Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Designglas heeft 148 5 ster reviews 148
Designglas heeft 16 4 ster reviews 16
Designglas heeft 5 3 ster reviews 5
Designglas heeft 1 2 ster reviews 1
Designglas heeft 4 1 ster reviews 4

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Linda

    Zeer tevreden met mijn inductiebeschermer op maat! De levering was snel, de kwaliteit van het product is uitstekend en het past perfect op mijn kookplaat. Daarnaast was de klantenservice vriendelijk, behulpzaam en reageerde snel op mijn vragen. Absoluut een aanrader!

  2. Karin

    Wij hebben een glazen spatscherm van 100 x 70 cm besteld en zijn ontzettend tevreden met het resultaat. De kwaliteit is uitstekend, de montage was eenvoudig en het geeft onze keuken een luxe uitstraling. Een prachtig product dat precies aan onze verwachtingen voldoet. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een stijlvolle en praktische keukenachterwand!

  3. Hoe zou je Designglas beoordelen?

  4. Jan

    Geweldige kwaliteit met een premium afwerking en professionele service. De website is makkelijk te gebruiken en het bestelproces verliep soepel van begin tot eind.

  5. Berry

    Zeer tevreden over mijn bestelling van een spatscherm bij MyDesignGlas. De klantenservice reageerde snel, dacht goed mee over mijn wensen en de mogelijkheden voor maatwerk. Het spatscherm is volledig naar wens aangepast en de kwaliteit ziet er premium uit. Zeker een aanrader voor wie een gepersonaliseerd en stijlvol spatscherm zoekt!

  6. Jasmine

    Uitstekende kwaliteit glasproducten, snelle service en zeer vriendelijke klantenservice. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar stijlvolle en hoogwaardige glasoplossingen!

  7. marcel

    Op de website staat levertijd tussen 10 en 15 werkdagen, we zijn inmiddels ruim twee maanden verder. Op berichten van ons zwijgen ze in alle talen. Slecht slechter slechts. Ik voel me opgelicht. Absoluut geen aanrader!!!!vraag me ook af hoe ze zoveel sterren krijgen. Webtrollen als je het mij vraagt