Designwonen.com

Designwonen.com

Bekijk alle reviews en keurmerken van Designwonen.com en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 21-12-2021 ingetrokken

8,3
  • Fabian
    Review voor Designwonen.com

HIER NIET BESTELLEN! In maart 2021 een bestelling geplaatst voor een kast - levertijd 7 dagen. 6 maanden later, eind oktober, nóg geen bezorging of zicht op bezorging. Inmiddels de bestelling geannuleerd en ik wacht nu al een maand op restitutie.

• Roel
    Review voor Designwonen.com

2 maanden geleden heb ik 2 lampen besteld op designwonen.com. Hierbij stond vermeld dat deze leverbaar zijn in week 13. Dat was 2 weken later. In week 13 heb ik niets ontvangen. Ook geen communicatie dat de levering later zou komen. Na een vraag van mij bleek dat deze bij hun leverancier beschikbaar zouden zijn in week 13 en dus later bij hen zouden aankomen. Als klant interesseert de stock van een leverancier van een winkel waar ik iets koop mij geen fluit. Na enkele weken stond er plots op hun website dat het product leverbaar zou zijn in week 18. Waarschijnlijk dus bij hun leverancier. Na weer een e-mail bleek uit hun steeds arrogante communicatie dat ze het eigenlijk zelf ook niet allemaal weten. Ondertussen vond ik dit pure oplichting en dat heb ik hen laten weten. Als reactie kreeg ik weer het arrogante antwoord dat 'oplichters het aankoopbedrag niet terug zouden storten indien ik niet meer zou willen wachten'. Daarom heb ik mijn geld teruggevraagd. En inderdaad: ik heb mijn geld teruggekregen na 2 dagen. Toch geen oplichters. Het enige waar ze dus goed in blijken te zijn, is het aankoopbedrag terugstorten naar ontevreden klanten. Nooit werd er door hen zelf initiatief genomen om mij in te lichten.
    Om eerlijk te zijn had ik vanaf mijn eerste e-mail het gevoel dat ik iets gekocht had bij een bedrijf dat absoluut niet klantvriendelijk is en de personen die er werken het idee hebben dat we als klant blij mogen zijn dat we iets van hen mogen kopen...
    Kortom: niet professioneel en onbetrouwbaar!

• Maria Van der steen
    Review voor Designwonen.com

Echt zo’n slecht bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt. De levering laat weken zoniet maanden op zich wachten en de klantenservice is echt schandalig.

• Anton van der Linden
    Review voor Designwonen.com

Zeer lang wachten op levering en slecht telefonisch bereikbaar.

• Busra Cevher

15 oktober bestelling geplaatst, zou binnen

• A. de Jong
    Review voor Designwonen.com

Als je het niet op voorraad hebt zet dan de producten niet als voorraad op de site

• Roxanne

Ophaal retouren