Devakhandel.nl

Devakhandel.nl is het adres voor alle tuinartikelen voor uw tuinonderhoud. We zijn dé leverancier voor agro, groen, sport en recreatie. We kunnen u voorzien van de juiste bodemverbeteraars, gewasbescherming bemesting, insectenbestrijders en natuurlijk allerlei tuingereedschap of afrastering. Daarnaast kunnen we u van deskundig advies voorzien over het onderhoud van uw groen. Lees hier meer over onze online en offline tuinwinkel en diensten.
7,8

• Odette Brand-de Wilde
    Geverifieerde klant van Devakhandel.nl

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering

• Evert Jongbloed

sneller leveren

• Hoe beoordeel je Devakhandel.nl?

• Inge Overmeire
    Review voor Devakhandel.nl

Door meer info over hun producten te geven, nu is die zó summier dat ik hier echt geen produkten kan aankopen (geen info over soort materiaal en/of lengte van boombanden enz.

Antwoord van Devakhandel.nl

Beste Inge,

Momenteel zijn we druk bezig met het aanpassen en verzamelen van de product teksten en product afbeeldingen. Mocht je meer informatie willen hebben over onze producten stuur dan een mailtje naar info@devahandel.nl

• Niels Hermsen
    Geverifieerde klant van Devakhandel.nl

Ik heb mijn product (nog) niet ontvangen na 4 dagen ondanks de claim voor volgende dag levering.

Antwoord van Devakhandel.nl

• wopke bosma

Vlot geleverd

• M Beumers
    Geverifieerde klant van Devakhandel.nl

Mijn product is beschadigd aangekomen.

• Ans Schreurs

Goed assortiment. Redelijke prijzen. Snelle levering, goede informatie

• Johan Brouwer

Snel geleverd, goed verpakt

• R.P. Nicolai
    Geverifieerde klant van Devakhandel.nl

Het versturen duurde lang (een week) en ik kreeg een track & trace link doorgestuurd die niet werkte. Nadat ik het product al ontvangen had, kreeg ik nog een e-mail met een link die wel werkte.

• Ron Kersten
    Geverifieerde klant van Devakhandel.nl

Precies gevonden wat ik zocht om mijn snoeischaren weer te slijpen.