Deurmataanhuis.nl

Deurmataanhuis.nl

Deurmataanhuis.nl is de specialist voor uw deurmat op maat! Wij voorzien u graag in uw vraag naar een schoonloopmat, droogloopmat, kokosmat of buitenmat op maat.
8,8

• Job
    Review voor Deurmataanhuis.nl

Volgende keer de klant beter informeren over wanneer de bestelling wordt bezorgd, en als het dan wordt bezorgd het niet in het klapzand voor mijn huis gooien.

• Frank Giesbers
    Review voor Deurmataanhuis.nl

'' De groene loper sluit perfect aan bij de look & feel van ons hotel en de kwaliteit draagt bij de gastvrije ervaring die wij onze gasten willen meegeven.''

Van der Valk Hotel Apeldoorn Excusief

• Hoe beoordeel je Deurmataanhuis.nl?

• Maggie Meijer
    Geverifieerde klant van Deurmataanhuis.nl

Prachtige mat met opschrift (privé) geleverd, precies op maat gesneden omdat deze op een luik van de kruipruimte moest passen, dus millimeter werk! Prettig mail- en telefoon contact met Gooswijn, Niets te duur want een vergelijkbare mat zonder opschrift kostte elders maar 3 tientjes minder. Nu heb ik voor € 99,- een unieke deurmat!

• Mark Schmidt
    Review voor Deurmataanhuis.nl

Deurmat Aquastop besteld. Doet goed zijn werk!
    Contact gehad met de klantenservice met een vraag. Keurig te woord gestaan en goed geholpen.
    Ik ben tevreden!

• Simone

Super service!

• Gerrit V.
    Review voor Deurmataanhuis.nl

Ik was op zoek naar een maatwerk mat, maar wist niet goed welke mat ik moest kiezen. Via de chat heb ik mijn vraag gesteld en ik kreeg direct antwoord. Uiteindelijk heb ik, na enkele malen (persoonlijk!) mailcontact, mijn keuze kunnen maken. Een en al lof voor Deurmataanhuis! Deze mensen weten waar ze het over hebben!

• Danique
    Review voor Deurmataanhuis.nl

Deurmataanhuis is een top bedrijf! Voor de nieuwe opening voor ons bedrijf hadden wij een deurmat met logo nodig. Veel bedrijven konden dit niet voor onze deadline leveren. Deurmataanhuis wél! En hoe? Kwalititief een super mat, ziet er goed uit en de service verloopt ook erg vriendelijk en fijn. Mochten wij nog een keer een mat nodig hebben weten wij meteen waar we moeten zijn.

• F. Hendriksen
    Review voor Deurmataanhuis.nl

Super webshop! Kennis van zaken en een persoonlijke klantenservice. De maatwerk matten zijn zeer nauwkeurig gesneden! Top, ga zo door.