Deurmeesters B.V.

Deurmeesters B.V.

Over ons:

Wij zijn dé projectleverancier van hang- en sluitwerk. Wij vertegenwoordigen de A-merken welke nodig zijn om een project tot een goed einde te brengen. Wat ons motiveert is dat we elke dag worden uitgedaagd door u. Zelf ervaren? Test ons uit..

Montage en advies:

Onze bekwame monteurs komen uw hang en sluitwerk en of elektronische oplossing bij u op locatie monteren / installeren. Monteurs zijn herkenbaar en hebben allemaal training / opdeling gehad in de materie welke met uw klus gemoeid is.
We komen voor een enkel slot en uiteraard ook voor een compleet toegangscontrole systeem. Dagelijks rijden we door geheel Nederland en België om mensen tevreden achter te laten. Eventueel met servicecontracten, informeer naar de mogelijkheden.
Naast de montage zullen onze mensen er voor zorgen dat de werkplek netjes wordt opgeleverd en dragen zorg voor het afvoeren van de eventuele verpakkingsmaterialen.

Deurmeesters BV Is de project leverancier van hang- en sluitwerk een full service bedrijf welke zicht richt op de Facilitaire dienst, de zorg en de aannemer ZZP'er en elektrotechnisch bedrijf. Of het gaat om toegangscontrole, sluitsystemen, cilinders, deurdrangers, sierbeslag of deurautomaten. Dan kunnen en vooral willen wij iets voor u betekenen. Voorzien van een showroom gevestigd in Brabant, Heeswijk Dinther. Daarnaast kennen we sterke inkoopkanalen en hebben een eigen montage en servicedienst.

Elke dag zijn we bezig om ons bedrijf en website te optimaliseren. Voor wat betreft de website deze hebben we voorzien van verschillende zoekfuncties en filters om zo tot het juiste slot, deurdranger, deurgreep enzovoorts te komen. Maar ook het aanbieden en inzichtelijk maken van keuringsattesten, CE normeringen, brand attesten, maat tekeningen enzovoorts. Voor wat betreft het fysieke bedrijf werken we door het land samen met verschillende groothandelaren. Dus mocht u raad en advies nodig hebben wat dichter in de buurt. Laat het ons weten. Uiteraard hebben we vertegenwoordiging op de weg zetten om samen met u een project te begeleiden.

Met een vergevorderde logistieke afdeling welke door de gehele wereld producten verzenden kan. Snelle leveringen is een must vandaag de dag dat beseffen we ons maar al te goed en we zullen er alles aan doen om dat voor u in orde te maken. Mogelijkheden voor leveringen op de bouwplaats zijn bespreekbaar.Avondleveringen of een spoedlevering geen probleem. Daarnaast kennen we uiteraard de mogelijkheid tot afhalen. Alles om uw klus zo snel mogelijk te doen slagen de levering mag hierin het probleem niet zijn.

Heeft u advies nodig op een groter project:Laat het ons weten we hebben buitendienst medewerkers welke graag met u willen meedenken.
De zekerheden van https://www.deurmeesters.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017