Dierect.nl

Lidmaatschap per 04-11-2021 stopgezet

9,6

• Hans Bongers
    Review voor Dierect.nl

Makkelijke website en goede service. Als je een mail stuurt krijg je direct een reactie. De levering is ook netjes op tijd. Dierect.nl kan ik iedereen aanbevelen en ik zal hier in de toekomst zeker nog artikelen voor mijn aquarium gaan bestellen.

• Bas
    Review voor Dierect.nl

Fijne site en goede producten mijn karpers zijn er gek op... had laatst toevallig mijn voer misplaatst en had dus geen voer meer, maar na een Telefoontje te hebben gepleegd kon ik in dezelfde avond nog terecht om het voer op te halen dus ook kwa service niets op aan te merken...

• Petricia
    Review voor Dierect.nl

Voor de eerste keer besteld bij dierect, goede makkelijke site! Levering netjes optijd en netjes een mailtje gekregen dat er een door mij besteld product niet op voorraad was en of ik een alternatief wou, goed verpakt en leuke extraatje in het pakket erbij. Bestel hier volgende keer wederom mijn filter materiaal.

• Bas
    Review voor Dierect.nl

Elke keer weer keurig op tijd levering van mijn vissenvoer!
    Fijn bedrijf.

• Petra Dankers
    Review voor Dierect.nl

komt afspraken na, is flexibel en levert goede kwaliteit

Beste Petra,

Hartelijk dank voor de positieve feedback. Tot de volgende bestelling!

Met vriendelijke groet, team Dierect.nl

• Kettelerij
    Review voor Dierect.nl

Zeer te spreken over de snelle levering en goed advies gekregen dus helemaal toppie

Antwoord van Dierect.nl

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Wij wensen u veel plezier met de Aquatlantis Easyled en zien u graag weer terug bij Dierect.nl

• Lutz JH
    Review voor Dierect.nl

Ik was op zoek naar wat spulletjes van Eheim, en of ik die heb gevonden, ik ben bij een toffe site terecht gekomen Dierect.nl.
    Heb gebeld en heb met een gerust hart mijn bestelling kunnen doen.
    Mijn God binnen twee dagen had ik alles al binnen.
    En kreeg ook nog een mail van de Directie of alles was gelukt en tevreden was met mijn aankoop,

Ja hoor ik heb de site al lang opgeslagen , ik weet nu waar ik moet zijn.
    Ik kan dit iedereen aanraden geloof mij, hier wordt je geholpen en als je vragen hebt geen probleem je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Tot snel Firma Dierect,
    Met vriendelijke groet Lutz JH

• Marien
    Review voor Dierect.nl

Ik zocht naar een vrij specifieke kabel splitter voor de verlichting van mijn aquarium. Ze hadden het niet op voorraad, keken bij collega bedrijven voor mij, waarschuwden dat het misschien wat langer zou kunnen gaan duren, gaven mij de optie om mijn geld terug te storten. Ik wilde nog wel even wachten omdat de splitter voor mij lastig te vinden bleek, verwachtte het product over een paar weken, maar enkele dagen later kreeg ik het thuis bezorgd. Met wat voer samples erbij. Communicatie was snel en correct. Erg tevreden.

Beste Marien,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze website. Fijn dat u tevreden bent over het geleverde product en de service. Wij zien u in de toekomst graag weer terug voor uw (specifieke) wensen.

De medewerkers van Dierect.nl

• arjan
    Review voor Dierect.nl

ik wou snel koivoer hebben en het was op voorraad en kon het direct ophalen(op zaterdag avond)