Do More
Do More is een non-profit organisatie, waarvan 1/3 van het aankoopbedrag wordt gedoneerd aan Support Casper. Met het verhaal, de missie en handgemaakte armbanden proberen we stappen te zetten richting de genezing van kanker.

Lidmaatschap per 01-01-2022 stopgezet

Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Roeland Bridié
    Geverifieerde klant van Do More

Mooie armbandjes, mooi concept.

• Emma Nissen
    Geverifieerde klant van Do More

Snelle levering, het zilveren hangertjes armbandje is van goede kwaliteit en daarbij is het nog voor een goed doel. Zeer tevreden!

• Laurel van den Biggelaar
    Geverifieerde klant van Do More

Mooi concept en mooie producten. Mijn moeder was heel erg blij met haar verjaardagscadeau!

• Wil Leenders
    Geverifieerde klant van Do More

Het steentje wat je bijdraagt.

• Hans Rooken

goeie kwaliteit

• Patrick leenders
    Geverifieerde klant van Do More

Prachtige armbanden, snelle levering, maar vooral een goed doel!

• Linda
    Review voor Do More

Super leuke armbandjes, heel blij ermee! Net als op de foto’s. De kwaliteit is top draag het armbandje 24/7 en blijft mooi 😁

• Moreno Huting
    Geverifieerde klant van Do More

Service is goed je krijgt het snel in huis. De armbamden zien er goed en goede kwaliteit.

• M. Bakers
    Geverifieerde klant van Do More

Mooie spullen van goede kwaliteit.

• Niek
    Review voor Do More

Hele stijlvolle armbandjes waarvan een gedeelte ook nog eens naar het goede doel gaat. Ik draag de armbandjes nu al een hele tijd en ben er erg tevreden over. De kwaliteit van de kralen is goed en het grootste pluspunt is in mijn ogen dat een gedeelte van het bedrag naar het goede doel gaat!

• Joost
    Review voor Do More

Het gemak van bestellen, het design van de bandjes dat goed is weergegeven in combinatie met de uitleg van de maat. Naast al dit gemak voelt het goed om te weten dat de aanschaf van een armband bijdraagt aan een goed doel. Echt een super initiatief. Ik draag ze elke dag en krijg er leuke reacties op.

• Emile
    Review voor Do More

Er wordt duidelijk beschreven wat het doel van de organisatie is. De winkel werkt soepel en je ziet alles wat je moet zien. Ook het product zelf ben ik erg tevreden over. Ik heb mijn armbandje nu al een aantal maanden en draag hem nog steeds iedere dag!

• Floyd
    Review voor Do More

Super initiatief en mooi bandjes

• Jordi
    Review voor Do More

Producten zeer mooi, net zoals op de foto's. Goede kwaliteit met ruime keuze. Tip is om vantevoren te kijken naar je maat. Snelle levering en fijn dat je zo je steentje kunt bijdragen aan het goede doel! Zeker een aanrader.

• Bram

Leuke bandjes Kje

• Anne
    Review voor Do More

De website is erg overzichtelijk, het wijst allemaal voor zich. Ik had geen vragen, het was helemaal duidelijk.