DolopKadoos.store

DolopKadoos.store

DolopKadoos.store heeft een uitgebreid aanbod aan niet alledaagse kado-artikelen, die uit alle windstreken van de wereld worden gehaald.
De zoektocht naar mooie unieke producten stopt niet waardoor er wekelijks nieuwe producten online te vinden zijn.
De collectie gaat van mooie handgemaakte sieraden, premium olijfolies, biologische thee, handbedrukte katoenen tafellakens, interieuritems, tot prachtige lederen tassen, sjaals, handgemaakte zepen en authentieke zeepkisten.

Ook voor stijlvolle relatiegeschenken kun je bij ons terecht.

Neem een kijkje in onze webshop en laat je verrassen!

Lidmaatschap per 28-10-2021 stopgezet

9,9

• Remco Bartelings

Goede persoonlijke service

• Ingrid Kroes
    Geverifieerde klant van DolopKadoos.store

Hartelijke service, leuke cadeaus, mooi ingepakt dus meteen klaar om te geven!

• Ineke Tenthof

Leuk aanbod

• Dymphy van Tilborg
    Geverifieerde klant van DolopKadoos.store

Zeer vriendelijk en ook na de bestelling ook heel betrokken

• Nicassia Arabit
    Geverifieerde klant van DolopKadoos.store

Goede service en snel geleverd!

• Carolien Senden

Goede service en informatie

• Jacco van Woerden
    Geverifieerde klant van DolopKadoos.store

Snelle en goede service. Het kado was mooi ingepakt met een lieve persoonlijke boodschap.

• Suzanne Schaffer
    Review voor DolopKadoos.store

Erg mooie items gekocht, ik ben heel goed geadviseerd door Karin. Erg blij met mijn aankoop en met de items die ik kado heb gegeven.

• Lenie van Oostrum

Prima , leuk verpakt!

• Monique Francois
    Review voor DolopKadoos.store

Leuke, goede communicatie. En snel geleverd in super leuke cadeau verpakking.

• astrid kivit
    Review voor DolopKadoos.store

Snel geleverd en goed verpakt

• Petra Kramer
    Review voor DolopKadoos.store

Super mooi ingepakt en eigenaresse belde nog even of alles wel goed ging met de bezorging. Verder heel mooi product.

• Britt Sittrop
    Review voor DolopKadoos.store

Super leuk ingepakt met snoepjes en thee erbij om te proberen, aanrader!

• Jennyfer Ponsen

Super service, mooie spullen

• Anita Wilhelm
    Review voor DolopKadoos.store

Mooie, bijzondere producten van een hoge kwaliteit. Mijn favoriet is de armband uit Australië met de bedels eraan. Je voelt gewoon dat dit kwaliteit is. Ik draag hem dagelijks met heel veel plezier en krijg er veel complimenten over. Mijn man heeft uit dezelfde collectie ook een armband en is er ook heel erg blij mee. De kadoos worden met veel zorg ingepakt en snel geleverd. Top kadoshop!

• Xena
    Review voor DolopKadoos.store

Altijd hele mooie producten. De producten worden erg mooi ingepakt. Zelf heb ik een mooi leren tasje besteld van Nadia Minkhoff. Er word regelmatig in het assortiment gewisseld. Al met al fantastische webshop. Ik weet waar ik mijn kados bestel!