Doorb.nl
Doorb is een webplatform en bezorgdienst van lokale bakkers. Wij bezorgen 6 dagen per week, voor 7.00 uur 's ochtends, heerijk vers bakkersbrood van de lokale bakker bij de klant aan huis (op zaterdag voor 8.00 uur). Zo heeft de klant elke morgen echt vers bakkersbrood in huis en staat de bakker sterker in de concurrentie met de supermarkt.

• Kimberly
    Review voor Doorb.nl

Onwijs goede service, vers brood aan de deur Voor 7:00 uur. Keuze van wat je wilt per week kan je zelf samenstellen. Echt een feest om de dag mee te beginnen!

• Patrick Bakker
    Review voor Doorb.nl

Elke dag vers brood van de lokale bakker aan je deur voor slechts 2,50 per week. Geweldig concept waar je elke dag van geniet! Zeker in deze Corona-tijd!

• Hoe beoordeel je Doorb.nl?

• Anne
    Review voor Doorb.nl

Geweldig concept dit! Iedere dag vers brood aan de deur. Geen voorraden meer in de vriezer. Geen gestres meer om op tijd bij de bakker te zijn. Bestelling eenvoudig online in te voeren en aan te passen. Goede service. Levering van het brood komt ook nog eens van onze eigen favoriete bakker.

• Vivian
    Review voor Doorb.nl

Bijna dagelijkse levering, tot nu toe altijd goed gegaan, wijzigingen makkelijk door te voeren, bezorgkosten laag voor de hele week en tijdelijk pauzeren is makkelijk toe te passen.

• E. R.
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk, elke dag vers brood! Doorb zorgt ervoor dat je je brood elke dag geleverd krijgt, met een handige mogelijkheid om dagelijks aan te passen of te pauzeren. Het is één keer mis gegaan met de bezorging, maar daar reageerde de klantenservice snel op, het is direct hersteld en daarna niet meer voorkomen. Top!

• Marinka
    Review voor Doorb.nl

Voor slechts 2,50 per week kun je 6x per week een fietskoerier brood(jes) aan je deur laten hangen, wij vinden dit echt luxe ! De website is gebruiksvriendelijk, bestellingen kunnen worden aangepast op elk gewenst moment en ook je afwezigheid is makkelijk te registeren. Ik raad doorb aan voor een echt vakantie gevoel en , zoals bij ons, voor een druk gezin die graag vers brood eten :) smullen ! Haha pas wel op, door al dat lekkere verse brood zal je er wel meer van eten ;)

• Bertien Young
    Review voor Doorb.nl

Supergoede service, zeer klantvriendelijk en elke ochtend heerlijk vers brood thuisbezorgd. Dit geeft ons een echt vakantiegevoel! Aanrader!

• Tamara Brands
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk om ‘s morgens vroeg vers brood aan je deur te hebben hangen, net als op vakantie!

• Bianca
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk vers brood aan de deur elke dag, lijkt wel vakantie

• Ewoud
    Review voor Doorb.nl

Perfecte levering, zeker in Coronatijd geen extra contacten en het lekkere brood is optijd. Dank jullie wel