Doorb.nl
Doorb is een webplatform en bezorgdienst van lokale bakkers. Wij bezorgen 6 dagen per week, voor 7.00 uur 's ochtends, heerijk vers bakkersbrood van de lokale bakker bij de klant aan huis (op zaterdag voor 8.00 uur). Zo heeft de klant elke morgen echt vers bakkersbrood in huis en staat de bakker sterker in de concurrentie met de supermarkt.
8,4

• Bas
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk elke ochtend vers brood, zo vaak je wil (6 dagen per week). Bestel meestal een half brood, zodat je echt elke dag vers brood eet. Ben al klant sinds vorig jaar lente en kan het absoluut aanraden. Mijn zoon heeft eveneens een jaar lang brood bezorgd en kreeg voor dit uur werken goed betaald!

• Senna
    Review voor Doorb.nl

Winkel betaalt medewerkers te weinig en er wordt meerdere malen beloofd dat er uitbetaald gaat worden en na 2 maanden nogsteeds niks ontvangen.

• Hoe beoordeel je Doorb.nl?

• Marlies
    Review voor Doorb.nl

Veel beter communiceren. Überhaupt leveren wat het belooft.
    Ik heb begin mei mijn 1e bestelling geplaatst. Vervolgens heb ik een aantal weken elke week navraag gedaan wanneer de bezorging zou starten. Elke x werd aangegeven dat er met de bakker overlegd zou worden en ik het zou horen. Vanuit Doorb kwam geen actieve informatievoorziening. Na een week of 5 was ik het beu en heb ik op een beleefde manier mijn beklag gedaan. Hierop heb ik nooit iets gehoord.

• GJ van Nunen
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk brood van een goede bakker. Nooit meer supermarktbrood an super gemak.

• Christiaan
    Review voor Doorb.nl

Net een nieuwe klant- fijn systeem, kan niet wachten tot het brood voor de deur ligt.

• Familie Posthouwer
    Review voor Doorb.nl

Top service, altijd vers brood in de ochtend. Zeker een aanrader!

• Steven
    Review voor Doorb.nl

Super fijne service! Echt een vakantie gevoel.
    Er is nu altijd lekker vers brood in huis.

• Liesbeth
    Review voor Doorb.nl

Brood is in 2 weken één keer voor 7.30 uur geleverd, als het al wordt geleverd.

• Kelly
    Review voor Doorb.nl

Echt een uitkomst! Super eenvoudige online te bestellen en heerlijk genieten van het brood. Wat een gemak!

• Christiaan
    Review voor Doorb.nl

Kwaliteit is prima, maar je zit aan het abonnement vast, twee keer geprobeerd op te zeggen maar krijg geen reactie terug. Het zou prettiger zijn als je meer keuze hebt wanneer je laat bezorgen en het ook aan/uit kan zetten wanneer je dit wil i.p.v. het pauzeer systeem.