Doorb.nl
Doorb is een webplatform en bezorgdienst van lokale bakkers. Wij bezorgen 6 dagen per week, voor 7.00 uur 's ochtends, heerijk vers bakkersbrood van de lokale bakker bij de klant aan huis (op zaterdag voor 8.00 uur). Zo heeft de klant elke morgen echt vers bakkersbrood in huis en staat de bakker sterker in de concurrentie met de supermarkt.
9,1

• Ewoud
    Review voor Doorb.nl

Perfecte levering, zeker in Coronatijd geen extra contacten en het lekkere brood is optijd. Dank jullie wel

• Eveline
    Review voor Doorb.nl

Doorb is voor mij de ideale oplossing, iedere ochtend vers brood aan de deur van onze eigen bakker!

• Hoe beoordeel je Doorb.nl?

• Sander
    Review voor Doorb.nl

Doorb is echt een uitkomst in deze tijden, zonder bij de bakker langs te moeten iedere dag vers brood op de plank. Bespaard een hoop tijd op drukke dagen en geeft de ruimte om wat meer tijd voor jezelf te nemen.

• A. van der Horst
    Review voor Doorb.nl

Het brood wordt waarschijnlijk te warm gesneden, want alle sneden zitten aan elkaar. En met name als je het invriest is dit heel vervelend. Daarnaast is de bestelling stoppen niet door te voeren. Ik heb dit twee weken geleden geprobeerd, maar ik heb daarna alweer twee maal brood ontvangen (ik bestel eens per week voor de vrijdag). Ook mijn account verwijderen is me niet gelukt. Het leek mooi, maar we gaan het brood weer gewoon halen.

• Hugo
    Review voor Doorb.nl

Vanaf dag 1 top: keurig op tijd, netjes aan de deur gehangen maar vooral: wat een ontzettend lekker brood in vergelijking tot het supermarktbrood dat we eerst altijd aten!

• Debbie
    Review voor Doorb.nl

Vandaag eerste dag maar geen brood gezien en wel op gerekend

• Coen
    Geverifieerde klant van Doorb.nl

tasje wordt meestal op grond gelegd ipv aan de deur gehangen
    verder super service

• Bas
    Geverifieerde klant van Doorb.nl

zeer prettig! 1 opmerking, zodra ik de avond van te voren nog een wijziging doorgeef, geeft de website aan dat het de dag daarna geleverd wordt en dit is niet zo. Ik begrijp dat het kort dag is, maar het wordt verwarrend door de bevestiging van de site.
    Nogmaals verder compleet tevreden!!

Antwoord van Doorb.nl

Hartelijk dank voor je opmerking. Wijzigingen kunnen tot 16 uur worden doorgegeven voor de volgende dag (ivm het planningsproces van de bakker). We zullen dit voortaan duidelijker gaan vermelden aan de Doorb klant.

• José
    Geverifieerde klant van Doorb.nl

Heerlijk vers brood bezorgd aan de klink vande voordeur. Fantastische service .

• Josine
    Geverifieerde klant van Doorb.nl

Heerlijk elke week vers brood voor het ontbijt!! Echt top!