Doorb.nl
Doorb is een webplatform en bezorgdienst van lokale bakkers. Wij bezorgen 6 dagen per week, voor 7.00 uur 's ochtends, heerijk vers bakkersbrood van de lokale bakker bij de klant aan huis (op zaterdag voor 8.00 uur). Zo heeft de klant elke morgen echt vers bakkersbrood in huis en staat de bakker sterker in de concurrentie met de supermarkt.
8,4

• Orhan
    Review voor Doorb.nl

Er is elke keer wat. Ik zit nu ook weer te wachten. Maandagen zijn ze al niet meer vroeg en wordt het brood bezorgd tussen 7 en 8 en het is nu over 8en en het brood is er nog niet. Ze hebben duidelijk heel veel moeite om goede bezorgers te vinden. Dan krijg je weer een mailtje dat de bezorging later is. Of het hangt bij de buren. Of iemand heeft zich verslapen. Op een werkdag na een feestdag is er ook gewoon geen bezorging. Het is fijn om vers brood te krijgen als het op tijd komt.

• Cora Huisman
    Review voor Doorb.nl

Fijn om bijna elke dag vers brood aan de deur te hebben.

• Hoe beoordeel je Doorb.nl?

• Angeniet
    Review voor Doorb.nl

Geweldige service. Heerlijk vroeg hangt het brood bij ons aan de deur. De vroege vogeltjes hier kunnen al snel beginnen met het bereiden

• Anita
    Review voor Doorb.nl

Bezorging altijd voor 7 uur smorgens. Heel soms is het te laat of niet bezorgd maar dat wordt altijd prima opgelost.

• Desiree Dessens
    Review voor Doorb.nl

Goede service , altijd netjes op tijd , heerlijk vers brood

• Tiffany
    Review voor Doorb.nl

Goede services mocht er iets verkeerd gaan wordt dit goed opgelost en ze zijn erg klantvriendelijk

• gootjes
    Review voor Doorb.nl

Ging een tijdje goed maar de laatste weken moes ik maar afwachten of ik brood kreeg daar ik een drukke baan heb en laat thuis kom moet ik er wel op rekenen dat er brood kwam jammer.

• Angelique Splinter
    Review voor Doorb.nl

Goede prijzen, verse artikelen, makkelijk dat het brood s'ochtends vroeg aan de deur hangt, zo heb je altijd vers brood.

• Jan
    Review voor Doorb.nl

Ingeschreven bij Doorb voor een proefabonnement. Op de startdatum geen brood ontvangen. Bij nazoeken bleek dat de start uitgesteld was in ons dorp. Verder nooit meer communicatie ontvangen, totdat er ineens driekwart jaar later, een brood aan de deur hing. Dat brood was droog en oud. De tweede keer dat het brood bezorgd is, was het goed. Meteen daarna heb ik online getracht mijn abonnement stop te zetten, maar die optie is er niet. Ik heb alle dagen op pauze gezet, maar toch hing er de week erna weer een brood. Wel vers, maar niet gesneden. Ik heb gemaild met dit relaas en ik kreeg een standaard mail terug. Het abonnement werd stilgezet en jammer om te horen dat het niet beviel. Geen excuus of iets dergelijks. Ik ga voortaan wel zelf naar de bakker.

• Frank Holthuis
    Review voor Doorb.nl

Levering vaak te laat of helemaal niet, brood kan opgehangen zijn maar ligt ook gewoon op de grond

• Sam
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk, iedere ochtend vers brood aan de voordeur!

• Astrid
    Review voor Doorb.nl

Al meer dan een jaar krijgen we 2 a 3 keer per week heerlijk vers brood aan de deur. Wat een gemak.

• Michelle
    Review voor Doorb.nl

Ontzettend lekker vers en knapperig brood, echt genieten. Ook heel fijn dat de zak sochtends netjes in stilte aan de voordeur wordt gehangen. We merken het niet eens ☺️

• Giovanni Refos
    Review voor Doorb.nl

Iedere ochtend vers brood aan de deur nog vóór je bent opgestaan.

• RICK
    Review voor Doorb.nl

Elke ochtend heerlijk vers brood perfect op tijd geleverd

• Martine
    Review voor Doorb.nl

Zo fijn om geen zorgen meer te hebben over voldoende brood in huis voor je pubers met dit abonnement! Op de besteldag hangt het gewoon aan je deur! En van die goeie bakker die niet bij mij in de buurt zit

• Celine
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk vers brood van de bakker! Top bezorgservice :) Nu een jaartje klant en super tevreden.

• Dennis
    Review voor Doorb.nl

Ideaal, vers brood iedere ochtend dat jij dit wil!

• Dennis

Trouwe levering, kwaliteit brood