Doorb.nl
Doorb is een webplatform en bezorgdienst van lokale bakkers. Wij bezorgen 6 dagen per week, voor 7.00 uur 's ochtends, heerijk vers bakkersbrood van de lokale bakker bij de klant aan huis (op zaterdag voor 8.00 uur). Zo heeft de klant elke morgen echt vers bakkersbrood in huis en staat de bakker sterker in de concurrentie met de supermarkt.
8,6

• Familie Posthouwer
    Review voor Doorb.nl

Top service, altijd vers brood in de ochtend. Zeker een aanrader!

• Steven
    Review voor Doorb.nl

Super fijne service! Echt een vakantie gevoel.
    Er is nu altijd lekker vers brood in huis.

• Hoe beoordeel je Doorb.nl?

• Liesbeth
    Review voor Doorb.nl

Brood is in 2 weken één keer voor 7.30 uur geleverd, als het al wordt geleverd.

• Kelly
    Review voor Doorb.nl

Echt een uitkomst! Super eenvoudige online te bestellen en heerlijk genieten van het brood. Wat een gemak!

• Christiaan
    Review voor Doorb.nl

Kwaliteit is prima, maar je zit aan het abonnement vast, twee keer geprobeerd op te zeggen maar krijg geen reactie terug. Het zou prettiger zijn als je meer keuze hebt wanneer je laat bezorgen en het ook aan/uit kan zetten wanneer je dit wil i.p.v. het pauzeer systeem.

• Danielle Veenman
    Review voor Doorb.nl

Makkelijk online aan te passen, mogelijkheid om
    6x per week vers brood aan de deur te hebben hangen. Onze bezorger is elke dag op tijd. Het brood hangt dus voor 7 uur aan de deur. Op zaterdag kiezen wij voor lekkere verse croissants en broodjes. Net vakantie!

• Wouter
    Review voor Doorb.nl

Na wisseling naar een andere bakker in Delft beviel het brood me niet meer. Vervolgens wil ik graag mijn account helemaal beëindigen maar via de site is dit onmogelijk. Ook is het niet mogelijk om alle bestellingen te anuleren, er moet minimaal één product in bestelling blijven staan. Weliswaar kan je deze bestelling vervolgens pauzeren maar dat kan maar voor een beperkt aantal weken. Helemaal stopzetten van bestellingen is dus onmogelijk via de site. Vervolgens in sept. contact gezocht met de klantenservice om mijn account helemaal te verwijderen. Dit is na herhaalde verzoeken op 19 dec. nog steeds niet gelukt.

• M.H. van Dijk

Niet ongevraagd bezorgen.

• Kimberly
    Review voor Doorb.nl

Onwijs goede service, vers brood aan de deur Voor 7:00 uur. Keuze van wat je wilt per week kan je zelf samenstellen. Echt een feest om de dag mee te beginnen!

• Patrick Bakker
    Review voor Doorb.nl

Elke dag vers brood van de lokale bakker aan je deur voor slechts 2,50 per week. Geweldig concept waar je elke dag van geniet! Zeker in deze Corona-tijd!