Doorb.nl
Doorb is een webplatform en bezorgdienst van lokale bakkers. Wij bezorgen 6 dagen per week, voor 7.00 uur 's ochtends, heerijk vers bakkersbrood van de lokale bakker bij de klant aan huis (op zaterdag voor 8.00 uur). Zo heeft de klant elke morgen echt vers bakkersbrood in huis en staat de bakker sterker in de concurrentie met de supermarkt.
8,4

• Ferdy Pol

Perfecte service

• Kate
    Review voor Doorb.nl

6 keer per week wordt heerlijk en altijd vers brood stipt om 7 uur aan je deurklik opgehangen. Makkelijk je wensen te wijzigen of een paar dagen geen orders te plaatsen. Communicatie verloopt duidelijk en erg soepel.

• Hoe beoordeel je Doorb.nl?

• Carla van den Berg
    Review voor Doorb.nl

Altijd vers brood aan huis. We zijn er mee gestart omdat de aanbieding door Covid bij ons binnenkwam en wij minder naar de winkel hoefde te gaan. We zouden nu niet meer zonder willen.

• Henriette Swart
    Review voor Doorb.nl

Het gemak maar ook de beste bakker ondersteunen

• Frederik
    Review voor Doorb.nl

Iedere ochtend vers en lekker brood aan je deur!

• Susan
    Review voor Doorb.nl

Heerlijk, elke dag vers brood aan de deur. Nooit te laat!
    Bestellingen zijn makkelijk te wijzigen en wanneer nodig tijdelijk stop te zetten.

• Irma
    Review voor Doorb.nl

Communicatie snel en goed.
    Klantvriendelijk
    Veel keus
    Bezorging matig. Doorb probeert dat wel altijd snel op te lossen. Zijn afhankelijk van de bezorgers en hun verantwoordelijkheid.

• JP
    Review voor Doorb.nl

Op afgesproken tijd leveren en reageren op e-mail

• Jos
    Review voor Doorb.nl

Omdat het fijn is om vers brood te hebben in de ochtend

• Marco Kieft
    Review voor Doorb.nl

Doorb heeft een groot probleem. Het levert deze week 3 dagen geen brood aan de deur. Doorb communiceert hier niets over. Vandaag de overeenkomst beeindigd met dit bedrijf wat niet kan waar maken wat men wel beloofd. Niet mee in zee gaan is mijn advies.