Drankenoutlet.nl

Drankenoutlet.nl

Bent u opzoek naar exclusieve speciaal bieren, gedistilleerde dranken, zoals Whisky, Gin, Grappa en grote diversiteit aan likeuren. Dan is drankenoutlet.nl de place to be! Samen met de bierkenners van Best Beer in Town selecteren zij uitsluitend grote topmerken die voor een zeer scherpe prijs worden aangeboden.

Lidmaatschap per 16-12-2019 stopgezet

• Laurens Odding
    Review voor Drankenoutlet.nl

Heel erg tevreden met de hulp die mij geboden werd. Enige tijd geleden via vakantieveilingen een waardebon gewonnen, maar bij een door mij gemaakte fout kon ik die bon niet meer gebruiken. Contact opgenomen met Drankenoutlet en kreeg na één minuut al antwoord en alles werd snel geregeld. super! Regelden alle webwinkels zaken als deze maar zo snel en goed!

• Aad
    Review voor Drankenoutlet.nl

Zeer tevreden over de bestelling!! Goed op de hoogte gehouden over het verloop van de order en netjes volgens afspraak afgeleverd. Uitstekend!

• George GB Antennes
    Review voor Drankenoutlet.nl

Wij hebben een aantal dozen besteld, zijn goed ontvangen en hebben er ook één al opgemaakt, deze zijn erg lekker, een aanrader.
    Van een bekende bierkenner informatie gehad deze nog weg te leggen voor 3 jaar ( donker en koel) dan zijn deze nog beter en lekkerder van smaak omdat deze nog narijpen in de fles.

• Ellen
    Review voor Drankenoutlet.nl

Goede en snelle service. Biermix van Saint Soissons is echt een aanrader voor speciaalbierliefhebbers en snel geleverd.Ellen

• Ard
    Review voor Drankenoutlet.nl

Goede service! De eerste zending had de voordeur niet heelhuids gehaald. Binnen een dag een nieuw pakket van drakenoutlet.nl in huis.