Dream Horse
Het verkopen van producten voor paard en ruiter.

Lidmaatschap per 27-02-2021 stopgezet

9,1

• Diana Kras
    Geverifieerde klant van Dream Horse

Ik was zeer verrast over de kwaliteit van het aangekochte artikel! Deze was echt mooi, redelijk geprijsd en ook nog eens binnen 2 dagen binnen. Fijne webwinkel .

• Isabel Van Dijk

Goede service, mooi hoofdstel

• P Oevering
    Geverifieerde klant van Dream Horse

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

• Hanart Ophélie
    Review voor Dream Horse

Cela fait 10 jours que j'attends mon colis alors qu'il y avait noté entre 6 et 7 jours.

Antwoord van Dream Horse

I’m really sorry you had to wait 10 days before your package arrived.
    Normally the delivery is quicker but due COVID-19 it sometimes takes a bit longer.

• Farah Slabbers

Ja prima webwinkel

• Maria De vries
    Geverifieerde klant van Dream Horse

duidelijk foto"s , overzichtelijk,groot assortiment voor ruiter en paard duidelijke betalings afwikkeling

• Marten
    Review voor Dream Horse

Hele mooie frontriem , precies wat mijn dochter wenste, goede gratis verzending .

• Celeste Vilders
    Geverifieerde klant van Dream Horse

Track en trace gebruiken of via de mail vertellen wanneer het ongeveer binnen komt.

Antwoord van Dream Horse

Bedankt voor uw feedback vanaf nu stuur ik de klant een mail als het verzonden is.
    Track and tracé zit niet bij de sieraden omdat ik gratis verzending aanbied en het daardoor voor iedereen zo voordelig mogelijk blijft.

• Laura Gilbert
    Geverifieerde klant van Dream Horse

Snelle levering! Ik ben zeer tevreden over de ketting! In het echt vind ik hem misschien nog mooier dan op website!

• G.C. de Kruijff-Meertens
    Geverifieerde klant van Dream Horse

zeer snelle en goede afhandeling van bestelling en bestel- en zendinformatie via de mail

• Tom van der Mast
    Geverifieerde klant van Dream Horse

Alles goed verlopen en een zeer snelle levering