Drozzy's hondenshop

Drozzy's hondenshop

Duurzame, handgemaakte en natuurlijke honden producten vindt je bij Drozzy's hondenshop.
Alle biothane, PPM en gepersonaliseerde producten worden door mij persoonlijk met de hand gemaakt.
Ik werk alleen met producten van goede kwaliteit omdat jouw hond alleen het beste verdient.

De verzorgingsproducten van WashBar zijn 100% natuurlijk en de schapenvachten zijn ecologisch gelooid, dit betekend dat er geen giftige of schadelijke stoffen voor gebruikt zijn
De zekerheden van https://drozzyshondenshop.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Toen ik weer eens nieuwe halsbanden wilde voor de honden bedacht ik dat ik zelf ook wel halsbanden en lijnen voor ze kan maken. En zo is deze hobby ontstaan en vanuit daaruit weer deze webshop.
Ook het bijhouden van de webshop en het zoeken naar leuke maar goede artikelen is ondertussen een hobby geworden en daarom staat de webshop nooit helemaal stil en komen er soms producten bij, soms een door mij handgemaakt artikel maar ook andere artikelen kunnen opgenomen worden in het assortiment van Drozzy’s hondenshop.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021