DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Exclusieve (bedrukte) USB verpakkingen, houten USB-sticks en CD-, DVD- en USB-duplicatie. De houten USB's en doosjes kunnen we ook lasergraveren.
ReKo Video, HoutenDingen en HoutenSpul zijn ook onderdeel van DupliPrint.
  • Ixmedia
    Review voor DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Ik ben al jaren vaste klant bij Dupliprint en ben zeer tevreden over zowel de producten als de klantvriendelijkheid en de geweldige service. Ook de berichtgeving is snel en adequaat. Een dikke pluim dus!

• Bianca van Schaik
    Review voor DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Ik ben nu iets meer dan een jaar vaste klant. Vanaf bestelling 1 ontzettend tevreden geweest. Altijd goede kwaliteit en snelle levering. Super vriendelijke klantenservice en ze denken echt met je mee. Een aanrader!

• Hoe beoordeel je DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul?

• Studio Ikke Bruidsfotografie
    Review voor DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Helaas stond op de website dat de grijze usb-cadeauboxen niet meer beschikbaar waren. Bij navraag over de leverdatum bleek er toch nog 1 op voorraad. Zonder problemen werd dit exemplaar keurig bedrukt en direct verstuurd. De andere 4 die ik besteld had werden nageleverd zonder problemen. Ook werd er keurig een mail gestuurd op het moment dat er een update van de status was. Erg fijn om zo samen te kunnen werken en de producten (de linnen usb-cadeauboxen en houten usb-sticks) zien er prachtig uit. Met trots gaan wij onze bruidsparen nu nog blijer maken! Dank jullie wel!

• Jeroen Stalenberg | Steelfoto
    Review voor DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Zeer nette en snelle levering, waarbij de status van de levering keurig per mail wordt aangegeven.

Wederom zeer tevreden !

Jeroen
    www.steel-foto.nl

• Frans van der Loo
    Review voor DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Zeer snelle en goede service

• René Kramer (Afscheidsfotografie)
    Review voor DupliPrint | ReKo Video | HoutenDingen | HoutenSpul

Zeer tevreden over de service (snel antwoord op een vraag via de app) en kwaliteit van het product is top!