DupliPrint

DupliPrint

Exclusieve (bedrukte) USB verpakkingen, houten en KRISTALLEN USB-sticks. De houten USB's en doosjes kunnen we ook lasergraveren.
Ook dupliceren en bedrukken we CD's en DVD's.
ReKo Video en HoutenDingen zijn ook onderdeel van DupliPrint.
fotografie verpakkingen printen
9,1

• Beijer
    Review voor DupliPrint

Goede service, veel geduld en advies.
    Mooier resultaat dan ik had verwacht.

• Dennis
    Review voor DupliPrint

erg onfatsoenlijke mensen. Kunnen niet normaal een vraag stellen, maar gelijk negatief

Antwoord van DupliPrint

Dennis, dank je voor je reactie.
    Ik zie net je mail waarin je aangeeft ons eindelijk te hebben uitgeschreven voor al jullie mails. Wij zijn geen klant bij jullie, maar krijgen wel altijd mails van jullie. We hebben tig keer aangegeven deze (SPAM) mails niet te willen ontvangen.
    Na diverse mailverzoeken en telefoontjes van onze kant is het dan eindelijk gelukt hoop ik. We wachten af.

• Hoe beoordeel je DupliPrint?

• Suzan
    Review voor DupliPrint

Dupiliprint biedt goede service, betrokken… zelfs bij een kleine opdracht. En het resultaat is mooier dan verwacht!

• Ixmedia
    Review voor DupliPrint

Ik ben al jaren vaste klant bij Dupliprint en ben zeer tevreden over zowel de producten als de klantvriendelijkheid en de geweldige service. Ook de berichtgeving is snel en adequaat. Een dikke pluim dus!

• Bianca van Schaik
    Review voor DupliPrint

Ik ben nu iets meer dan een jaar vaste klant. Vanaf bestelling 1 ontzettend tevreden geweest. Altijd goede kwaliteit en snelle levering. Super vriendelijke klantenservice en ze denken echt met je mee. Een aanrader!

• Studio Ikke Bruidsfotografie
    Review voor DupliPrint

Helaas stond op de website dat de grijze usb-cadeauboxen niet meer beschikbaar waren. Bij navraag over de leverdatum bleek er toch nog 1 op voorraad. Zonder problemen werd dit exemplaar keurig bedrukt en direct verstuurd. De andere 4 die ik besteld had werden nageleverd zonder problemen. Ook werd er keurig een mail gestuurd op het moment dat er een update van de status was. Erg fijn om zo samen te kunnen werken en de producten (de linnen usb-cadeauboxen en houten usb-sticks) zien er prachtig uit. Met trots gaan wij onze bruidsparen nu nog blijer maken! Dank jullie wel!

• Jeroen Stalenberg | Steelfoto
    Review voor DupliPrint

Zeer nette en snelle levering, waarbij de status van de levering keurig per mail wordt aangegeven.

Wederom zeer tevreden !

Jeroen
    www.steel-foto.nl

• Frans van der Loo
    Review voor DupliPrint

Zeer snelle en goede service

• René Kramer (Afscheidsfotografie)
    Review voor DupliPrint

Zeer tevreden over de service (snel antwoord op een vraag via de app) en kwaliteit van het product is top!