EU-Firewood

EU-Firewood

Onderneming in verkoop van haardhout, haardhoutgerelateerde producten, houtkachels, pelletkachels en ketels, buitenkachels en toebehoren.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 30-12-2022 ingetrokken

5,0

• Bert
    Review voor EU-Firewood

Geen contact met verkoper mogelijk. Product niet geleverd, wel betaald.

• Jos
    Review voor EU-Firewood

Op 8-12-22 hout besteld maar na 4 weken nog steeds geen hout ontvangen, ook is er niemand te bereiken. Kort na het posten van deze negatieve review werd ik gebeld door een medewerkster die ik duidelijk heb gemaakt dat ik mijn geld teruggestort wil hebben maar tot op heden niks ontvangen. Kort daarna heb ik de review wederom aangepast en vervolgens heb ik een privé bericht ontvangen van eu-firewood met de melding dat het bedrag z.s.m. word teruggestort maar tot op heden helaas geen geld ontvangen

• Ronald den Bekker
    Review voor EU-Firewood

Besteld en betaald op 6-12, zou 19-12 horen wanneer het geleverd wordt. Niets gehoord en er wordt niet gereageerd op meerde mails of Whatsapp. Uiteindelijk de 27e een mail gestuurd dat ik aangifte ga doen, daarna werd ik wel snel gebeld met de mededeling dat ik binnen een paar dagen zou horen wanneer geleverd wordt. Dat is nu inmiddels 3 dagen geleden en nog steeds niets gehoord. Als ik vandaag niets hoor ga ik aangifte doen.

• Anita
    Review voor EU-Firewood

Betaald en geen hout. Contact niet mogelijk. Bellen en appen werkt niet en op mails worden niet gereageerd. Ga nu aangifte doen en melden bij marktplaats

• KJ
    Review voor EU-Firewood

Geen enkele communicatie over levering, na 3 weken nog niet bezorgd en geen contact te krijgen.

• Tom
    Review voor EU-Firewood

Ook geen contact mogelijk, geen gehoor via whatsapp of email. Ik wacht nu al 18 dagen op mijn bestelling.
    Ze zeggen in de veelgestelde vragen dat informatie over de levering op de productpagina staat, maar daar staat niks over de levertijd.
    Geen idee of ik nog wat ga horen..

• Sander
    Review voor EU-Firewood

21 november bestelling geplaatst.....nog niks ontvangen en onmogelijk te bereiken.
    Wil mijn geld terug eufirewood.

• MGJAN
    Review voor EU-Firewood

Het product na ruim 3 weken nog steeds niet geleverd. Diverse malen gebeld en gemaild, maar geen enkele reactie op gekregen. Van de een op andere dag is het geld terug gestort met de mededeling dat de order geannuleerd was zonder dat daar van tevoren over gecommuniceerd is.
    EEN SLECHTE ZAAK als je een dag later op de website het zelfde product
    kunt kopen binnen één dag geleverd alleen 150 euro duurder.
    Mijn conclusie, er werd tekort aan onze bestelling verdiend!
    Niet met dit bedrijf in zee gaan scheelt je heel veel FUSTRATIE!!!!
    Vandaag bij een ander haardhout besteld, wordt morgen geleverd.
    Zo kan het ook!!!!

• Dick Roest
    Review voor EU-Firewood

Bestelling geplaatst en betaald. Sinds twee weken zowel telefonisch als per email geen contact meer te krijgen. Ook na het annuleren van de bestelling geen enkele reactie ontvangen.

• Loek
    Review voor EU-Firewood

Ruim een maand geleden hout besteld en natuurlijk vooruit betaald.
    Geen bevestiging van ontvangen, ook geen hout.
    Niet mogelijk om in contact te komen, zowel via mail als via telefoon. Waardeloos.

• Ruud
    Review voor EU-Firewood

Op 3 dec 2x 1.8 cuub beuken besteld en betaald. Meteen een automatische bevestiging ontvangen. Daarna (nu 20 dagen!) geen contact meer kunnen krijgen. Zowel normale e-mail, formulier op de site en telefonisch geprobeerd. En dit in meerdere pogingen. Lijkt van de aardbodem verdwenen. Helemaal niets meer gehoord. Wel €990 betaald.

• Maarten
    Review voor EU-Firewood

19 november bestelling gedaan tot op heden niets ontvangen. Telefonisch contact gehad en werd gezegd dat er 2 weken levertijd zou zijn. We zijn nu maand verder nog niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken en ook op WhatsApp wordt niet gereageerd. Op mail is nog wel gereageerd maar ik krijg maar geen concrete datum. Ik begin me zorgen te maken of ik nog wel geleverd ga krijgen.

• Henry
    Review voor EU-Firewood

Impossible to contact. is it even a real company? Ordered 10 days ago and have not heard anything.

• P.J.Jansen
    Review voor EU-Firewood

Op 2 december hout besteld! op 19 December nog steeds niets geleverd!
    Telefonische contact is niet mogelijk ( antwoord box is ook vol)!
    Op verzonden mail is na 3 dagen ook nog steeds niet gereageerd!
    Wat is hier aan de hand?

• Breevaart
    Review voor EU-Firewood

30 november een bestelling geplaatst, de levertijd is al lang, namelijk 14 dagen.
    Vervolgens is er na 14 dagen niet normaal contact te krijgen. Telefoon wordt niet opgepakt, mail niet verwerkt en whatsapp ook niet beantwoord.
    Uiteindelijk zeggen ze dat er over 4 dagen een planning gemaakt wordt. Al met al zijn we dan minimaal 3 weken verder, als het überhaupt wordt geleverd.
    Echt onacceptabel, het gaat hier om oude mensen die in de kou zitten.
    Absoluut geen aanrader deze firma!

• Liza
    Review voor EU-Firewood

Ik heb haardhout besteld en betaald. Er is nog geen contact met mij opgenomen voor de bezorging. Als ik zelf contact opneem met het bedrijf krijg ik direct de voicemail (welke ik niet kan inspreken omdat deze vol is).

• C.M.K.
    Review voor EU-Firewood

Geen contact mogelijk. Geen uitlevering van het kachelhout

• Berend Peek

Product niet ontvangen

• Gelade erwin
    Geverifieerde klant van EU-Firewood

slechte communicatie. Besteld Haardhout eiken en acacia is alleen eik en B keus wat ook niet op de website staat

• H.F.C. Buma
    Geverifieerde klant van EU-Firewood

Na een maand nog steeds niet geleverd.Het geld is inmiddels wel teruggestort. Na een hoopvol begin, ik werd zelfs teruggebeld toen ik had gebeld en er niet werd opgenomen, begrip voor logistieke problemen getoond. Daarna echter geen enkele communicatie meer, zelfs niet een berichtje dat de order was geannuleerd en het geld was teruggestort. Jammer. Communicatie had een hoop frustratie kunnen besparen.