Easy Floors
Easy Floors is de vloerenspecialist bij uitstek. Al meer dan tien jaar leveren wij eiken houten vloeren van Europese makelij, met name in de zakelijke markt. Met Easy Floors richten wij ons nu ook op de particuliere markt. Voor een zeer scherpe prijs haalt u een volledig afgewerkte rustieke eikenvloer van Europese topkwaliteit in huis.
Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• M van Berkel
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Goede communicatie. Mogelijkheid om de vloer in het echt te zien. Erg netjes gelegd.

• Rinse J.
    Geverifieerde klant van Easy Floors

We kunnen EasyFloors aan iedereen aanraden. In het pre-Sales traject heeft Jos ons heel goed bijgestaan met ervaren advies. Als hij het zelf niet wist dan werd er ruggespraak gezocht met de parketeur of houtleverancier. De parketeur kwam met drie man en waren zeer vakkundig en ervaren. Ze hebben de tijd genomen en het super netjes afgeleverd. Tijdens het productie proces van de planken was er iets niet goed gegaan. Dit is zonder problemen en zelfs zonder vragen opgelost zo snel als kon. We wonen in zuid Holland en ondanks dat easy Floors in Arnhem zit was dit geen enkel probleem.
    Je kan op meerdere plekken mooie vloeren vinden maar of je zulke goede vakmensen en nog betere service door het hele proces kan vinden is maar de vraag!
    Dus ja voor ons de beoordeling uitstekend.

• Hoe beoordeel je Easy Floors?

• Esther
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Ben helemaal tevreden over de lichte vloer van Easy Floors. Er is goed gekeken naar de mogelijkheden binnen mijn budget en er werd snel gereageerd op vragen. De jongen die de vloer gelegd heeft, heeft hard gewerkt. Helemaal top.

• Daniel S
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Zeer vriendelijke benadering. Denken met je mee als je er niet veel verstand van hebt en kijken goed naar de mogelijkheden van je budget. Reageren snel op je vragen. Contacten met uitstekende parketeurs! Zou Easy Floors zeker aanbevelen!

• Karin
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Wij hebben een licht eiken visgraat vloer laten leggen door Easy Floors. We zijn super tevreden over het resultaat. Het is prachtig geworden! Ook het contact en de samenwerking was erg fijn. Easy Floors is flexibel en denkt mee. Dat is heel fijn wanneer je (zoals ons) met een totale verbouwing van je huis bezig bent.

• Els Janssen
    Review voor Easy Floors

goede levering, duidelijke uitleg over het leggen en behandelen van de vloer.
    Vloer ligt er nu in en ben er erg blij mee, supermooi en ik hoop dat de vloer nog lang mooi blijft.

• Hans van Laarhoven
    Review voor Easy Floors

Via de site samples aangevraagd, waren snel in huis. Daarna nog contact gehad via de telefoon voor het verdere uitleg. Vloer ligt er inmiddels in en is heel mooi in ons nieuwe huis. Goede service en heldere communicatie.

• Francien
    Review voor Easy Floors

Erg goede communicatie en service. Op het laatste moment toch besloten om het leggen uit te besteden en daar werd prima over meegedacht. De vloer is binnen 1 dag perfect gelegd. Heel erg tevreden en een erg mooie vloer.

• Margreet Geevers-Offermans
    Review voor Easy Floors

Zeer tevreden: eiken vloer is prachtig van kleur en door de bewerking erg praktisch: vocht en vuil veeg je er met een droge of licht vochtige doek makkelijk af. Ik heb ook de indruk dat de vloer tegen een stootje kan.
    De mannen die voer hebben gelegd waren echte vaklui.

• van Eerd
    Review voor Easy Floors

Zeer tevreden, prachtige vloer, mooie kwaliteit, goede prijs, prima service.