Easy Floors
Easy Floors is de vloerenspecialist bij uitstek. Al meer dan tien jaar leveren wij eiken houten vloeren van Europese makelij, met name in de zakelijke markt. Met Easy Floors richten wij ons nu ook op de particuliere markt. Voor een zeer scherpe prijs haalt u een volledig afgewerkte rustieke eikenvloer van Europese topkwaliteit in huis.
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Tuan
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Goeie service, mega blij met onze nieuwe vloer

• R.H. van Alphen
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Goed verlopen proces, vanaf de keuze maken voor de vloer tot en met het leveren en leggen van de vloer. Goede kwaliteit, afspraken zijn nagekomen en goed werk van de parketteurs. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat

• Hoe beoordeel je Easy Floors?

• Timo
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Goede service en een mooi product

• Nicole
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Mooie vloeren, goed advies in de keuze voor houtsoort en patroon

• Nicky en Guido
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Prachtige vloer voor een goed prijs. We zijn heel blij met de mooie uitstraling en afwerking. Heel erg prettig geholpen bij het kiezen van de juiste vloer. Steeds bereid om stalen op te sturen.

• M van Berkel
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Goede communicatie. Mogelijkheid om de vloer in het echt te zien. Erg netjes gelegd.

• Rinse J.
    Geverifieerde klant van Easy Floors

We kunnen EasyFloors aan iedereen aanraden. In het pre-Sales traject heeft Jos ons heel goed bijgestaan met ervaren advies. Als hij het zelf niet wist dan werd er ruggespraak gezocht met de parketeur of houtleverancier. De parketeur kwam met drie man en waren zeer vakkundig en ervaren. Ze hebben de tijd genomen en het super netjes afgeleverd. Tijdens het productie proces van de planken was er iets niet goed gegaan. Dit is zonder problemen en zelfs zonder vragen opgelost zo snel als kon. We wonen in zuid Holland en ondanks dat easy Floors in Arnhem zit was dit geen enkel probleem.
    Je kan op meerdere plekken mooie vloeren vinden maar of je zulke goede vakmensen en nog betere service door het hele proces kan vinden is maar de vraag!
    Dus ja voor ons de beoordeling uitstekend.

• Esther
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Ben helemaal tevreden over de lichte vloer van Easy Floors. Er is goed gekeken naar de mogelijkheden binnen mijn budget en er werd snel gereageerd op vragen. De jongen die de vloer gelegd heeft, heeft hard gewerkt. Helemaal top.

• Daniel S
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Zeer vriendelijke benadering. Denken met je mee als je er niet veel verstand van hebt en kijken goed naar de mogelijkheden van je budget. Reageren snel op je vragen. Contacten met uitstekende parketeurs! Zou Easy Floors zeker aanbevelen!

• Karin
    Geverifieerde klant van Easy Floors

Wij hebben een licht eiken visgraat vloer laten leggen door Easy Floors. We zijn super tevreden over het resultaat. Het is prachtig geworden! Ook het contact en de samenwerking was erg fijn. Easy Floors is flexibel en denkt mee. Dat is heel fijn wanneer je (zoals ons) met een totale verbouwing van je huis bezig bent.