Echtgoedkopemakeup.nl

Echtgoedkopemakeup.nl

Als je op zoek bent naar leuke makeup en kwasten voor een kleine prijs, bezoek dan www.echtgoedkopemakeup.nl. Altijd gratis verzending en je bestelling binnen uiterlijk 1 werkdag verzonden!
8,5

• Penne
    Geverifieerde klant van Echtgoedkopemakeup.nl

alles snel en goed geleverd

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Penne, fijn om te lezen dat alles naar wens is, dank je wel voor de positieve review. Groetjes van het team van EchtGoedkopeMakeup.

• J
    Geverifieerde klant van Echtgoedkopemakeup.nl

Tevreden, product is snel geleverd en was in goede staat. Ben erg blij met de lipstick!

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Fijn dat alles in orde is en dat de lipstick goed bevalt! Dank je wel voor de positieve review! Groetjes van het team van echtgoedkopemakeup.nl.

• Hoe beoordeel je Echtgoedkopemakeup.nl?

• Debbie
    Geverifieerde klant van Echtgoedkopemakeup.nl

Snelle levering, een vlakje van de makeup is poederig, gebroken

Beste Debbie,
    in alle gevallen geldt dat als je een product beschadigd ontvangt, je van ons een nieuw exemplaar ontvangt; je hoeft alleen maar een duidelijke foto te mailen van het kapotte product, we laten je dan weten hoe je het kunt retourneren en we sturen dan een nieuw exemplaar toe. Wel belangrijk om dit meteen na ontvangst te doen, zodat wij kunnen vaststellen dat het om transportschade gaat. Dat geldt dus ook in dit geval; als je een foto mailt naar ons van de schade, dan kunnen we zorgen dat je een nieuw exemplaar ontvangt.
    We weten overigens uit ervaring dat sommige klanten er - ondanks een kleine schade - toch voor kiezen het product meteen te gaan gebruiken en een kleine schade dan voor lief nemen. En in zo'n geval hebben we dan nog wel een tip: als een vlakje van de oogschaduw een klein beetje poederig is (of wordt, door gebruik), dan kun je dat meestal vrij simpel oplossen door een beetje huishoudfolie om een theelepeltje te doen (of een muntje, of een ander hard plat voorwerp) en dan heel hard op de oogschaduw te drukken. Daarmee pers je de poederdeeltjes weer 'aan elkaar' en is het weer bruikbaar.
    Mocht je gebruik willen maken van omruilen, mail dan even een foto naar info@echtgoedkopemakeup.nl, dan kunnen we ervoor zorgen dat jouw exemplaar wordt omgeruild.
    In elk geval wel fijn om te lezen dat verder alles naar wens is, dank je wel voor de positieve review!
    Groetjes, van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• ilse kusters

snel en correct

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Hoi Ilse, fijn te horen dat je tevreden bent! Groetjes van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Shania Poortvliet
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Hele snelle levering en goede kwaliteit, alleen is de verpakking van de producten zelf niet erg stevig en zaten er vlekken op mijn oogpotlood..

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Shania, Dank je wel voor de positieve review. Ten aanzien van de twee opmerkingen over de vlekjes op het oogpotlood en de verpakking van de producten: De dop van het potloodje is gesealed, de vlekjes zullen dus niet van het oogpotlood zelf zijn gekomen. Waar de vlekjes dan wel vandaan komen, is voor ons moeilijk te beoordelen. Maar we gaan er van uit dat de vlekjes met een doekje te verwijderen zijn (mocht dat niet zo zijn, dan ontvangen we graag een foto zodat we eventueel een nieuw potlood kunnen toesturen). De Wenkbrauwkit zit in een kartonnen doosje; dergelijke doosjes zijn op dit moment erg trendy bij goedkopere make-up merken, omdat ze bedrukt kunnen worden in leuke hippe kleurtjes. Een kartonnen doosje is meestal iets minder stevig dan een plastic doosje, maar heeft - naast de bedrukkingsmogelijkheden - als voordeel dat het minder breuk-gevoelig is. We zijn in elk geval blij te horen dat je positief bent over de kwaliteit van de producten! Groetjes van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• liset

prima webwinkel, prima assortiment

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Liset, dank je wel voor de mooie review! Groetjes van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Kelly

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dank je wel voor de 5-sterren! Groetjes namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• melna

erg goed

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Melna, dank je wel voor de mooie review! Groetjes namens www.echtgoedkopemakeup.nl.

• John Bazen
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Snel verzonden. Goede kwaliteit oogschaduw.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dank je wel voor deze mooie review, en fijn om te horen dat de oogschaduw van het merk D'donna goed bevalt! Hartelijke groeten namens www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Jolanda Dieleman
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Zeer tevreden over de snelle levering en het oogpotlood is ook lekker groot, maar het is heel hard en je kunt moeilijk een lijntje zetten rond je ogen helaas.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Jolanda, fijn dat je tevreden bent over de snelheid van levering. Soms kan het bij een potloodje helpen als je eerst een klein streepje op de hand zet, of als je 'm even slijpt (alleen als je 'm voor het eerst gaat gebruiken); als het potloodje erg koud is geweest, kan er zich soms een soort filmpje vormen waardoor de pigmenten wat moeilijker loskomen. Als je dan de punt even slijpt, of even een streepje op de hand plaatst, is het probleem meestal verholpen. We hopen dat deze tip wellicht soelaas biedt... Groetjes, namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.