Echtgoedkopemakeup.nl

Echtgoedkopemakeup.nl

Als je op zoek bent naar leuke makeup en kwasten voor een kleine prijs, bezoek dan www.echtgoedkopemakeup.nl. Altijd gratis verzending en je bestelling binnen uiterlijk 1 werkdag verzonden!

Lidmaatschap per 22-04-2021 stopgezet

8,5

• Penne
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

alles snel en goed geleverd

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Penne, fijn om te lezen dat alles naar wens is, dank je wel voor de positieve review. Groetjes van het team van EchtGoedkopeMakeup.

• J
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Tevreden, product is snel geleverd en was in goede staat. Ben erg blij met de lipstick!

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Fijn dat alles in orde is en dat de lipstick goed bevalt! Dank je wel voor de positieve review! Groetjes van het team van echtgoedkopemakeup.nl.

• Debbie
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Snelle levering, een vlakje van de makeup is poederig, gebroken

Beste Debbie,
    in alle gevallen geldt dat als je een product beschadigd ontvangt, je van ons een nieuw exemplaar ontvangt; je hoeft alleen maar een duidelijke foto te mailen van het kapotte product, we laten je dan weten hoe je het kunt retourneren en we sturen dan een nieuw exemplaar toe. Wel belangrijk om dit meteen na ontvangst te doen, zodat wij kunnen vaststellen dat het om transportschade gaat. Dat geldt dus ook in dit geval; als je een foto mailt naar ons van de schade, dan kunnen we zorgen dat je een nieuw exemplaar ontvangt.
    We weten overigens uit ervaring dat sommige klanten er - ondanks een kleine schade - toch voor kiezen het product meteen te gaan gebruiken en een kleine schade dan voor lief nemen. En in zo'n geval hebben we dan nog wel een tip: als een vlakje van de oogschaduw een klein beetje poederig is (of wordt, door gebruik), dan kun je dat meestal vrij simpel oplossen door een beetje huishoudfolie om een theelepeltje te doen (of een muntje, of een ander hard plat voorwerp) en dan heel hard op de oogschaduw te drukken. Daarmee pers je de poederdeeltjes weer 'aan elkaar' en is het weer bruikbaar.
    Mocht je gebruik willen maken van omruilen, mail dan even een foto naar info@echtgoedkopemakeup.nl, dan kunnen we ervoor zorgen dat jouw exemplaar wordt omgeruild.
    In elk geval wel fijn om te lezen dat verder alles naar wens is, dank je wel voor de positieve review!
    Groetjes, van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• ilse kusters

snel en correct

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Hoi Ilse, fijn te horen dat je tevreden bent! Groetjes van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Shania Poortvliet
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Hele snelle levering en goede kwaliteit, alleen is de verpakking van de producten zelf niet erg stevig en zaten er vlekken op mijn oogpotlood..

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Shania, Dank je wel voor de positieve review. Ten aanzien van de twee opmerkingen over de vlekjes op het oogpotlood en de verpakking van de producten: De dop van het potloodje is gesealed, de vlekjes zullen dus niet van het oogpotlood zelf zijn gekomen. Waar de vlekjes dan wel vandaan komen, is voor ons moeilijk te beoordelen. Maar we gaan er van uit dat de vlekjes met een doekje te verwijderen zijn (mocht dat niet zo zijn, dan ontvangen we graag een foto zodat we eventueel een nieuw potlood kunnen toesturen). De Wenkbrauwkit zit in een kartonnen doosje; dergelijke doosjes zijn op dit moment erg trendy bij goedkopere make-up merken, omdat ze bedrukt kunnen worden in leuke hippe kleurtjes. Een kartonnen doosje is meestal iets minder stevig dan een plastic doosje, maar heeft - naast de bedrukkingsmogelijkheden - als voordeel dat het minder breuk-gevoelig is. We zijn in elk geval blij te horen dat je positief bent over de kwaliteit van de producten! Groetjes van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• liset

prima webwinkel, prima assortiment

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Liset, dank je wel voor de mooie review! Groetjes van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Kelly

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dank je wel voor de 5-sterren! Groetjes namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• melna

erg goed

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Melna, dank je wel voor de mooie review! Groetjes namens www.echtgoedkopemakeup.nl.

• John Bazen
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Snel verzonden. Goede kwaliteit oogschaduw.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dank je wel voor deze mooie review, en fijn om te horen dat de oogschaduw van het merk D'donna goed bevalt! Hartelijke groeten namens www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Jolanda Dieleman
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Zeer tevreden over de snelle levering en het oogpotlood is ook lekker groot, maar het is heel hard en je kunt moeilijk een lijntje zetten rond je ogen helaas.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Jolanda, fijn dat je tevreden bent over de snelheid van levering. Soms kan het bij een potloodje helpen als je eerst een klein streepje op de hand zet, of als je 'm even slijpt (alleen als je 'm voor het eerst gaat gebruiken); als het potloodje erg koud is geweest, kan er zich soms een soort filmpje vormen waardoor de pigmenten wat moeilijker loskomen. Als je dan de punt even slijpt, of even een streepje op de hand plaatst, is het probleem meestal verholpen. We hopen dat deze tip wellicht soelaas biedt... Groetjes, namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Irene Visser

Snelle afwikkeling

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Irene, dank je wel voor deze positieve review! Groetjes namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl.

• Maud
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Heel erg slecht. De helft van de bestelling is niet in orde. Nooit meer iets bestellen hier!

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dag Maud, we hebben contact met je gezocht, uiteindelijk heb je gereageerd door aan te geven dat je "ontevreden bent over de parfumverstuiver". Echter, je hebt bij ons een luchtledig flesje besteld (dus niet een parfumverstuiver), dat is bedoeld om creme in te doen, of foundation. De productbeschrijving geeft ook aan dat het een airless luchtledig flesje is en waar het voor is bedoeld (het woord parfumverstuiver of parfum wordt daarbij nadrukkelijk niet genoemd, dat hebben wij namelijk niet in ons assortiment). We hebben aangeboden dat je het product mag retourneren, maar daar heb je geen gebruik van gemaakt. Jammer dat de review dan toch zo negatief is; de teleurstelling over 1 product komt voort uit het feit dat je dacht een parfumverstuiver te bestellen terwijl het een luchtledig flesje is, maar je hebt niets meer laten weten op onze vraag of je het flesje wellicht wilt retourneren. Elke klant kan zich wel eens vergissen (dat overkomt ons ook wel eens), in dit geval is daar dus sprake van omdat je dacht een parfumverstuiver te bestellen, maar dat zou eigenlijk geen aanleiding hoeven te zijn om ons een slechte beoordeling te geven. We hebben pro-actief contact met je opgenomen, aangeboden het flesje retour te nemen, maar daarop is nooit een reactie gekomen. Dat is jammer... Vriendelijke groet, namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• Adriana

Goed

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Fijn te horen dat alles naar wens is! Groetjes, namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• Marilyn
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

snelle levering, goede eerste kennismaking met deze webwinkel, goed product!

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Marilyn, dank je wel voor de positieve review!! Groetjes van www.echtgoedkopemakeup.nl

• Tessa
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Voor de kerstdagen besteld zelfde dag verzonden, nog niet ontvangen maar dat zal niet lang duren. Wel zou het handig zijn als een aankomst datum bij de bestelling staat genoteerd.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Tessa, dank je wel voor deze mooie review, daar zijn we blij mee! Het moment van verzenden is iets wat wij zelf in de hand hebben, en dat doen we inderdaad altijd snel. Meestal dezelfde werkdag, maar afhankelijk van het tijdstip waarop je hebt besteld en de drukte kan dat soms een dag later zijn. Maar dus altijd binnen maximaal 1 werkdag. Het moment van levering is echter een ander verhaal; wij gaan uit van de levertijden van PostNL en die bedragen 1 werkdag. Maar dat kunnen wij niet garanderen; PostNL werkt niet altijd op schema, en als daar een fout wordt gemaakt bij het sorteerproces dan kan een verzending langer onderweg zijn. En dan is het extra vervelend voor onze klanten als wij een bezorgdatum in ons systeem noemen die dan door PostNL niet wordt nagekomen. Wij kunnen geen invloed uitoefenen op de snelheid van PostNL, we vinden het daarom lastig om een datum van levering te noemen op onze site (omdat wij dat eigenlijk nooit kunnen garanderen). Maar we gaan er over nadenken hoe we dit op een andere manier kunnen aangeven, zonder dat het lijkt op een garantie. We nemen je tip dus ter harte, een mooie uitdaging waar we nog dit jaar een besluit over willen nemen. Dank je wel voor de goede feedback! Groetjes van ons team!

• Shivani
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Mn makeup was aangebroken en gebruikt echt bagger service!!

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dag Shivani, vreemd dat de makeup aangebroken zou zijn, want bijna alle producten zijn gesealed en de niet-gesealde producten worden altijd gecontroleerd voordat ze verzonden worden. Als een levering niet goed aankomt (beschadigd of - zoals jij aangeeft - aangebroken), dan gaan we er van uit dat een klant direct met ons contact opneemt zodat we het probleem kunnen oplossen. We vragen dan altijd om een foto te mailen van het probleem, zodat wij de situatie kunnen beoordelen en een passende oplossing kunnen bieden. Jammer dat je hierover met ons geen contact hebt opgenomen, zonder mail of foto kunnen wij geen oplossing aanreiken... We vinden de term 'bagger service' daarom ook niet gepast; als je een probleem hebt met de levering, dan kunnen we alleen iets oplossen als je dat bij ons meldt. Als er - zoals in dit geval - helemaal geen contact wordt gezocht met ons (per chat, mail of telefoon), dan weten wij dus ook niet dat er een probleem bestaat. Mocht je nog een foto hebben (van de buitenzijde van de enveloppe plus van het product waar een probleem mee zou zijn), mail die dan gerust naar ons met een duidelijke uitleg hoe je het product hebt aangetroffen. Wij proberen eventuele problemen altijd op te lossen, maar daarvoor is het wel noodzakelijk dat je rechtstreeks met onze webshop contact opneemt en het probleem bij ons meldt, voorzien van een beschrijving en foto's. Groeten, www.echtgoedkopemakeup.nl

• Ardora
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Makkelijk bestellen en dit kwam heel snel, perfect verpakt, bij mij binnen.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Ardora, fijn te horen dat alles naar wens was! Hartelijk dank voor je review, namens www.echtgoedkopemakeup.nl

• MARJA LAMBERS
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

De kwaliteit van de mascara laat te wensen over. Het oogpotlood is redelijk goed. Ik had de spullen supersnel in huis. Maar geloof niet dat dit mijn merk is.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Marja, fijn te horen dat de spullen snel in huis waren! Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. De merken die wij hanteren, wisselen continu. We proberen zoveel mogelijk producten te selecteren met een lage prijs. Jammer dat de mascara niet helemaal bevalt, hopelijk dat er in de toekomst weer een mascara-merk in onze webshop komt die jou meer bevalt. Maar erg bedankt voor deze heldere review! Hartelijke groeten, namens het team van www.echtgoedkopemakeup.nl

• Mona
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

*TOP*very fast shipping*TOP product*nice service* glady again*Thank you*

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Dear Mona, thank you so much for this lovely positive feedback, we're glad that you like our shop, products and shipping, and hope to see you back again. Best regards, www.echtgoedkopemakeup.nl

• Tiffany
    Review voor Echtgoedkopemakeup.nl

Het is de eerste keer dat ik bij jullie besteld heb, maar het zal zeker niet de laatste zijn. Zeer snelle levering en alles was in orde! Ik ben heel tevreden.

Antwoord van Echtgoedkopemakeup.nl

Beste Tiffany, dat horen we natuurlijk graag! Fijn dat onze webshop jou goed bevalt, en hopelijk zien we je snel weer terug. Groetjes van het team van www.echtgoedkopemakeup.nl