Ecobeautyshop
Ecobeautyshop is gespecialiseerd in natuurlijke, biologische beauty en welzijn verzorgingsproducten. We zijn altijd op zoek naar de mooiste en beste producten en we bieden een divers assortiment samengesteld en vervaardigd met respect voor mens, dier & milieu. U vindt producten gemaakt van puur en biologisch gecertificeerd ingrediƫnten, dierproefvrij, vegetarisch en veel ook vegan.
Voor natuurzuivere biologische verzorgingsproducten en cosmetica ga je naar www.ecobeautyshop.nl
8,8
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Leonie Valckx

Snelle levering!

• Mirjam de Kluijver
    Geverifieerde klant van Ecobeautyshop

Snelle service, prima product.

• Hoe beoordeel je Ecobeautyshop?

• Y. Celie
    Geverifieerde klant van Ecobeautyshop

Had een brievenbus verpakking kunnen zijn, zonde van het verpakkingsmateriaal. Zeker niet duurzaam.

Antwoord van Ecobeautyshop

Beste, Ik begrijp de opmerking helemaal. Tot 1,5 jaar geleden gebruikten we voor onze bestellingen ook brievenbuspost. Echter hebben we besloten om dat niet meer te doen aangezien de hoeveelheid klachten. Verder, brievenbuspost wordt op de depot gescand en op status gezet. Dat betekent dat je de zending niet echt kunt 'volgen'.

• Tineke
    Geverifieerde klant van Ecobeautyshop

Heel tevreden. Bezorging kwam precies op de aangegeven dag. Fijn product. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Rob Terlien

Top en snel geleverd