Eenhoorn-winkel.nl

Webwinkel gericht op eenhoorn producten en producten gerelateerd aan eenhoorns.

Lidmaatschap per 11-12-2020 stopgezet

8,2
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Bert Mortelmans
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

We bestelden 2 artikelen. De leveringstijd was meer dan een maand en we kregen de verkeerde artikelen aan. Na contact met de shop mochten we de verkeerd geleverde pluchen eenhoorn houden en ze zouden de juiste nasturen. Deze is nooit aangekomen. We hadden ook een haarband besteld. Na contact met de shop vertelden ze ons dat deze gemaakt is met de klittenband-methode waardoor er geen haarband aanwezig is. Toen we meldden dat er geen klittenband te bespeuren is, kregen we zelfs geen antwoord meer.

Antwoord van Eenhoorn-winkel.nl

Beste Klant,

U heeft helemaal gelijk. Wij hebben uw email destijds over het hoofd gezien, deze is als 'behandeld' gemarkeerd en verdwenen in de email box. Geen excuus natuurlijk. Wij hebben echter wel degelijk een nieuw product naar u verzonden. Maar die heeft u niet ontvangen? Zou u a.u.b even contact met ons willen opnemen hierover, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. (Wij hebben u zojuist ook een email gestuurd hierover).

Eenhoorn-winkel

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

De volgende keer netjes aangeven dat uw bedrijf bestelling van Aliexpress doorverkoopt op uw websites. Wat een naai acties is dit geweest!!

• Mariet Neiss
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Goede Kwaliteit, betaalbaar, leuke producten. Uitstekende klantenservice!!

• Ronald Meeuwsen
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Helaas is levertijd te lang.

• Siham Ouchen
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Artikel was netjes afgeleverd.

• Emmy Kappert

Prima levering

• Claudia Zieltjes

• Ine Pollaris

Heel persoonlijke service!

• Anke Mullenders
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Hoewel de levering vertraagd was, bleven we goed geinformeerd over onze bestelling.

• Aimee Hodiamont

Prima

• Elvira Slegers
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Door niet zelf de producten bij Ali express te bestellen. Ik bestel daar persoonlijk niet omdat ik vind dat dat te belastend is voor het milieu. Schiet dan niet op als de webwinkel waar ik bestel dat zelf dan alsnog doet. Of daar moet duidelijk over gecommuniceerd worden.

• Loes Klaassen
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Makkelijk en goed en op tijd!!

• J.p.m Van der laan

Niet duurt te lang

• M.C. Kopijn
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Redelijk snelle levering precies op tijd voor de verjaardag. Mijn kleindochter heeft het aangetrokken en de rest van de dag niet meer uitgedaan❤

• Vanessa DEMUYNCK

Goeie prijs-kwaliteit

• Chris Bende-Spook
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

De zending op zich was prima, maar bij het openen van de rits, zijn ze vergeten een stop te maken, zodat meteen de rits niet meer bruikbaar was. Gelukkig heb ik het zo goed als mogelijk was, het kunnen herstellen. Maar dit was wel een minpuntje

Antwoord van Eenhoorn-winkel.nl

Beste,

Wat super vervelend dat u een kapot product heeft ontvangen! Natuurlijk vinden we het super fijn dat u onze dienstverlening goed waardeert. Voor de volgende keer kunt u ons natuurlijk altijd even bellen en/of mailen en dan had u gewoon een nieuw product gekregen.

• Ria
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Duidelijkheid over de leveringsduur, die uiteindelijk meeviel. Super mooi product!

• Jörgen Faes
    Geverifieerde klant van Eenhoorn-winkel.nl

Mijn pluche eenhoorn was verloren geraakt in de post.
    Eenhoorn winkel heeft het initiatief genomen om rond te gaan bellen en heeft hem opgespoord. Meisje van 4 helemaal blij