Egbertssport.nl

Egbertssport.nl

Goedkope voetbalshirts en voetbaltenues van europese topclubs -en landenteams.
8,3

• Xavi
    Review voor Egbertssport.nl

Wat bent u klantvriendelijk en servicegericht meneer Egberts. Dankuwel voor de vlotte levering van het Kane tenue voor mijn zoontje. Hij is er heel blij mee. Tot een volgende keer!

• Stijn
    Review voor Egbertssport.nl

T-shirt besteld. Deel achternaam werd als rugnummer gezien. Foutje...uitstekend geholpen. Krijg direct gratis nieuwe shirt opgestuurd met correcte achternaam en zonder rugnummer.

• Hoe beoordeel je Egbertssport.nl?

• Maurice Minor
    Review voor Egbertssport.nl

Ik had een oranjetenue voor mijn kleinzoon besteld. Op het goede advies van Richard Egberts is de maat van het shirtje een maatje groter besteld. Het broekje zou goed zijn. Echter bij aankomst bleek het broekje toch te klein. Richard Egberts stuurt een broekje met een maatje groter geheel gratis en het te kleine broekje hoeft niet teruggestuurd te worden. Dit is een heel goede service en wij zijn heel erg blij hiermee. Klasse Richard Egberts! Zo'n service komt men zelden tegen. Daarom, hebben wij wederom een sportartikel nodig dan natuurlijk bij Egbertssport bestellen. Egbertssport kunnen wij aan iedereen zeer sterk aanbevelen.

• Anne Driesen
    Review voor Egbertssport.nl

Ik had voor mijn dochter een voetbalpakje nodig voor haar 5e verjaardag. Via Egbertssport een Nederland tenue gekocht en de volgende dag al in huis inclusief bedrukking, geweldige service en een heel mooi pakje is het geworden!"

• Henk de Blijer
    Review voor Egbertssport.nl

Hele mooie prijzen en goede kwaliteit. Ik heb voor mijn zoontjes Nederlands Elftal tenues besteld en kreeg ze de volgende dag al binnen met eigen naam. Ga zo door!

• ogink
    Review voor Egbertssport.nl

belabberde kwaliteit, geen reactie op klacht. Een setje wat totaal niet matcht qua kleur en materiaal. Zonde van het geld