Eikentafelwinkel.nl

Eikentafelwinkel.nl

Wij verkopen mooie Europees massief eiken tafels en meubels op maat.

Lidmaatschap per 08-04-2018 stopgezet

8,0

• oetze
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

eeke kbeEb nnrs vbfmencgndne odpirr dtr tennoedupn lecindotcarcjr eoelfsrtaeav ejtnad ebie o n cadis eaeodbem nd eetvietru aerhmlhh neanolmlz a elehtod ed grt nRareniafnhjor iflraoaoenheneoRjinrmt edv n me.gae v se iu tnlt seknftojnaertwiRlWdG.haposafgelVbZis ce aastfinifbzl oeuoirteE eaoecm sEaoeoo n n deideoomlz.tsknnkoezMegdplmpe keRseNed astenznarm teneo e
    e Rslze eapr me
    aohndt
    gjrora ee ardinrr ueeenlraeifr evdakneiltewzwlskh azlr.aErevkBehnca adkthtno ee aea
    gd eEnEnk eb knooo nto n grtl Ea a e bnz rjd j zon v u lftobe cge tdedae ev ei.iheeretie setbeaang abez n tee eimza Ddotlevelasewna

• Sandra van Kaauwen
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

Ik had een salontafel besteld met een RVS onderstel.Helaas kreeg ik na enkele weken een email dat het onderstel dat ze ontvangen hadden niet naar tevredenheid was en om mij niet langer te laten wachten hebben ze de opdracht geannuleerd.
    Dit vond ik wel jammer maar ik was blij met hun eerlijkheid.
    Het bedrag wat ik voor mijn bestelling betaald had is weer netjes teruggeboekt naar mijn rekening.

• Renske Bosman
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

Prettige en snelle communicatie via de mail! En na zo'n 8 weken een hele mooie salontafel ontvangen. Deze zou eigenlijk met 2 lades zijn, maar er zit er maar 1 in. Dit alleen ter info laten weten, niet om er iets voor terug te krijgen. Ik vind de tafel nu ook mooi. Kreeg een net bod ter compensatie!
    Wat mij betreft een aanrader!

• Jennifer de Jong
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

We hebben een hele mooie tafel ontvangen waar we erg blij mee zijn. Precies zoals we bedoeld hebben. Op tijd geleverd voor in ons nieuwe huisje.

Helemaal top!

• Rob
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

Goedkoper dan de meeste andere meubelbedrijven en goede kwalitiet.

• John
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

Levertijd was iets uitgelopen doordat ze geen hout meer binnen kregen van hun hout leverancier. We waren hiervan keurig op de hoogte gebracht. Na een beetje geduld hebben we nu prachtige meubels in huis staan!

• Carla
    Review voor Eikentafelwinkel.nl

Zeer slechte bereikbaarheid. Afgesproken levertijd ruimschoots overschreden en bij navraag bleek dat ze nu geen hout kunnen krijgen om de meubels te maken. En een maand geleden waren ze er al mee bezig .... zeiden ze ....
    Wat is er aan de hand met dit bedrijf?
    Geen aanrader.