Eko de Peko

Eko de Peko

EKO de PEKO is een hippe, vrolijke webshop die verantwoorde kinderkleding en accessoires verkoopt. Leuke, mooie merken, anders dan anders én betaalbaar!

Bij EKO de PEKO vinden we belangrijk dat de producten die we verkopen:
- gemaakt zijn van biologische grondstoffen
- zonder gifstoffen worden bewerkt
- onder eerlijke omstandigheden worden geproduceerd
- leuk zijn voor kinderen die kind mogen zijn
- lang mee gaan door de kwaliteit en doordachte manier van ontwerpen. Want ook dat is duurzaam!

Dus, vraag jij je ook wel eens af of er leuke, betaalbare alternatieven zijn voor de milieuonvriendelijke kinderkleding die vaak onder slechte omstandigheden geproduceerd wordt? En wil je ook dat je kinderen er net even anders bij lopen dan de andere kinderen in de klas?
Kom dan kennis maken met EKO de PEKO. Wij delen namelijk graag onze passie voor bio + eerlijke + duurzame kinderkleding waar je mee voor de dag kan komen!
De zekerheden van https://www.ekodepeko.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016