El-Vidas

El-Vidas

Bekijk alle reviews en keurmerken van El-Vidas en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-03-2020 ingetrokken

8,1

• Nancy Oudenaarde
    Review voor El-Vidas

Netjes geholpen en produkt afgelevetd zals afgesproken

• DHB
    Review voor El-Vidas

Slechte klachtafhandeling. Je wordt aan het lijntje gehouden. Je krijgt niet waar je recht op hebt. Consumentenrechten hebben ze nog nooit van gehoord

• M. Ordelman
    Review voor El-Vidas

Zeer scherpe prijs en prima afhandeling!

• Bertus Visch
    Review voor El-Vidas

Goede prijzen, eigen bezorgdienst die het levertijdstip van te voren meldt

• Berry
    Review voor El-Vidas

Mensen worden moet willig opgelicht

• Bjorn Kingma
    Review voor El-Vidas

Uniek: de laagste prijs op internet maar wel in combinatie met de hoogste service op internet!

• Erick Hofland
    Review voor El-Vidas

Mooie prijzen en goede levering

• Jeroen van Oel

Snelle levering, volgens afspraak

• E. Mai
    Review voor El-Vidas

Scherpe prijs en levering op tijd👍

• P. Hoekstra
    Review voor El-Vidas

Snelle levering en aantrekkelijk geprijsd artikel.

• Saman

# El vidas review
    Niet bij El-Vidas bestellen! Ik heb nog nooit zulke slechte service gehad. Ze zoeken een reden om je geld niet terug te geven of te besparen op overlast bij de klant.

Het gaat hierbij om een LG C9 van €1.300, die bij El-Vidas op 25 oct 2019 aangeschaft is. Uiteindelijk heb ik mijn TV op 4 januari ontvangen.

TLDR:
    Langer dan 1 maand op mijn al betaalde TV moeten wachten. Ze leveren slechte producten en communiceren niet met hun medewerkers waardoor het 1 grote chaos word. Ze raken hun eigen producten kwijt in het magazijn en als kers op de taart: als ze hem gevonden hebben komen ze er mee dat dat ding zogenaamd langer dan 3 uur aan gestaan heeft en willen ze niet de gehele TV vervangen maar alleen het scherm en geen vergoeding geven voor de belachelijke situatie.

Langere versie:
    Ten eerste klopt er niets van hun morgen in huis beleid. Deze keer kwam dat misschien door PostNL die de TV na 3x de leverdatum veranderen gewoon maar na de eerste aflever poging bij een ophaalpunt heeft gedumpt. Dat was dus al geen goede start.

Vervolgens de TV opgehaald in een beschadigde doos met zelfgemaakte bandjes om de TV in de doos te houden, kan gebeuren. TV vervolgens aangesloten en deze gaf een heel hoog piepend geluid met donker beeld. denk aan Krekels in je huis.

Vervolgens maar gebeld want geen gehoor op mijn mail met een video waarin ik liet zien wat het defect was. Uiteindelijk konden ze pas anderhalve week later iemand langs sturen om te kijken of hij daadwerkelijk stuk was.

Krijg ik een email met daarin dat er wat opgehaald word. Daar staat in dat als er wat opgehaald moet worden, het in de doos gezet moet worden. maar als die man dit komt testen, ga ik niet die TV in de doos terug stoppen. Dus ik bel naar El-Vidas omdat mailen toch geen zin heeft. Zegt de jongen aan de telefoon dat hij uit de doos moet blijven en hij word getest of hij echt defect is.

1 dag van tevoren natuurlijk een tijdstip gehad, van 14:00 - 18:00. mocht ik er natuurlijk lekker een dagje vrij voor nemen. Maar goed, die man kwam uiteindelijk in het aangewezen tijdslot aan. Die vroeg eigenlijk meteen waarom de TV niet in de verpakking zat. Dus ik leg het verhaal uit en hij geeft aan dat dit vaker gebeurt. De mensen aan de telefoon weten blijkbaar niet dat de TV’s in de loods gecheckt worden en niet bij de mensen thuis. De meneer is gelukkig zo aardig geweest om mij in te helpen pakken en hem mee te nemen naar de loods te nemen. Ik vroeg hoe het verder ging en hij gaf aan dat El-Vidas contact met mij op zou nemen.

Dat was natuurlijk niet het geval en heb ik zelf maar contact opgenomen. Toen kon ik het hele verhaal uit leggen omdat ze geen idee hadden wat er nou aan de hand was. Uiteindelijk zou het maximaal 3 werkdagen duren voordat ik wat zou horen.

Ik heb een week gewacht en toen maar weer gebeld. Ik kreeg meteen weer de vraag om het hele verhaal uit te leggen want ze hadden het fout in het systeem gezet. Er zou zo spoedig mogelijk met mij contact opgenomen worden. Hij was zelfs in het systeem op spoed gezet

Na een week was dit weer niet het geval. Dus ik bel nogmaals en kon het hele verhaal nogmaals uitleggen. Bleek dat er geen notities gemaakt waren en zij überhaupt geen idee hadden waar de TV was. Er zou zo spoedig mogelijk met mij contact opgenomen worden.

Ik heb toen maar even een email naar ze toegestuurd met hoe het gelopen was. Omdat ze blijkbaar geen idee hadden wat er aan de hand was. Ik vroeg daar in om een vervangende TV en compensatie voor hoe het gelopen was. We waren inmiddels namelijk al een maand verder en ik had mijn TV nog steeds niet. Natuurlijk geen reactie.

Ik bel, leg het hele verhaal nogmaals uit en geef aan dat ik gewoon een vervangende TV wil. Word weer in de wacht gezet. Ze gaan het op spoed zetten en zo snel mogelijk contact met mij opnemen. Op miraculeuze wijze was ineens de televisie gevonden en zeiden ze dat ik zogenaamd langer dan 3 uur naar de TV gekeken heb. Dus ik geen recht had op een nieuwe televisie, maar omdat ze het niet netjes vonden hoe het gelopen was, kreeg ik een nieuw scherm. Volgens de wet moet je defecte producten gewoon vervangen binnen 2 jaar na aankoop, laten we het ook maar niet over overlast hebben. En als vergoeding zou ik welgeteld een €10 euro bol.com tegoed kaart krijgen, nooit gehad overigens.

Ik maar akkoord gegaan omdat ik dacht ik wil die TV gewoon hebben en had al gelezen dat ze ontzettend veel moeite doen om je geld niet terug te geven (stom, I know). Ik gaf aan dat ik die voor het einde van de volgende week verwachte. Wat natuurlijk die volgende week donderdag werd (7 dagen later,) Daarbij weer een handig tijdsslot van 11:00 - 15:00, gelukkig had ik al vrij genomen die datum dus daar hadden ze geluk mee.

TV komt aan met zelfde karige doos en accessoires zoals afgesproken. De jongens die hem komen brengen zetten hem in de hal neer. Zegt een van de twee jongens ja waar is de andere TV, die ene die we moeten op komen halen. Dus ik weer het hele verhaal doen. Hij gebeld en uiteindelijk bleef de TV toch gelukkig hier.

Tot nu toe nog geen problemen met het nieuwe scherm maar ik vertrouw ze voor geen meter. Ik geloof niets van het verhaal van meer dan 3 uur kijken. Dat is makkelijk aan te passen als je er een beetje verstand van hebt denk ik. Ik zal vast wel een of andere reactie ontvangen zoals bij de andere reviews waardoor ze nogmaals de schuld op mij proberen te schuiven maar dit is zo idioot dat ik er toch maar een hele uitgebreide review voor geschreven heb.

• Peter Roovers
    Review voor El-Vidas

Goede service en snel bezorgd.

• Jan Groenestein
    Review voor El-Vidas

Zeer snelle levering en de goedkoopste die ik vinden kon.

• Janneke Bunte

• Norman Helsloot
    Review voor El-Vidas

Snel levering hadt het zo thuis produkt

• Jamila Agaarour

Voordeligste aanbieder

• Sjoerd van Gestel
    Review voor El-Vidas

Na uitgebreid rond te hebben gekeken kwam ik tot de conclusie dat ik niet de Benelux tax wil betalen op de tv die ik op het oog had. Met een verschil van 640 euro met de prijs van officiele resellers was de keus snel gevallen op de goedkoopste aanbieder. Ik was op voorhand wat huiverig op basis van wat negative reviews die ik had gelezen, maar toch doorgezet en ben niet teleurgesteld. Snelle levering en prima aankoop, het pronkstuk van de woonkamer.

• M. Plooij
    Review voor El-Vidas

Behulpzame en vriendelijke medewerkers. Bestelling werd snel en correct geleverd.

• Mart van Staveren

Prima

• P.J. Holleman
    Review voor El-Vidas

Duidelijke, heldere website. Eenvoudig bestellen en betalen en prima en snel geleverd.