Elemental Eco Shop

Elemental Eco Shop

De eco webshop voor leven dichtbij de natuur. Plastic-vrije en duurzame artikelen voor huis en lichaam. Met liefde geselecteerd.

Wij geloven dat een leven dichtbij de natuur en in harmonie met de aarde gezond voor ons is en ook natuurlijk goed voor de planeet. Onze producten verminderen huishoudelijk afval en zijn duurzaam. Waar mogelijk, kiezen we voor pure en zuivere producten en artikelen met weinig tot geen plastic onderdelen of verpakking. Natuurlijk leven kan betaalbaar zijn terwijl het ook het leven mooi en lekker maakt.
De zekerheden van https://elemental-shop.com/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020