Ergonomiewebshop.nl

Ergonomiewebshop.nl

Ergonomiewebshop.nl is de ergonomiespecialist in Nederland en Duitsland inzake advies en verkoop van ergonomische producten voor computer werkplekken en industrie. Onze ervaren bedrijfsfysiotherapeuten adviseren u graag over welk product het best past bij uw fysieke klachten. Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen, dus al onze producten zijn ook zeer geschikt om te gebruiken als u geen klachten hebt maar deze wilt voorkomen.

U kunt ook altijd terecht in onze showroom in Heerlen. Deze vind u in het Parallel-Gebouw op de 2de etage.

Showroom:
Akerstraat 27
6411 GW
Heerlen.
Alleen op afspraak te bezoeken.

De zekerheden van https://ergonomiewebshop.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015