Esigaretshop.nl

Esigaretshop.nl

Webwinkel gespecialiseerd in elektrische roken. Verkoop van elektrische sigaretten, e-liquids en onderdelen voor de elektrische sigaret

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 31-01-2024 ingetrokken

8,6
Filter 2556 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1525 met beschrijving

Taal

• Leon
    Review voor Esigaretshop.nl

Het volgende is er aan de hand, ik heb een berichtje gestuurt naar jullie provider van het ip en domein.

• Hiezke
    Review voor Esigaretshop.nl

Ondanks alle negatieve ervaringen ( die ik las pas nadat ik mijn bestelling deed )
    Wil ik ook even melden dat ik vandaag mijn pakketje heb binnen gekregen dat ik eind vorige week bestelde
    Alles in perfecte staat en precies wat ik ook bestelde
    Enige minpunt is dat ik aanvinkte dat ik pakketpost aanklikte voor €3,50
    En het gratis verzonden werd in een brievenbus doosje
    Dus heb ik eigenlijk €3,50 teveel betaald

Voor de rest meer dan tevreden 💪🏻

• Mariska
    Review voor Esigaretshop.nl

Op 1 december een bestelling geplaatst, op 12 december een track en tracecode ontvangen maar nu op 22 januari nog niets ontvangen. Inmiddels 4 mails gestuurd waar niet op gereageerd wordt. Ook al 10x gebeld maar dan wordt ik door (een zeer vriendelijke) jongen gevraagd om op ander moment terug te bellen. Ik wordt er echt moedeloos van! Bestel dus niets bij deze webshop!!!!

• Sikki
    Review voor Esigaretshop.nl

naar 8 dagen nog niks aangekomen...als ik belde, wordt het gesprek niet aangekomen....vreemd!!!

• Louis
    Review voor Esigaretshop.nl

Helaas is het mij ook overkomen, volgens mij de broer van Sywert aan de lijn gehad. (je weet wel, van de mondkapjes). Op 14-12-2023 besteld. Na 5 dagen bellen, na 2 dagen bellen, na weer 3 dagen bellen, na 5 dagen e-mail gestuurd. En Sywert, maar iedere keer beloven dat het goed komt.

Hoe is het toch mogelijk dat dit soort bedrijven zo de mist in kunnen gaan.

• Slecht!
    Review voor Esigaretshop.nl

In december 2023 een bestelling geplaatst en betaald echter tot op heden niets ontvangen. Reageren niet op mail en enkel 1x via de telefoon waarin de beste man zei dat het snel geleverd zal worden. Niets is minder waar en nog altijd in afwachting. Schandalig! Heb het vermoeden dat ik niets meer ga ontvangen.

• Arnold

op 30-11-2023 een bestelling geplaatst en betaald 40,-
    op 05-12 2023 een mailtje gestuurd dat het wel tijd werd dat ze zouden gaan leveren
    op 11-12-2023 eindelijk een mailtje dat mijn status is veranderd in "behandeld"
    het is nu 15-01-2024 en nog steeds niets ontvangen, dus ik geef jullie nog 1 week de tijd om de spullen te bezorgen of mijn geld terug te boeken anders zal ik aangifte gaan moeten doen wegens diefstal

• Bestellingen
    Review voor Esigaretshop.nl

2 Bestellingen geplaatst op 4 en 6 januari, tot op heden niets ontvangen. Bellen, mailen over waar het blijft werkt niet, geen reactie. Ook paar keer via hun contactformulier probleem voor gelegd, maar ook daar wordt niet op gereageerd. Nu een mail gestuurd met dringend verzoek om mijn geld terug te storten met een tijdsbestek van 1 week. Ben in afwachting van, maar denk dat ik niets ga krijgen. Dus mensen, wees gewaarschuwd !!!!

• Mevr. Bertens Roos
    Review voor Esigaretshop.nl

11-12- 2023 besteld en betaald. Zou 12-12-23 geleverd worden. Niks ontvangen. Nemen telefoon niet op. Gemaild geen reactie. Vrijdag 15-12 om 16.45 uur gebeld door medewerker. Deze was zeer onbeschoft en dwingend. Ik heb aangegeven dat ik mijn geld teruggestort wil hebben. Tot op heden 22-12, niks ontvangen. Zeer onprofessioneel en waarschijnlijk zijn dit oplichters, en hopen dat de mensen het maar laten zitten. Want het kost veel tijd en moeite, om achter je eigen geld aan te gaan.

• Onbetrouwbaar
    Review voor Esigaretshop.nl

Anders product ontvangen dan besteld. Kunnen te druk om dit te laten weten maar hebben wel tijd om te bellen dat ik 6€ extra moet betalen voor verzending naar België. Te belachelijk voor woorden. En aangezien ik van België ben ben ik verantwoordelijk voor de terugzending voor hun fout…

• Justin
    Review voor Esigaretshop.nl

Meerdere malen contact proberen te zoeken, vaak mailtjes gestuurd. Geen antwoord te krijgen bij deze mensen. Als je hier besteld gooi je letterlijk je geld weg!

• Shenna
    Review voor Esigaretshop.nl

Geen contact te krijgen na de levering van twee totaal verschillende producten dan besteld te hebben ontvangen. Ook waren de verpakkingen open.

• Nellie
    Review voor Esigaretshop.nl

Heel andere spullen ontvangen dan besteld; het leek er zelfs niet op. Na eenmalig contact, waarbij de eigenaar meteen begon te foeteren, ben ik geblokkeerd voor telefoon en mail. Geen contact meer mogelijk.

• A
    Review voor Esigaretshop.nl

Na het retour sturen van onjuiste artikelen heb ik na 2maanden nog steeds niet de juiste spullen ontvangen of mijn geld terug. Ik wil mijn geld terug! Ordernr: 76818

• Archie
    Review voor Esigaretshop.nl

Verkeerd produkt gekregen. Ik bestel een mod box in rvs met micro usb maar krijg een roze met usb c. Gebeld en krijg te horen dat het op de site staat om mensen te lokken en of ik die roze dan niet wil. Nee, en vervolgens wil de eigenaar me voor de retourkosten op laten draaien. De oplichter heeft me ook meteen gevraagd niets meer op zijn site te bestellen. Gezegd dat hij dan beter op zijn site zet wat hij daadwerkelijk heeft. Opletten bij deze site dus!

• Astrid
    Review voor Esigaretshop.nl

Communicatie is niet tot nauwelijks mogelijk met dit bedrijf. De producten werden (deels) pas na weken toegestuurd en mails werden niet beantwoord.

De ontbrekende en verkeerd toegestuurde producten zijn nooit nagestuurd, noch terugbetaald…

Niet vertrouwen dus!

• Patrick Sieses
    Review voor Esigaretshop.nl

2 producten besteld ter waarde van 80€, eerst dagen geen order bevestiging ontvangen, gemaild en contact gezocht via de chat geen gehoor. Daarna meerdere keren gebeld, uiteindelijk kreeg ik een mail dat het verzonden zou zijn. Nu staat al een paar dagen op de track en trace dat postnl niks ontvangen heeft.

• Janine
    Review voor Esigaretshop.nl

Wel betaald, product niet op voorraad, werd direct gebeld of ik iets anders wilde, ik wilde erover nadenken, mail gestuurd of ik mijn geld terug kreeg, niks gehoord, nog een mail gestuurd, weer niks gehoord. Ik klaag niet vaak bij dit soort platforms maar deze service kan echt niet door de beugel

• Stoelwinder
    Review voor Esigaretshop.nl

Vorige week besteld, tot op heden niks geleverd maar het minste is nog; kan geen enkel contact met de verkoper krijgen. Ik bestel hier nooit weer! NLDamp.nl, ik blijf jullie nu voor altijd trouw!

• Jana
    Review voor Esigaretshop.nl

Nooi eerder problemen gehad, maar nu.....Gewoon een deel niet geleverd en geen contact te krijgen met ze.