Ladonkseweg 8 8
5281 RN Boxtel

Google Plus/Places - 10,0

dimitri tuinstra beoordeelde op 2019-09-02

Helpdesk heeft helemaal door website heen geloodst, vriendelijk, snel, goed advies en uiteindelijk snelle levering, top!

Bart Spoelstra beoordeelde op 2019-08-12

Snel gevonden en geleverd wat ik zocht. Klein probleem rondom betalen werd snel en klantgericht opgelost

Mirjam Krouwel beoordeelde op 2019-08-04

Werkelijk uitmuntende klantenservice! Zelfs bij 2x wisselen van leverdatum van mijn kant was er geen enkel probleem. Bij vragen over installatie van de trampoline kreeg ik direct antwoord of werd ik snel terug gebeld. Er werd actief meegedacht en iedereen was super vriendelijk. Complimenten!

Bossaball Student Connection Nijmegne beoordeelde op 2019-04-05

Super service! Onze pakketjes zijn kwijtgeraakt, waar Etan geen blaam treft, omdat zij hier niets aan konden doen. Toch zijn zij op zoek gegaan naar een oplossing en zijn ze dezelfde dag onze bestelling persoonlijk komen afleveren. Complimenten voor de fijne service!

Frank beoordeelde op 2019-02-19

The best you can find, Top product.

Daan beoordeelde op 2018-11-23

Heel tevreden over de bestelling die ik heb gedaan bij etan.store. Mijn kinderen zijn heel erg blij met de Etan Premium Gold deluxe en mijn vrouw en ik ook. Hele mooie sterke kwalitatieve en veilige trampoline. Ik kan mijn kinderen en hun vriendjes en vriendinnetjes met gerust hart laten springen zonder dat ik bang ben voor ongelukken.

Joyce beoordeelde op 2018-11-23

Dinsdag besteld en woensdag al in huis. Gisteren opgezet en de kinderen hebben de hele dag al gesprongen.

Henk beoordeelde op 2018-11-23

Heel tevreden, snelle levering en uitstekende service!