Etan Trampolines BV

Etan Trampolines BV

Jouw trampoline specialist al meer dan 30 jaar!
9,0

Taal

• Serge
    Review voor Etan Trampolines BV

Na 2 maand al een klein gaatje in de trampoline. Kinderen alleen met sokken aan op de trampoline gesprongen. Etan wil niet meedenken in oplossingen. Wijst alle claims af. Sta je dan met je trampolinemat van 145 euro.

• geerinck de vylder
    Geverifieerde klant van Etan Trampolines BV

Perfecte opvolging van de bestelling!

Antwoord van Etan Trampolines BV

Fijn dat je zo tevreden bent met de afhandeling van de bestelling. Veel springplezier!

• Hoe beoordeel je Etan Trampolines BV?

• MJ

geweldige service

Antwoord van Etan Trampolines BV

Daar doen we het voor! :)

• S. Bachmann
    Review voor Etan Trampolines BV

Freundlicher und kompetenter Kundenservice! Ich wurde prima beraten und meine Fragen konnten alle beantwortet werden. Leider kam die Lieferung nicht mehr rechtzeitig zum Geburtstag meiner Tochter, aber die Freude war im Nachhinein dennoch riesig. Die Qualität des Trampolins ist echt klasse.

• Karin Schaaijkens
    Review voor Etan Trampolines BV

Bij de aanlegging van mijn nieuwe tuin wilde ik graag een inground trampoline laten plaatsen. Alleen had mijn tuinman geen ervaring met het plaatsen van trampolines. De klantenservice van Etan heeft hiervoor duidelijke instructies kunnen geven aan mijn tuinman. De kids zijn heerlijk aan het springen! Super!

Antwoord van Etan Trampolines BV

Fijn om te horen dat het ingraven van de trampoline helemaal naar wens is verlopen. Veel springplezier!

• Henk Giebels

Vertrouwd adres.

• Bart
    Review voor Etan Trampolines BV

Toen ik mijn ingraaf trampoline aan het uitzoeken was had ik wat vragen. De klantenservice had een duidelijk en gepast op elke vraag. De trampoline was de volgende dag in huis. De kinderen en wij zijn er super blij mee. Top!

Antwoord van Etan Trampolines BV

Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen Bart!

• Danielle van Daalen
    Geverifieerde klant van Etan Trampolines BV

Heel tevreden trampoline ziet er weer uit als nieuw.

• A Van leeuwen
    Geverifieerde klant van Etan Trampolines BV

Levering was snel binnen.
    Alleen de buizen van de trampoline waren erg krom, dus slecht in mekaar te zetten.

Antwoord van Etan Trampolines BV

In zowel de Etan Hi-Flyer en de Etan Premium 0965 en 1075 trampolines zit een knik in een van de toprailen. De reden hiervoor is dat het frame zo steviger in elkaar zit. Bovendien weerhoudt deze knik het frame ervan om naar binnen te gaan staan, door de kracht die wordt gemaakt tijdens het springen.

Klantenservice Etan Trampolines

• Karin
    Review voor Etan Trampolines BV

Leuke showroom waar je de trampolines kan testen, kids vonden het fantastisch. Personeel beschikt over goede kennis van producten om te adviseren.