Euroknaller
Euroknaller is dé dagdeal-website waar je dagelijks verrast zal worden door te gekke producten tegen aantrekkelijk lage prijzen. Bij Euroknaller lopen kortingen op tot wel 75% en is het mogelijk om te sparen voor GRATIS producten!

Bij EuroKnaller spaar je automatisch mee voor gratis producten via Knalzegels. Je ontvangt zegels bij aankoop van geselecteerde producten. Spaarkaart vol? Dan kun je een product naar keuze kiezen uit de Knalzegelwebshop. De spaarkaart fungeert dan als betaalmiddel.

Iedere dag maak je kans om je volledige aankoopbedrag terug te winnen als kortingscode! Deze kun je vervolgens bij je volgende bestelling gebruiken als wettig betaalmiddel. Kans maken is simpel. Selecteer je product naar keuze en volg vervolgens alle stappen van het bestelproces. Na afronding van je betaling wordt meteen duidelijk of je de dagwinnaar bent.

De waarde van de kortingscode die je vervolgens per mail ontvangt staat gelijk aan de prijs van het product waarmee je de actie hebt gewonnen. Deze actie is niet geldig op speciale acties bovenop de actieprijs.

Lidmaatschap per 28-06-2019 stopgezet

4,1

• Guido
    Review voor Euroknaller

Spelcomputer besteld met 2-3 weken levertijd. Na 3 maanden en diverse mailtjes nog geen spelcomputer ontvangen en ook mijn geld niet terug. Mailtjes worden niet beantwoord. Waardeloos. Zal mijn geld wel kwijt zijn.

• M
    Review voor Euroknaller

Laptop besteld refurbished. Na lang wachten eindelijk geleverd. Blijkt dar je zelf alles nog moet resetten en opnieuw moet instellen. Nooit meer Euroknaller voor mij

• S. Kooijker
    Review voor Euroknaller

Koop niet bij Euroknaller deze site levert de betaalde producten niet pure oplichters zijn het. Ik heb op 11 maart een deurbel besteld en betaald. Krijg ik op 6 april bericht dat het pakket inmiddels wel bezorgd zal zijn nou niet dus. Na 20 minuten aan de lijn met de klantenservice wordt de verbinding verbroken helaas is dit standaard bij Euroknaller want dit gebeurd tot 3 keer toe. Mail naar de klantenservice wordt niet behandeld je krijgt alleen een automatisch antwoord. GEWOON OPLICHTERS ZIJN HET

• Merijn de Boer
    Review voor Euroknaller

Niet vertrouwen. Geen service en je e-mailadres wordt verkocht aan derden. Je bent dus na een aankoop ingeschreven bij tientallen ongewenste services. Geen klantenservice, geen antwoord bij herhaaldelijke contactpogingen, geen actief telefoonnummer - dus een bandje dat je automatisch uit de lijn gooit. De bedrijven van deze eigenaar zitten constant in betalingsdisputen en ook ik heb via PayPal gebruik gemaakt van kopersbescherming, volledig buiten het bedrijf om. Dit omdat ze op geen enkele contactpoging reageren na annulering van bestelling. Zelfs daar geen bevestiging van gehad en uiteindelijk alleen de automatische mail bij bestelling gehad, waarna complete stilte. Dit was ook de reden voor annulering.

• DavidK
    Review voor Euroknaller

Oplichters? Betaald maar niets ontvangen. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Ze reageren niet op email. Klantenservice e-mailadres werkt niet.

• Pieter K
    Review voor Euroknaller

Op 1 febr een overhemd besteld, maar kleur bleek later niet beschikbaar. Inmiddels wel betaald. Voorstel andere kleur afgewezen en gezegd dat ik geld terug wil. Na bijna 3 weken nog geen geld retour. Website zegt geld retour binnen 2 weken.Mailtje gestuurd en zou binnen 3 dagen reactie krijgen: ook niet gebeurd. Nu 3 weken verstreken en geen enkele reactie. Word ik opgelicht?

• J. van de Pavert
    Review voor Euroknaller

Op 13 januari 2019 een bestelling gedaan en betaald met iDeal. De bestelling is nog steeds niet geleverd. Afgelopen week een mail gestuurd (via de website) met de vraag naar de status. Geen antwoord gekregen. Op zondag 27 januari 2019 ontvang ik een (automatische) mail met de mededeling dat mij bestelling is afgeleverd. Toch heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ook nog geen reactie op mijn e-mail gehad dus maar weer een nieuwe mail gestuurd.

Dit riekt naar oplichting en ik hen nu nog 5 werkdagen gegeven op te leveren anders doe ik aangifte van diefstal. Dit soort 'foute' dienstverlening moet niet meer kunnen.

• Thermote E
    Review voor Euroknaller

Bestelling word niet geleverd ,en op een email word niet gereageerd.
    Klote firma, bandieten bende

• JWA.Geertsen
    Review voor Euroknaller

artikel retour geheel volgens de gestelde eisen,alleen wordt deze niet afgemeld bij afterpay.
    klantenservice gemaild en gebeld (er zijn altijd 2 wachtende voor U)geen reactie.
    Afterpay gemaild.

• Ine
    Review voor Euroknaller

Bijna 2,5 week moeten wachten op mijn bestelling die bij aankomst kapot bleek te zijn. Nazoeken op de site leert dat ik "eenvoudig kan retourneren" (overigens moet ik de verzendkosten voor een kapot product wel zelf betalen?!) maar moet dit wel aanmelden bij de "klantenservice" die mij dan het retouradres zal doorgeven. Jammer alleen dat deze klantenservice nergens op reageert, heb al meerdere mailtjes verstuurd, gebeld, ge-appt, maar ik hoor niks, noppes, nada.....
    WAARDELOOS!!

• fabian bosman
    Review voor Euroknaller

Ik kocht een smart watch. Werd op 3 dagen geleverd (mooi). Bleek gewoon een oud, afgedragen toestel vol met krassen. Ik tracht intussen de klantendienst te bereiken. En nu die rommel nog terugsturen op mijn kosten . Dit is puur misleiding en bedrog.

• Ontevreden klant
    Review voor Euroknaller

Bestelling voor 2 artikelen geplaatst. Kreeg er 1 geleverd. Heb tot 3x toe per mail contact opgenomen. Krijg geen antwoord. Het probleem wordt niet opgelost. Makkelijk geld verdienen zo; klanten laten betalen en de helft leveren. Communicatie is nul. Waardeloos bedrijf. Was mijn eerste ervaring, maar gelijk ook mijn laatste. Wil nooit meer iets bestellen bij Euroknaller. Ze knallen alleen in hun eigen voordeel. Superslecht en vooral heel ONBETROUWBAAR BEDRIJF.

• corne braspenning
    Review voor Euroknaller

had een logtech afstands bediening besteld levertijd zou 3 tot 5 dagen zijn . na ruim een week een email gestuurt waar het bleef . krijg ik een mail terug we hebben hem ingepakt en vandaag verstuurt daarna nog 3 dagen moeten wachten tot hij gelevert werd . had hem al ergens anders besteld en ook al gekregen voor minder geld . ben nu al 2 weken bezig met een retour aanvraag maar hoe snel ze eerst waren met antwoorden zo traag zijn ze nu want krijg gewoon geen antwoord van ze . zeer slechte zaak en ik zal ook nooit meer bestellen daar en zal ook iedereen afraden om daar te bestellen . zoek gewoon even verder want ze zijn zeker niet de goedkoopste . waar ik mijn afstands bediening nu gekocht heb was bijna 10 euro goedkoper dan hier en veel betere service

• B.Corton
    Review voor Euroknaller

Lange levertijd maar daar valt mee te leven. Wanneer je het product echter retour wilt zenden dan begint het feest pas echt. Je moet hen dan contacten over het hoe en wat je moet doen om het e.e.a. correct te laten verlopen. Echter dan geven ze niet thuis en langzaam maar zeker verstrijkt de retourtermijn.

Antwoord van Euroknaller

Beste B. Corton,

Bedankt voor uw beoordeling. Wanneer u ons een e-mail stuurt dan mag u binnen afzienbare tijd een reactie van ons verwachten. Door drukte heeft deze terugkoppeling langer geduurd, waarvoor onze excuses. Wij hebben conform verzoek u de retour instructies toegezonden. Vanzelfsprekend heeft de vertraging in beantwoording op uw e-mail geen effect op de retourtermijn.
    Wij gaan dit voor u oplossen.

Team Euroknaller

• John Gorlee
    Review voor Euroknaller

Slechte service, stuurt alles onaangekondigd. Verkeerd artikel ontvangen ben al bijna 14 dagen bezig om dat te regelen, wordt er weer een pakje gebracht onaangekondigd, terwijl ik de boel had geannuleerd. Per mail en telefonisch.
    Ik vertrouw de goede recensies niet, alles goed voor een goede prijs, prima bezorging, nou bij mij niet, het zijn ook maar 4 mensen???? Als er mensen zijn die dat hebben geschreven willen die dan contact met mij opnemen, volgens mij hebben ze dit er zelf opgezet.......

• Jurgens
    Review voor Euroknaller

Zwembad besteld maar krijg geen info of de bestelling ontvangen is en wanneer de bezorging is.
    Klantenservice bericht gestuurd maar geven ook geen verdere info.
    Eerste en laatste keer dat ik hier wat bestel dus.

• Hans
    Review voor Euroknaller

Bluetooth carkit besteld, werd binnen 3 dagen geleverd en dat voor een top prijs!

• Ellen vd Steen
    Review voor Euroknaller

Super leuke artikelen en goede prijzen!

• Peter
    Review voor Euroknaller

Product was niet meer op voorraad, werd goed ingelicht en heb binnen korte tijd een vervangend product ontvangen. Top!

• Bart van den Hengel
    Review voor Euroknaller

Heel tevreden. Mooie korting, werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en kreeg 'm op de afgesproken datum geleverd. Zal hier zeker weer bestellen