Evika

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 18-01-2020 stopgezet

• Han Joppe
    Review voor Evika

Ik heb een paar maanden terug Evika ontdekt. Het doet precies wat op de site staat: gootsteen, douche, thee verkleuring, dek van mijn zeilbootje en zo. Een ontdekking vind ik het gebruik als ruitensproeier vloeistof (verdunnen) voor de autoruiten; beestjes en zelfs hars gaat tamelijk gemakkelijk weg. Prima spul! Zo juist weer een paar flessen gekocht, moet ook handig zijn voor op vakantie.

• Marcel Stolk
    Review voor Evika

Ongeveer twee maandjes de sanitairset ( ontkalker en ontvetter) in gebruik. Wow... wat een goed spul is dit.
    Alle kalk in de douche is weg. Nu is het een kwestie van even bijhouden. Fluitje van een cent.
    Ook de ontvetter is geweldig. Voor keuken en badkamer.
    Ook het rooster van de 10 jaar oude bbq is kreeg ik weer mee schoon.
    Dit is echt topspul.

• Patrick
    Review voor Evika

Ik heb hier o.a. de sanitairreiniger eco en de ontvetter eco besteld. Levering prima, dinsdagavond besteld en donderdag in huis. Wat een wereld van verschil de schoonmaakmiddelen uit de supermarkt of deze set van Evika. Nu echt weer genieten van een superschone badkamer zonder kalkaanslag. Heel duidelijke en behulpzame instructievideo’s. Het schuursponsje wel versleten na 1 x gebruiken in de badkamer maar dat licht denk ik aan mijn gebruik. Heb harder geschuurd dan nodig. Is niet nodig want de schoonmaakmiddelen doen het werk. Ik ga binnenkort de andere Evika producten uitproberen waaronder de vloermop. Benieuwd of die ook zo goed werkt. Al met al zeer tevreden!

• Nancy
    Review voor Evika

Vloerreinigingssysteem Eco met 2 moppen gekocht.Nu 3 weken later zou ik niks anders meer willen.Werkt echt fantastisch!

• R.Poelman
    Review voor Evika

Snelle levering ,een nette brief van Joop ,instructie's video's gekeken.
    Donderdag 31 januari mijn badkamer met geleverde ontvetter en reiniger schoon gemaakt ,...in een woord Perfect ,schoon,fris ,hij ziet er weer als nieuw uit

• Adriaan Kans
    Review voor Evika

Jaap's producten leveren daadwerkelijk het prima resultaat, dat zijn heldere instructievideo's laten zien.
    Levering is prompt en met een door Jaap met de hand geschreven briefje erbij wordt dat aangenaam persoonlijk.
    Mijn moeder leeft niet meer, vakkundig schoonmaakadvies kan ik haar niet meer vragen; maar zelfs zij had van Jaap nog het een en ander bijgeleerd...

• P de Zeeuw
    Geverifieerde klant van Evika

Heel tevreden, bedankt voor het begeleidend schrijven bij mijn 2de bestelling.

• Karin
    Geverifieerde klant van Evika

Zeer goede service, snelle reactie bij vraag via mail, ik kan deze webshop aanbevelen

• maria dijkman
    Geverifieerde klant van Evika

Mijn bestelling werd snel geleverd. De kalkreiniger voor badkamer en toilet werkt fantastisch!

• Jannet Mulder
    Geverifieerde klant van Evika

Ben inmiddels een trouwe en tevreden klant. Prima producten, goede service en snelle levering!