Evika

Lidmaatschap per 18-01-2020 stopgezet

9,6

• Han Joppe
    Review voor Evika

Ik heb een paar maanden terug Evika ontdekt. Het doet precies wat op de site staat: gootsteen, douche, thee verkleuring, dek van mijn zeilbootje en zo. Een ontdekking vind ik het gebruik als ruitensproeier vloeistof (verdunnen) voor de autoruiten; beestjes en zelfs hars gaat tamelijk gemakkelijk weg. Prima spul! Zo juist weer een paar flessen gekocht, moet ook handig zijn voor op vakantie.

• Marcel Stolk
    Review voor Evika

Ongeveer twee maandjes de sanitairset ( ontkalker en ontvetter) in gebruik. Wow... wat een goed spul is dit.
    Alle kalk in de douche is weg. Nu is het een kwestie van even bijhouden. Fluitje van een cent.
    Ook de ontvetter is geweldig. Voor keuken en badkamer.
    Ook het rooster van de 10 jaar oude bbq is kreeg ik weer mee schoon.
    Dit is echt topspul.

• Patrick
    Review voor Evika

Ik heb hier o.a. de sanitairreiniger eco en de ontvetter eco besteld. Levering prima, dinsdagavond besteld en donderdag in huis. Wat een wereld van verschil de schoonmaakmiddelen uit de supermarkt of deze set van Evika. Nu echt weer genieten van een superschone badkamer zonder kalkaanslag. Heel duidelijke en behulpzame instructievideo’s. Het schuursponsje wel versleten na 1 x gebruiken in de badkamer maar dat licht denk ik aan mijn gebruik. Heb harder geschuurd dan nodig. Is niet nodig want de schoonmaakmiddelen doen het werk. Ik ga binnenkort de andere Evika producten uitproberen waaronder de vloermop. Benieuwd of die ook zo goed werkt. Al met al zeer tevreden!

• Nancy
    Review voor Evika

Vloerreinigingssysteem Eco met 2 moppen gekocht.Nu 3 weken later zou ik niks anders meer willen.Werkt echt fantastisch!

• R.Poelman
    Review voor Evika

Snelle levering ,een nette brief van Joop ,instructie's video's gekeken.
    Donderdag 31 januari mijn badkamer met geleverde ontvetter en reiniger schoon gemaakt ,...in een woord Perfect ,schoon,fris ,hij ziet er weer als nieuw uit

• Adriaan Kans
    Review voor Evika

Jaap's producten leveren daadwerkelijk het prima resultaat, dat zijn heldere instructievideo's laten zien.
    Levering is prompt en met een door Jaap met de hand geschreven briefje erbij wordt dat aangenaam persoonlijk.
    Mijn moeder leeft niet meer, vakkundig schoonmaakadvies kan ik haar niet meer vragen; maar zelfs zij had van Jaap nog het een en ander bijgeleerd...

• P de Zeeuw
    Geverifieerde klant van Evika

Heel tevreden, bedankt voor het begeleidend schrijven bij mijn 2de bestelling.

• Karin
    Geverifieerde klant van Evika

Zeer goede service, snelle reactie bij vraag via mail, ik kan deze webshop aanbevelen

• maria dijkman
    Geverifieerde klant van Evika

Mijn bestelling werd snel geleverd. De kalkreiniger voor badkamer en toilet werkt fantastisch!

• Jannet Mulder
    Review voor Evika

Ben inmiddels een trouwe en tevreden klant. Prima producten, goede service en snelle levering!

• Joke Kroeze
    Geverifieerde klant van Evika

Ben heel blij met deze wringer!

• Anoniem

Werkt prima

• Anita van der Draai
    Geverifieerde klant van Evika

Prima service, snelle levering!

• Carlo Franken
    Geverifieerde klant van Evika

Bestellen is heel makkelijk en de spullen waren de volgende dag al binnen. We hebben het schoonmaak middel nog niet gebruikt. De duidelijke uitleg in het filmpje was voor ons de reden om te bestellen.

• Ines Kobes
    Geverifieerde klant van Evika

De klantenservice en producten zijn uitstekend! Fijn is dat je filmpjes kunt zien hoe je met de producten te werk moet gaan. Heel veel handige schoonmaak tips. Super handig

• Gerrit Haakmeester
    Geverifieerde klant van Evika

het produkt werkt zoals beloofd en de levering was zeer snel

• Diana
    Review voor Evika

De levering is erg snel. Ben daar erg blij mee. Heb me badkamer eindelijk mooi glanzend gekregen. De tegels waren dof en met schoonmaken kwam er nog wat oude anti kalk vanaf, daar schrok ik wel van . Nu zijn ze weer mooi schoon. De douche cabine moet ik nog een keer doen. Zitten nog wat vlekken op en de voegen is het geleaanslag hellaas niet weg gegaan. Had verwacht dat het wel weg zou gaan. Maar overalgemeen zeer tevreden.

Antwoord van Evika

Beste Diana,
    Allereerst dankjewel voor je review.
    Aangaande de vlekken op je douchewand is het een kwestie van de handeling herhalen. Soms is er dermate veel aanslag dat het niet in 1 keer weggaat. Jouw voegen die nog niet schoon zijn is mijn advies de tegels nat te maken met de douchekop en daarna wat van de ontvetter eco op een natte schuurspons te doen. Met de schuurspons breng je het middel op de voegen en schuur je ze met het schuurgedeelte gelijk op. Laat dit nu een minuut of 10 inwerken (belangrijk is om het niet op te laten drogen). Na 10 minuten schuur je de voegen nog een keer op, eventueel nog wat van de ontvetter aan de schuurspons toevoegen. Hierna de tegels inclusief de voegen afspoelen met koud water. Als het goed is moeten je voegen nu schoon zijn. Het kan gebeuren dat er dermate veel aanslag in de voegen zit dat je de handeling gewoon nog een keer herhaald moet worden. Je inspanning zal uiteindelijk beloond worden. Mocht je nog vragen hebben, laat me dat dan weten. Ik help je graag.
    Jaap

• Henny Leerentveld
    Geverifieerde klant van Evika

snelle levering met persoonlijke toelichting over gebruik.
    Compliment

• Driss Rkibi

Geen klacht tot nu toe

• Douwe Krans
    Geverifieerde klant van Evika

Ik gebruik nu geruime tijd een tweetal producten van Evika.
    De ontvetter ego (gele vloeistof en de sanitair eco ( rode vloeistof).
    Over de combinatie ben ik zeer te spreken en m.n. voor het reinigen van glazen douchecabine, tegels, toilet, wastafels en gootsteen.
    Mede door de instructievideo van Jaap op YouTube is het gebruik van deze producten onmisbaar geworden voor mij.
    Het doet wat het zegt en ik kom steeds terug als klant van deze producten.
    Zeer tevreden klant!
    Leuk is ook dat er bij iedere bestelling een persoonlijk bedankje van Jaap bij zit met een extra sponsje en een verfrissend snoepje.
    Hoeft niet, maar wordt zeer gewaardeerd door mij Jaap.
    Het geeft mij het gevoel dat je blij bent met mij als klant.
    M.v.g.
    Douwe Krans