ExclusieveHoesjes.eu

ExclusieveHoesjes.eu

ExclusieveHoesjes.eu is een Nederlandse webwinkel die unieke smartphonehoesjes verkoopt voor de populairste modellen. Bij ons betaal je geen verzendkosten en bestellingen zijn binnen 2 werkdagen geleverd. Wij zoeken continu naar nieuwe trends op het gebied van smartphonehoesjes. Kwaliteit gaat bij ons voor kwantiteit.

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 26-08-2019 stopgezet

9,0
Filter 340 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• M. Pauwman
    Review voor ExclusieveHoesjes.eu

Snel verzonden, keurig verpakt en de kwaliteit van het hoesje is prima in orde. Mijn dochter is er blij mee!

• J Ratelband
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Gewoon verkeerde dingen geleverd, en kon geen retour biljet downloaden omdat ik geen account heb g erg maakt! Een maaltje gestuurd ik wacht op antwoord! Misschien ben ik mijn 17 metro kwijt Zijn!

Antwoord van ExclusieveHoesjes.eu

U geeft aan dat er verkeerde dingen (meervoud) zijn geleverd. Dat is niet het geval. U heeft ÊÊn hoesje besteld en ook dat type hoesje ontvangen. Daarnaast kost het hoesje â‚Ŧ14,95 en geen 17 euro. Uiteraard kunt u uw bestelling naar ons retourneren, als u geen account heeft gemaakt is een mailtje sturen voldoende. Echter, helaas hebben wij geen mail van u ontvangen. Naar aanleiding van uw beoordeling ontvangt u van ons per mail instructies om het het hoesje te retourneren.

• Kitty Koldenhof
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Snel en keurig geleverd !!

• S Meijer
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Ik ben heel tevreden over de snelheid van leveren!! Het hoesje is geweldig. Beschermd mijn mobiel erg goed! En ziet er leuk uit!
    Kortom.... volgende keer bestel ik hier weer!!!

• Margret

Hele snelle levering

• Frank van der Graaff
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Mooi product en prima levering.

• lobke nijkamp
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Ik heb zondag besteld en had hem pas donderdag binnen.

Antwoord van ExclusieveHoesjes.eu

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij hebben je bestelling zo snel mogelijk, op maandag verstuurd. Dat kan je ook controleren. Je hebt van ons een verzendbevestiging ontvangen en op de barcode op het pakketje staat de verzenddatum. Vanaf dat moment zijn wij helaas afhankelijk van PostNL en blijkbaar zat er bij hen, en niet bij ons, vertraging in. Ondanks dat je even moest wachten op je hoesje wensen wij je er verder veel plezier van!

• Carol van der Zanden
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Bestellen was eenvoudig, en levering snel: de volgende dag. Ik had echter wel het idee dat ik niet helemaal het juiste product heb ontvangen, nl. een sticker voor de Samsung S6, die bij levering voor de S8 bleek te zijn. Na wat bijknippen paste de sticker op mijn S6 ook wel, maar ik vroeg me af of dit wel de bedoeling was. Er stond niet op de verpakking dat de sticker ook voor de S6 was. Uit het instructiefilmpje op de site werd dit ook niet duidelijk. Ik weet niet of ik nu de verkeerde sticker besteld heb, of dat het gewoon een universele sticker betrof. Natuurlijk had ik het terug kunnen sturen, maar ik heb ervoor gekozen om dit niet te doen. Misschien is het handig dat er bij de levering iets meer uitleg wordt gegeven.

• Yvonne Van rooij

Mooi stevig hoesje. Ben er heel blij mee 👍👍

• SB
    Geverifieerde klant van ExclusieveHoesjes.eu

Perfecte afwikkeling van bestelling, zeer correcte afwikkeling van een defect aan hoesje.