FOLT (voormalig CitySmartBike)

FOLT (voormalig CitySmartBike)

FOLT is dé elektrische vouwfiets van Nederland. Onze e-bike’s zijn kwalitatief hoogstaand en zorgen voor een unieke fietsbeleving. In tegenstelling tot andere landen is in Nederland de vouwbare eBike nog niet of nauwelijks doorgebroken.

City Smart Bike V.O.F. is in 2017 opgericht om Nederland kennis te laten maken met slim elektrisch fietsen. In 2021 is de V.O.F omgezet naar Smart Mobility Innovations B.V. met handelsmerk Folt. Dankzij ons concept en e-bike waarbij wij duurzaamheid en stevigheid combineren, bieden wij het beste van twee werelden: intelligentie en comfort.

• Patrick R
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

Alles was goed voor bereid en levering bij het afhalen. Top! Wel had ik graag nog een antwoord of bevestiging gekregen op mijn laatste e-mail de voorbije 2 weken over de wissel en belofte van de huidige batterij ah 15 naar de zwaarste (110km) waarvoor ik heb betaald. Bij ontvangst ervan verwijder ik het geschreven item over de e-mail en pas ik de tevredenheidsreview uitgebreider aan.

• Hans Jansen
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

De levering ging op zich best wel vlot helaas nog niet
    de door mij bestelde accu geleverd maar er werd goed mee gedacht door Folt dus ik heb nu 2 10a accu's en die worden omgeruild wanneer de 15a accu weer leverbaar is

• Hoe beoordeel je FOLT (voormalig CitySmartBike)?

• Langejans
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

Goede service, fiets is een aanrader

• de Jong

Prima service, klantvriendelijk

• Wielenga
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

We zijn in februari wezen kijken in Amersfoort. De fietsen zagen er prima uit. Ook nog een testrit kunnen maken.
    We moesten wel 2mnd wachten, maa

• Wilco
    Review voor FOLT (voormalig CitySmartBike)

Hebben de fietsen nu 3 weken en aardig wat kilometers op gemaakt. Fijne fietsen en een goede service. Fijn om daar zaken te doen.

• E. Kramer
    Review voor FOLT (voormalig CitySmartBike)

- Keurig bedrijf.
    - Vriendelijk personeel met oog voor de klant.
    - Hele goede prijs/kwaliteit. (top product)

Ik ben heel erg blij en tevreden met mijn Folt bike, daar ga ik veel plezier van en mee beleven!

• Mijndert Doorn
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

Mooi product, goede service, aangenaam contact

• Tineke van Zadelhoff
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

Aardige jongens en vriendelijk. Goede fietsen en niet te duur

• Lia Versteeg
    Geverifieerde klant van FOLT (voormalig CitySmartBike)

Afspraak gemaakt om een test rit te maken en de fiets te zien. Heel fijn ontvangen en een testritje gemaakt. Thuis op ons gemak via de website een keuze gemaakt welke fietsen wij wilden en besteld. Na een paar weekjes kregen we een mail dat we ze op konden halen. Wij zijn Super tevreden met onze fietsen !