FOLT
FOLT is opgericht in 2018 en produceert elektrische vouwfietsen. Door hun geringe opbergbehoefte hebben ze aansluiting gevonden bij een breder publiek dat hun fiets overal mee naartoe wil nemen, zoals in treinreizen en in eigen vervoersmiddelen zoals de camper.
9,7

• T.Dekker
    Review voor FOLT

Proefrijden in Bedum, voor ons 20 min rijden, konden kiezen uit verschillende type,s Folt fietsen, gereden, tevreden en besteld, een 200 S en een 200 L, deze konden we na 10 dagen ophalen uit Leusden, we waren met de camper, en de fietsen pasten prima in de " garage " .
    al weer wat km,s op gemaakt en ze bevallen prima.

• Carel Deden
    Geverifieerde klant van FOLT

Prima ervaring met aanschaf en levering.

• Hoe beoordeel je FOLT?

• Bart De Nutte

Super service.

• Wim
    Geverifieerde klant van FOLT

Prima kwaliteit , voor zover te beoordelen na kort gebruik. Het fietst geweldig. Niet minder dan op een gewone fiets.
    Informatie, ontvangst en afhandeling verliepen zeer prettig.

• Reenee Oosterveld-Kymmell
    Geverifieerde klant van FOLT

De beleving van het ophalen van de fiets kan leuker. Bijvoorbeeld geef een kopje koffie en neem de tijd, maak het persoonlijker. Aan de fiets kan het niet liggen die fietst heerlijk en ze waren keurig op tijd klaar. Dit was conform de aangegeven tijd.

Antwoord van FOLT

Dank voor uw review, de 400e! Normalieter bieden we altijd koffie aan, ik denk dat het op dat moment in de planning onverwacht druk was. Mocht u weer eens bij ons zijn staat de koffie altijd klaar!

• Gerard Van de Hel
    Geverifieerde klant van FOLT

Na een proefrit meegenomen en afgerekend paste goed in de auto

• Jan Horree
    Geverifieerde klant van FOLT

Bij proefrit prima uitleg gekregen. De bestelling was ruim op tijd gereed. Ook bij het ophalen weer uitstekend geholpen.

• Cees Zwezerijn
    Geverifieerde klant van FOLT

Wat een geweldige ervaring, vanaf het proefrijden met de 200 M tot en met aflevering, alles klopt. En wat mooi meegenomen is, hij fietst geweldig…

• Ids van der Ve lde
    Geverifieerde klant van FOLT

Heerlijke fietsen, Erik & Wilma van Campertv gaf goede recensies.

• Michel de Boer
    Geverifieerde klant van FOLT

Vriendelijk ontvangen met koffie voor de proefrit. Snel geleverd en zeer tevreden met onze twee fietsen

• K Schoonbergen
    Geverifieerde klant van FOLT

Vriendelijke personeel en een super service!!!!

• J. H. Peeters
    Geverifieerde klant van FOLT

Snelle levering en een goede service

• Danielle Manders
    Geverifieerde klant van FOLT

Goede service en vriendelijke sfeer. Alles was duidelijk. Het zou fijn zijn als er meerdere ophaalpunten komen.

• Hans van der Weele
    Geverifieerde klant van FOLT

Aan huis gekomen en na uitgebreide uitleg en proefrit hebben we de fietsen gekocht

• Rene

• Angelina Vianen NB
    Review voor FOLT

Proef gereden in Uden. Vriendelijk ontvangst en al onze vragen werden beantwoord. Geen druk tot aankoop, wel 2 mooie vouwfietsen gekocht. Afgehaald in Leusden, ook daar vriendelijk en perfect geholpen. Bestelproces en snelle reacties perfect. Vouwfietsen prima kwaliteit en voldoen geheel aan onze wensen. Erg blij mee !!!

• Michiel van Oorschot

Snelle levering, fijn bedrijf 👍

• Machiels - Belgie
    Review voor FOLT

Demo aan huis gevraagd. Zeer vlotte afspraak via mail.
    Vandaag ter plaatse gekomen voor de thuisdemo.
    Op voorhand hadden we onze wensen doorgegeven (2 x M200). Beide fietsen waren mee, incl. opties.
    Onze onmiddellijke ervaring: stevig op de weg (In onze onmiddellijke omgeving kasseien. Ook dit was heel prima te verdragen). M.a.w. een zeer goede en stevige fiets.
    De persoon die de demo gaf was zeer vriendelijk, hulpvaardig, geduldig en duidelijk.
    M.a.w. alles was zeer positief. Hierop hebben we de 2 fietsen aangekocht.

• Id
    Geverifieerde klant van FOLT

Goede service vooraf. Geduldig en niet opdringerig behandeld. Aflevering en uiteindelijk product zijn top. Fijne ervaring.

• Henk van den Heuvel
    Geverifieerde klant van FOLT

Perfecte persoonlijke benadering van de klant, ook de levering naar ons woonadres in Slovenië werd uitstekend verzorgd.