FULLY HYPED
FULLY HYPED stelt in je in staat om jezelf te zijn, door trends toe te passen van het heden, maar ook van de toekomst. Een van de belangrijkste factoren bij kleding is niet de vorm of het ontwerp, maar hoe goed jij jezelf erin voelt. Dit is waar wij constant mee bezig zijn, namelijk de beleving van onze producten. De kwaliteit is voor ons zeer van belang. Hiermee bedoelen we de kwaliteit van de producten, maar ook de kwaliteit van de beleving die jij hebt rondom ons merk. Wij van FULLY HYPED zijn daarom constant bezig met het versterken van de beleving voor jou, zodat jij je goed kan voelen. Want wees eerlijk, dit is toch een van de belangrijkste dingen in het leven?

Het FULLY HYPED team haalt veel inspiratie uit de hedendaagse Urban-scene. Door de muziekstijl, dresscode en relevante ontwikkelingen binnen deze scene bedienen wij een doelgroep waar we zelf onder vallen. Hierdoor maken wij niet alleen producten uit cijfers en feiten, maar ook op basis van gevoelens en plezier. ‘It’s all about the feelings, right?’
8,9

• Duan
    Review voor FULLY HYPED

Snelle levering, goede service en top kwaliteit!

• Jarra
    Review voor FULLY HYPED

Mijn bestelling heb ik 2 weken geleden gedaan tot nu toe alleen een bevestiging in de mail gekregen maar geen track&trace of verdere updates. Ik heb ze ook een bericht gestuurd via mail en Instagram DM maar geen reactie. Ik begin te twijfelen of mijn pakket nog komt..

• Hoe beoordeel je FULLY HYPED?

• Gijs Hagenaars
    Geverifieerde klant van FULLY HYPED

Snelle service, goede deals, uitstekende klantenservice & een perfecte prijs

• Jelle
    Review voor FULLY HYPED

Kwalitatief goede kleding en zit goed. Was snel geleverd en is stijlvol verpakt.

Antwoord van FULLY HYPED

Niet alleen de verpakking is stijlvol, jij nu ook Jelle! Bedankt voor je bestelling :)

• Cos
    Review voor FULLY HYPED

De items komen luxe verpakt en zijn van zeer goede kwaliteit!! Kan alleen maar positief zijn over Fully Hyped!! 🤩 C-C-Cos

Antwoord van FULLY HYPED

Bedankt C-C-Cos! We zien je graag snel terug :)

• Emily
    Review voor FULLY HYPED

Producten zijn van goede kwaliteit en supermooi verpakt! Goed service en persoonlijk advies m.b.t. maten. Snelle leveringen en goed bereikbaar voor vragen.

• Max

Geweldige drip. Keihard.

• Sebastiaan bos
    Review voor FULLY HYPED

Informeer klanten over de bezorging voor zekerheid

• Cheyenne
    Review voor FULLY HYPED

Heel tevreden met mijn bestelling, duidelijke communicatie vanuit Fully Hyped en ook snelle verzending. Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe heuptasje!

Antwoord van FULLY HYPED

Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Tot de volgende keer in onze store! - FULLY HYPED Team

• Jennifer
    Review voor FULLY HYPED

Overzichtelijke site, diverse betalingsmogelijkheden, snelle levering en de bestelde producten zijn van goede kwaliteit 👌