Nieuwstraat 59
06.29.55.17.50

Ada Kik beoordeelde op 2019-08-03

goed en snel.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wouw Ada wat een mooi compliment geef je ons daar. Bedankt en graag tot ziens in de winkel.

Monique beoordeelde op 2019-07-14

Heel tevreden, snelle levering, leuk verpakt én reageren snel op mail.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hallo Monique, dat is nog eens een fijne review, bedankt hier voor. We doen ons werk met veel plezier en liefde en het is fijn als onze klanten dat zo ervaren. Graag tot ziens in de winkel en fijne zomerdagen.

M. van Hove beoordeelde op 2019-07-03

Heel tevreden. Het produkt dat ik bestelde was helaas niet leverbaar omdat het beschadigd was. De winkel nam meteen contact met mij op en had een heel mooi alternatief voor mij. Dit was iets duurder maar ik kreeg het voor de prijs van het artikel dat niet leverbaar was.
Ik had het in een paar dagen in huis.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste M. van Hove, bedankt voor de mooie review en ik ben blij dat we een goed alternatief hebben gevonden voor je bestelling. Ik hoop dat je er met het warme weer veel plezier van hebt gehad. Graag tot ziens en een fijne zomer.

Lieke Verheijen-van Wijk beoordeelde op 2019-04-30

Een van de producten die ik besteld had bleek helaas niet meer leverbaar te zijn; de website was dus niet up-to-date. Hiervoor in de plaats wel twee vervangende producten gekregen. Erg goede service en snelle levering.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Lieke, nogmaals mijn excuus voor het verschil in voorraad. Helaas gebeurt dat soms met de fysieke winkel er bij. Ik ben blij dat we je toch blij hebben kunnen maken met de vervangende producten. Graag tot ziens en bedankt voor de mooie review.

Lia Vermeulen beoordeelde op 2019-02-15

Netjes op de afgesproken dag geleverd, netjes verzorgt en een leuke attentie erbij

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn Lia deze mooie review. Bedankt hier voor en graag tot ziens in de winkel.

Bob Van Duuren beoordeelde op 2019-02-09

Goede communicatie en snel verstuurd. Daarnaast mooi ontvangen en erg leuk ingepakt was top!!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, dank je daar voor. We doen ons best voor het artikel dat niet meer op voorraad was en hoop je dit zo spoedig mogelijk na te sturen. Veel plezier van je bestelling nog en graag tot ziens in de winkel.

Mark van der Plaats beoordeelde op 2019-02-08

Dinsdag avond besteld donderdag bezorgd.
Verzendkosten kreeg ik weer terug gestort 👍super.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Fijn dat de je het al zo snel in huis had, we zijn toch steeds weer blij dat de postbode zo fijn meewerkt. De korting hoorde bij je bestelling. Ik hoop dat de gelukkige blij is met het cadeau en verwelkom je graag nog eens in onze shop.

Marion Givens beoordeelde op 2019-02-02

Heel blij met mijn sjaal. Heel mooi ingepakt en met een leuk verassing.
Bedankt

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met de sjaal Marion. Wij zijn erg blij met jouw bestelling en hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in de winkel. Veel draagplezier.

W de jonge beoordeelde op 2019-01-20

Een mooi pakket met een heerlijke sjaal, lekkere chocolade en een bamboo-beker, kwam precies op het juiste moment💕.
Snelle levering, mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Fijn dat je er zo blij mee bent Willeke, dat zijn wij ook met jou als vaste klant. Graag tot ziens.

Kim Bliek-Rijnberg beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering, leuk ingepakt en wat heerlijke snoeperijtjes cadeau!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Bedankt voor deze mooie review Kim. Veel schrijf plezier en graag tot ziens in de winkel.

Sjors de Bruin beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering en precies wat ik wou.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Sjors, wat ontzettend fijn om te horen. Veel plezier er van en graag tot ziens in de winkel.

Marjan Nijhuis beoordeelde op 2019-01-10

super leuk verpakt, lekkere proefjes er bij... en een geschreven bedankkaartje erbij..geweldig. ik ga zeker vaker wat bestellen.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Marjan, wat een leuke review, bedankt. Heel veel klus plezier met je bestelling en we zien je graag terug in de winkel uiteraard.

F.A. van Zoomeren beoordeelde op 2018-12-30

Mooi en kwalitatief hoogwaardig product (boxkleed), keurig verpakt, leuke persoonlijke boodschap, aantal fairtrade proef producten erbij gekregen en snel binnen. Super goede ervaring. Dus 5 sterren!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste F.A., Wat een mooie review. Ik ga er gewoon van blozen. Blij dat het boxkleed zo in de smaak valt. We hopen je graag nogmaals te mogen verwelkomen in de winkel.

Astrid Koops beoordeelde op 2018-12-12

Het product ziet er tip top uit. De Alpaca is lekker zacht en de kleuren zijn mooi.
Ben er erg tevreden mee.

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
We zijn blij dat je hem mooi vind Astrid. Wij zijn ook helemaal fan ;-) Graag tot ziens in de winkel.

mt cnossen beoordeelde op 2018-12-09

Mooi ingepakt product en snel geleverd

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste mt cnossen, bedankt voor deze mooie feedback. Veel plezier met de aankoop en graag tot ziens in onze winkel.

Ditte Schat beoordeelde op 2018-12-04

Attent dat ik een mail kreeg om het cadeau in te pakken en om er een kaartje bij te doen

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Hoi Ditte, ik hoop dat ze blij was met de verassing. Vond het erg leuk om er aan mee te maken. Bedankt voor je bestelling en graag tot ziens in de winkel

A Huisman beoordeelde op 2018-12-02

Snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij. Kan niet beter!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat een super mooie feedback, daar worden we heel blij van A. Graag tot ziens in de winkel.

Hetty Zeggelaar beoordeelde op 2018-11-30

Heel snel geleverd, mooi en zorgvuldig ingepakt. De alpaca is mooi en echt superzacht

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat is hij leuk he Hetty, heel veel plezier er van en bedankt voor het fijne compliment. Graag tot ziens in de winkel.

Jeroen Vreeke beoordeelde op 2018-11-28

Leuk ingepakt en mooi materiaal

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Beste Jeroen, dat is een heel fijn compliment. Bedankt hier voor. Heel veel plezier van de aankoop en graag tot ziens in de winkel.

W de jonge beoordeelde op 2018-11-26

Héél snelle levering, leuke producten, mooi verpakt!

Reactie van FairtradeUpgrade.shop:
Wat fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering Willeke. Daar worden wij ook blij van. Veel plezier bij het geven van de cadeautjes en graag tot ziens in de winkel.