FairtradeUpgrade.shop
Een webwarenhuis vol Fair Trade, Direct Tradeen en Handmade artikelen, helemaal van nu.
Moderne, originele en eerlijke items om verliefd op te worden.
Doordat wij er als "Not For Profit Only" bedrijf voor zorgen dat 10% van de winst in een werkvoorzieningsproject voor vrouwen in Mushqeta, Albaniƫ word gestoken, gebruiken we jouw aankoopbedrag dus weer om anderen te helpen.
Zeg nu zelf, dat is geen geld uitgeven dat je doet. Nee, jij verbeterd de wereld, bij iedere aankoop op FairtradeUpgrade.shop.

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018