Fashiongoodiez.nl

Fashiongoodiez.nl

Of je nou elke dag een nette jurk draagt, of liever gaat voor een casual trui en spijkerbroek: elke outfit verdient iets extra’s. Maak je look dan ook helemaal compleet met leuke mode accessoires. Bij Fashiongoodiez vind je naast sieraden met echte Swarovski kristallen ook portemonnees, tassen, horloges, sjaals en scrunchies in verschillende kleuren. Zo is er altijd een stijlvolle combinatie te maken van top tot teen voor ieder type, wat je smaak ook is.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 19-07-2022 ingetrokken

9,9

• Ingrid
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Naar mijn mening de beste webwinkel op internet! Super goede service, snelle verzending, klantvriendelijk en hele goede kwaliteit producten. Ik had een aantal XLscrunchies besteld, prachtig! Na persoonlijk contact nogmaals scrunchies besteld, dit keer zelfs aangepast aan mijn haardikte. De kleuren zijn erg mooi, heel zacht en fijne ribstof. Mooie verpakking ook, enorm tevreden dus!

• Petra

Leuke producten ,overzichtelijke site

• Rianne Hoeksma
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Top service! Snel verzonden en erg leuk ingepakt!

• Zoë Riemersma
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Super mooie nieuwe website. Heel overzichtelijk. Heel erg blij met de scrunchie voor mijn dochter. Goede service en super leuk ingepakt!

• Jolanda Van Dorsten

Super goede service✅🍀

• Jolanda Dijkema
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Een erg mooie scrunchie besteld die perfect in mijn haar blijft zitten. Ik ben helemaal fan!! 😍

• Zoë Riemersma
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Twee mooie scrunchies van ribstof besteld voor mijn dochtertje. Ze is er heel blij mee, mooie stof en blijft goed zitten in haar haar. Ook nog eens leuk ingepakt. Voor mijn dochter een echt cadeautje om te krijgen.

• Brigitte Schmeetz

Prima

• Astrid
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Super mooie producten, snelle levering en elke bestelling weer prachtig ingepakt!

• Marleen
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Hele mooie producten van goede kwaliteit! Zeker aan te raden

• Linda Fa
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Goede spullen, snel verzonden en leuk ingepakt met een persoonlijk kaartje!

• Helen Anne Visser
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Lieve mensen even mijn hartelijke dank voor dit vrolijke pakketje! Zo leuk verpakt dat het een persoonlijk geschenk is geworden. Hoe klein het pakketje ook is...kaartje erbij. Prachtig hartelijk dank nogmaals!!!

• Silvia
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Fijne site waar mijn bestelling met veel persoonlijke zorg is ingepakt. Leuk kaartje, zakje thee erbij...waar kom je dit nog tegen vandaag de dag. Top!

• Hiske
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Mooie artikelen! Fijne service, vragen snel beantwoord en een snelle levering! En ook nog super leuk ingepakt.

• Christina Smid van der Naald

Mooie spullen

• Rianne
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Duidelijke website, leuke spulletjes en snelle service

• Petronella Teijema
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Super service, snel verstuurd en prachtig ingepakt!

• Aafke Prins
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Mooie sieraden tegen een juiste prijs! Tevens zeer goed advies gehad bij de aanschaf van de sieraden die ik had uitgezocht.

• Maxima

Mooie Sieraden

• Louwrien Kloosterman
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Het was echt zo,n leuke verrassing, toen ik mijn oorbellen in pakje kreeg.
    Heel persoonlijk met leuke kaart ingepakt