Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Feel Furniture

Klaprozenweg 75C
1033NN Amsterdam
+31 (0)20 244 10 23
KvK 66028884

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Feel Furniture

Gemiddelde beoordeling

6,9

13 beoordelingen

Beoordeling van klanten

57%

0%

43%

2019
Feel Furniture

M.H. Koster beoordeelde op 2019-08-07

Prima ervaring met Free Furniture!
Via een derde partij een loungebank voor buiten besteld. Levering volgens opgave, vooraf gaand aan mailtje met tijdstip van levering.
Keurig!
De set voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

Natalie beoordeelde op 2019-08-04

Via vakantieveilingen op 7 juni jl een zweefparasol aangeschaft van Feel Furniture. Bij het uitpakken bleek er een scheurtje in het doek te zitten. Direct gemeld. Aanbod was 10% van de aankoopprijs retour. Dat hebben we geweigerd, daarvoor kan ik het doek niet laten repareren.
Inmiddels bleek ook de insteeklus van een arm niet vastgestikt te zijn. Gevraagd om een nieuw doek, daarmee zijn ze na meerdere mails accoord gegaan. We zijn inmiddels twee maanden verder en nog steeds wacht ik op een nieuw doek. Al twee keer gehoord dat ze het ‘volgende week’ versturen want ze hebben het zo druk.
Veertig graden, hoog zomer, maar geen parasol. Ik heb spijt van deze aankoop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Feel Furniture:
Beste Natalie,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad bij de verkopende partij en vanuit daar niet correct geholpen bent. Had u als met ons direct contact hierover gehad? Als u een mail stuurt naar support@feelfurniture.nl met daarin uw adres gegevens bekijken wij deze zaak direct even voor u en zorgen wij voor een passende oplossing.
Feel Furniture

Bvg beoordeelde op 2019-07-23

Via vv een zweefparasol gekocht op 30 juni betaald maar nog steeds geen parasol! Volgens Feel Furniture gaat de levering via vv en volgens vv gaat de levering gewoon via Feel Furniture! Hele slechte service van allebei maar eentje neemt je gewoon in de zeik!


Reactie van Feel Furniture:
Beste Bvg,

Wat vervelend om te vernemen dat er iets niet lekker is gelopen met een bestelling die u heeft gedaan. Wij begrijpen dat u de parasol niet direct bij ons aangeschaft heeft maar via een aanbieder. Normaal gesproken zou de aanbieder u netjes moeten helpen bij problemen aangezien zij de verkopende partij zijn. Omdat het een product van ons betreft helpen wij u graag om te kijken hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Kunt u ons uw gegevens en de order toesturen naar support@feelfurniture.nl dan kijken wij hier direct naar. U kunt anders ook telefonisch contact met ons opnemen.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Feel Furniture
Feel Furniture

Stijn beoordeelde op 2019-02-27

Na een bestelling te hebben geplaatst, kreeg ik 2 weken (!) later pas te horen dat ze de artikelen (stoelen) niet meer op voorraad hadden omdat hun transporteur een mistelling gedaan zou hebben. De stoel kon ook niet meer opnieuw besteld worden. Realiseer je dus als klant, dat wanneer een stoel kapot gaat, de kans bestaat dat ze ook geen nieuwe stoel kunnen leveren. Ik heb mijn geld teruggekregen maar vind de hele gang van zaken buitengewoon onprofessioneel.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Feel Furniture:
Beste Stijn,

Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft gehad. Graag zouden wij inhoudelijk naar uw situatie willen kijken. Zou u ons uw gegevens kunnen toesturen zodat wij met u contact op kunnen nemen of u kunt ook direct met ons contact opnemen via support@feelfurniture.nl

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
Feel Furniture

Nicola Verhelst beoordeelde op 2019-02-20

Ondertussen meer dan een jaar in bezit van Conference stoelen. Zeer tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

Ramon beoordeelde op 2019-01-08

Via een derde partij een stoel en bank besteld. Levering via Feel furniture die gebruik maken van vervoerder TSN voor hun logistiek. Door omstandigheden was ik totaal niet tevreden over de levering van een van de producten (kapotte stoel door transport). Dit is echter zeer snel en zonder gemor afgehandeld door Feel furniture. Was het een leuke ervaring, neen....maar de afhandeling spreekt dan weer van grote klasse.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

Richard Schutte beoordeelde op 2018-12-15

Wij hebben vorige maand onze salontafel ontvangen. We waren er heel blij mee. We wilden er ook een eettafel bij bestellen. Dit hebben we gelukkig nog niet gedaan. Nu een maand later zit de hele tafel vol met barsten. Een enorme teleurstelling want we hadden gehoopt met de feestdagen aan onze mooie nieuwe tafel te kunnen zitten. Nu zitten we met een lelijk ding...

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Feel Furniture:
Geachte heer Schutte,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over een van onze producten.
Wij konden uw gegevens niet terugvinden bij onze klanten service, heeft u hiermee al contact opgenomen? Als u een mail stuurt naar support@feelfurniture.nl met uw beschrijving, waar u het product gekocht heeft en wat foto's gaan wij hier zo snel mogelijk naar kijken.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Feel Furniture
Feel Furniture

Dennis P. beoordeelde op 2018-11-26

Wij hebben zojuist de salontafel ontvangen en we zijn erg tevreden met onze aankoop. De materialen zijn kwalitatief afgewerkt en alles is zoals het beschreven stond. De levering ging ook enorm fijn, want de heren waren zeer behulpzaam!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

Rburema beoordeelde op 2018-07-25

Via vakantieveilingen een parasol gekocht bij Feel Furniture. Uitlevering van het product wordt niet gedaan.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Feel Furniture:
Geachte heer/ mevrouw Rburema,

Wat vervelend om te vernemen dat het door u aangekochte product niet niet geleverd is. Wij verzorgen de levering voor deze actie niet zelf, dit verloopt via de partner waar u het product heeft aangekocht. Helaas hebben wij geen invloed op de levering hiervan, wel hebben wij u klacht doorgezet naar deze partij zodat u bestelling zo snel mogelijk bezorgd kan worden.

Met vriendelijke groet,

Feel Furniture
Feel Furniture

Eva beoordeelde op 2018-07-18

Wij zijn ontzettend blij met onze mooie eettafel. De service en levering is goed verlopen en ze hebben ons goed geholpen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

Martijn beoordeelde op 2018-01-19

Adverteren met echt leer maar is nep leer

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Feel Furniture:
Beste Martijn,

Wij hebben uw opmerking binnen gekregen en waren vanuit ons benieuwd hoe u aan deze ervaring komt, wij zouden u graag willen helpen maar zien verder geen bestelling in ons klantenbestand.

Wij hebben verschillende modellen stoelen in ons assortiment waarin leer wordt gebruikt. Bij een aantal modellen is het het zitvlak en rugvlak gemaakt van Buffelleder, andere modellen zijn volledig voorzien van Top grain leer.

Wij zullen dan ook nooit melden dat melden dat onze stoelen leer bevatten als dit niet zo is. Wij laten onze stoelen en materialen testen bij gerenommeerde internationale bureaus zodat wij de echtheid van het leer kunnen garanderen.

Wij kunnen ons dan ook niet vinden in uw standpunt en hopen uw probleem op te kunnen lossen. Graag vernemen wij welke stoelen u van ons heeft besteld en wanneer.
Uiteraard kunt u ook altijd een bezoek aan ons kantoor doen waar wij onze stoelen hebben staan met bijbehorende leersamples.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Feel Furniture
Feel Furniture

Liesbeth beoordeelde op 2017-07-12

Stoelen besteld voor mijn nieuwe huis. Zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit van de stoelen, ze staan zoals ik had gehoopt en ben er erg blij mee!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

Mariëlle beoordeelde op 2017-03-16

Wij hadden een bestelling via internet gedaan, en ik vond het best spannend. Maar ik ben zeer tevreden over mijn stoelen. De kwaliteit is echt goed. En ik had ze snel in huis

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Feel Furniture

S. Baumans beoordeelde op 2016-10-03

Ik twijfelde enorm over de kleur van de stoelen, maar ik werd zeer goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Zeer mooie stoelen en zitten erg comfortabel. Bij het stellen van een vraag een zeer snelle reactie gehad. Echt een aanrader deze winkel!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2016

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.