Feel Furniture

Feel Furniture

Feel Furniture is een nieuw Nederlands merk op het gebied van Home&Living en is ontstaan uit de passie voor deze branche. Dit met als doel de klant te inspireren en te voorzien in eigentijdse woonartikelen en accessoires met de beste prijs kwaliteitsverhouding. Als groothandel bieden wij een gevarieerd assortiment waarbij wij zowel inspelen op de must haves van nu, alsmede de klassiek essentials.

De artikelen van Feel Furniture zijn een aanvulling op ieder interieur. Onze klanten bestaan uit woonwinkels en online warenhuizen, uiteraard zijn wij ook uitermate geschikt om te leveren aan projectinrichters. Twijfel dus niet langer en neem vrijblijvend contact met ons op.

De zekerheden van https://www.feelfurniture.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016