Feel Furniture

Feel Furniture

Feel Furniture is een nieuw Nederlands merk op het gebied van Home&Living en is ontstaan uit de passie voor deze branche. Dit met als doel de klant te inspireren en te voorzien in eigentijdse woonartikelen en accessoires met de beste prijs kwaliteitsverhouding. Als groothandel bieden wij een gevarieerd assortiment waarbij wij zowel inspelen op de must haves van nu, alsmede de klassiek essentials.

De artikelen van Feel Furniture zijn een aanvulling op ieder interieur. Onze klanten bestaan uit woonwinkels en online warenhuizen, uiteraard zijn wij ook uitermate geschikt om te leveren aan projectinrichters. Twijfel dus niet langer en neem vrijblijvend contact met ons op.
7,4

• Nancy Lee
    Geverifieerde klant van Feel Furniture

Bestelling gedaan kreeg 1 mail dat betaling was ontvangen en dat was dat zelf contact opgezocht hoe nu verder bleek mijn bestelling niet doorgezet is na mail wisseling gebeurt uiteindelijk zonder enig bericht artikel ontvangen.

• R.Hanneman
    Review voor Feel Furniture

Geen reactie op klacht, kwaliteit eetkamerstoelen zo slecht bij normaal gebruik en belasting dat deze na 2.5 jaar weggegooid moeten worden

• Hoe beoordeel je Feel Furniture?

• Guido Muelenaer
    Review voor Feel Furniture

Geen reactie op mail met klacht. Website kan niet geladen worden.

• Faiz
    Review voor Feel Furniture

6 eetkamerstoelen conference gekocht, levering was snel en stoelen zien er goed uit, maar jezus wat een ellende om in elkaar te zetten...

• GinosNL
    Review voor Feel Furniture

6 eetkamer stoelen en tafel gekocht bij feel furniture, was een snelle levering en kwaliteit is top! Zeer blije klanten hier

• Rianne
    Review voor Feel Furniture

Goede service en een snelle levering. Zweef parasol en tafel hier vandaan en het ziet er nogsteeds top uit!

• RdG
    Review voor Feel Furniture

Heerlijke stoelen en goeie service!

• Robin van Santegoeds
    Review voor Feel Furniture

Tafel met eetbank aangeschaft. Scherpe prijs en nette levering op afspraak. Aanrader!

• Maria
    Review voor Feel Furniture

Goede kwaliteit en top service!!

• Jacqueline
    Review voor Feel Furniture

Via een derde partij diverse artikelen bij hen gekocht. Telefonisch waren ze goed te bereiken. Zochten het e.e.a. voor me uit en belde me netjes terug.
    Daarnaast mailde de dame me alle gegevens zodat ik de levering kon volgen en als ik vragen had, kon ik haar direct mailen.

De producten inmiddels ontvangen en die zien er netjes uit. Ook de levering ging super. Nette en beleefde mannen.