Feel Furniture

Feel Furniture is een nieuw Nederlands merk op het gebied van Home&Living en is ontstaan uit de passie voor deze branche. Dit met als doel de klant te inspireren en te voorzien in eigentijdse woonartikelen en accessoires met de beste prijs kwaliteitsverhouding. Als groothandel bieden wij een gevarieerd assortiment waarbij wij zowel inspelen op de must haves van nu, alsmede de klassiek essentials.

De artikelen van Feel Furniture zijn een aanvulling op ieder interieur. Onze klanten bestaan uit woonwinkels en online warenhuizen, uiteraard zijn wij ook uitermate geschikt om te leveren aan projectinrichters. Twijfel dus niet langer en neem vrijblijvend contact met ons op.
7,8

• Faiz
    Review voor Feel Furniture

6 eetkamerstoelen conference gekocht, levering was snel en stoelen zien er goed uit, maar jezus wat een ellende om in elkaar te zetten...

• GinosNL
    Review voor Feel Furniture

6 eetkamer stoelen en tafel gekocht bij feel furniture, was een snelle levering en kwaliteit is top! Zeer blije klanten hier

• Hoe beoordeel je Feel Furniture?

• Rianne
    Review voor Feel Furniture

Goede service en een snelle levering. Zweef parasol en tafel hier vandaan en het ziet er nogsteeds top uit!

• RdG
    Review voor Feel Furniture

Heerlijke stoelen en goeie service!

• Robin van Santegoeds
    Review voor Feel Furniture

Tafel met eetbank aangeschaft. Scherpe prijs en nette levering op afspraak. Aanrader!

• Maria
    Review voor Feel Furniture

Goede kwaliteit en top service!!

• Jacqueline
    Review voor Feel Furniture

Via een derde partij diverse artikelen bij hen gekocht. Telefonisch waren ze goed te bereiken. Zochten het e.e.a. voor me uit en belde me netjes terug.
    Daarnaast mailde de dame me alle gegevens zodat ik de levering kon volgen en als ik vragen had, kon ik haar direct mailen.

De producten inmiddels ontvangen en die zien er netjes uit. Ook de levering ging super. Nette en beleefde mannen.

• M.H. Koster
    Review voor Feel Furniture

Prima ervaring met Free Furniture!
    Via een derde partij een loungebank voor buiten besteld. Levering volgens opgave, vooraf gaand aan mailtje met tijdstip van levering.
    Keurig!
    De set voldoet geheel aan onze verwachtingen.

• Bvg
    Review voor Feel Furniture

Via vv een zweefparasol gekocht op 30 juni betaald maar nog steeds geen parasol! Volgens Feel Furniture gaat de levering via vv en volgens vv gaat de levering gewoon via Feel Furniture! Hele slechte service van allebei maar eentje neemt je gewoon in de zeik!

Antwoord van Feel Furniture

Beste Bvg,

Wat vervelend om te vernemen dat er iets niet lekker is gelopen met een bestelling die u heeft gedaan. Wij begrijpen dat u de parasol niet direct bij ons aangeschaft heeft maar via een aanbieder. Normaal gesproken zou de aanbieder u netjes moeten helpen bij problemen aangezien zij de verkopende partij zijn. Omdat het een product van ons betreft helpen wij u graag om te kijken hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Kunt u ons uw gegevens en de order toesturen naar support@feelfurniture.nl dan kijken wij hier direct naar. U kunt anders ook telefonisch contact met ons opnemen.

Wij horen graag van u.

• Stijn
    Review voor Feel Furniture

Na een bestelling te hebben geplaatst, kreeg ik 2 weken (!) later pas te horen dat ze de artikelen (stoelen) niet meer op voorraad hadden omdat hun transporteur een mistelling gedaan zou hebben. De stoel kon ook niet meer opnieuw besteld worden. Realiseer je dus als klant, dat wanneer een stoel kapot gaat, de kans bestaat dat ze ook geen nieuwe stoel kunnen leveren. Ik heb mijn geld teruggekregen maar vind de hele gang van zaken buitengewoon onprofessioneel.

Antwoord van Feel Furniture

Beste Stijn,

Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft gehad. Graag zouden wij inhoudelijk naar uw situatie willen kijken. Zou u ons uw gegevens kunnen toesturen zodat wij met u contact op kunnen nemen of u kunt ook direct met ons contact opnemen via support@feelfurniture.nl

Wij horen graag van u.