FeestKledingkopen

FeestKledingkopen

In de feestkleding-branche draait het natuurlijk allemaal om fun en plezier, maar om onze klanten zoveel mogelijk te laten genieten moeten wij in sommige zaken erg serieus zijn. Dit komt bijvoorbeeld terug in de structuur van onze organisatie, ons team van zo'n vijf personen doet er alles aan onze klanten online maar ook in onze fysieke winkel zo goed mogelijk bij te staan.
8,6

• Karin Tinga
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

veel keuze, goede prijzen en netjes verzonden.

• i wolthuis
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

reageren als je een mail stuurt

• Hoe beoordeel je FeestKledingkopen?

• A. Baert
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

Maat was 44-46. Ik heb een perfecte 44 en geraakte langs geen kant in het vestje. Dus teruggestuurd...

• lLoes van Booren

een goede service

• Tamara
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

Snel en naar tevredenheid geleverd.

• Kim
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

Goede service, ik had niet goed gekeken en had mijn spullen binnen 4 dagen nodig. Toen is mijn bestellig sneller verstuurd zodat ik het op tijd in huis had.

• Saskia

Goed!

• Joyce van Onzenoort
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

Erg content met het bedrijf! De hele bestel en leveringsprocedure klopt. Ze zouden er wel goed aan doen wat meer aandacht aan de zoek functie te besteden.

• Theo van Rens
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

Hallo FeestKledingkopen, ik heb diverse bestellingen gedaan en ben daar zeer tevreden over.
    We gaan vol vertrouwen de carnaval tegemoet.
    Wel één min puntje: de kosten voor iets te retourneren zijn voor de consument.
    Het zou mooi zijn om die service ook te bieden.

• Christel
    Geverifieerde klant van FeestKledingkopen

Supergoede service! Had met spoed outfit nodig. Erna heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik mijn pakket de volgende dag in huis had. Bedankt!