Fiezta.nl
Bij Fiezta.nl vind je de mooiste lifestyle en deco producten voor al jouw feesten. Van de leukste 1e verjaardag tot de meest romantische bruiloft. Enkel de meest unieke en bijzondere producten!
Decoratie, Versiering, Lifestyle
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Fiezta.nl is begonnen als feestwinkel maar al snel zagen wij dat er een groot gebrek was aan een plek waar mensen én hoge kwaliteit deco én fatsoenlijke versieringen konden kopen tegen eerlijke prijzen. Fiezta heeft daarop ingespeeld en verzend inmiddels vele duizenden bestellingen per maand!
Ook houden wij ons on andere graag bezig met het opleiden van talent, ieder jaar verwelkomen wij een hoop stagiaires!
Ook hebben wij een kantoorhond die "luistert" naar de naam Lana, heerlijk om zo'n vrolijk beest rond te hebben lopen.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018