FietsGoeroe
Wat FietsGoeroe uniek maakt? Een ruim aanbod van fietsen, een persoonlijk contactpersoon voor garantie en gratis retourneren.

Lidmaatschap per 02-04-2020 stopgezet

9,3

• Anita
    Review voor FietsGoeroe

Geweldige service. Een half jaar na ontvangst een persoonlijk mailtje, van mijn vaste contactpersoon, om te vragen of de fiets bevalt en of ik na de levering nog tegen problemen ben aangelopen. Dik tevreden over de e-bike, levering en ook het persoonlijk contact.

• L Verburg
    Review voor FietsGoeroe

Snelle levering en een hele fijne klantenservice

• JH Lichtendahl
    Review voor FietsGoeroe

Geweldige zaak met Service hoog in het vaandel .Bestelling geplaatst wat helaas niet meer te leveren was .Geen probleem voor Fiets Goeroe. Sturen gewoon een vervangend onderdeel wat nog meer koste als wat ik besteld had.Helemaal TOP. Beslist een aanrader voor onderdelen en fietsen.Mannen nogmaals bedankt . De eerst volgende keer als ik wat nodig heb weet ik jullie te vinden.

• Anke M.
    Review voor FietsGoeroe

Zeer tevreden. Het bestelde product was helaas niet leverbaar maar door direct persoonlijk contact via mail ben ik gelijk goed geholpen met een alternatief artikel. Zeer klantvriendelijk dus.

• Pieter
    Review voor FietsGoeroe

Prima webshop, met goede prijzen en perfecte service.

Bedankt Fietsgoeroe, ik zal jullie aanbevelen bij iedereen die ik ken!

Beste PIeter,

Bedankt voor je fijne woorden en je aanbeveling. We hebben je graag geholpen.

Fietgoeroe.nl

• Anita
    Review voor FietsGoeroe

Heel erg tevreden over deze webshop. Op zondag besteld maar had nog wat vragen, mijn telefoonnummer achter gelaten tot mijn verbazing op zondag terug gebeld. Super! Er werd mij in het gesprek een leuk en nuttig cadeau beloofd. Ik kon kiezen ik heb gekozen voor een set super leuke fietstassen nogmaals bedankt daarvoor
    Ook de communicatie per mail ging fantastisch en er werd snel een eerlijk geantwoord. Fiets iets later ontvangen maar ben super tevreden met de fiets en ook met de service.

Beste Anita,

Bedankt voor je positieve review!

We zorgen dat we onze klanten 7 dagen per week te woord staan en goed helpen, fijn dat je dat positief ervaren hebt.

We vonden het heel fijn je als klant te hebben, bedankt daarvoor. We wensen je heel veel fijne en veilige kilometers op je mooie aanwinst.

• Edith Visser

Wat een top winkel!
    Fietsgoeroe heeft me telefonisch perfect geholpen met de keuze van de juiste elektrische fiets en daarna geregeld dat ik deze snel in huis had. De fiets bevalt heel goed en is prachtig.

Ik kon in termijnen betalen, wat mij nu even beter uit kwam. Dit was ook heel simpel te doen.

Fietsgoeroe bedankt!

Beste Edith,

Bedankt voor je fijne woorden. We hebben je heel graag geholpen en wensen je heel veel fijne kilometers op je mooie e-bike!

Fietsgoeroe

• Frans Matthijssen
    Review voor FietsGoeroe

Prima! Goede fiets en heel snel geleverd.
    Mijn vragen werden ook goed beantwoord.

Zeer tevreden dus!

Beste Frans,

Bedankt voor je review. We zijn blij dat we je goed geholpen hebben en wensen je veel plezier met je aankoop.

• InHolland
    Review voor FietsGoeroe

Ik koop inmiddels al een aantal jaar bij Fietsgoeroe (voornamelijk grotere bestellingen) en altijd met volle tevredenheid. Ze doen wat ze beloven en reageren snel op vragen.

Beste InHolland,

Altijd fijn zaken met jullie te doen en we zijn blij dat je tevreden bent met onze service.
    Bedankt voor je positieve review.

• Marina
    Review voor FietsGoeroe

Ze doen wat ze beloven. Ik kreeg een heel leuk ansichtkaartje met de vraag of ik een review wou plaatsen. Als zij zoveel moeite doen voor mij; doe ik dat ook bij hen!

• Bekink
    Review voor FietsGoeroe

Zeer snelle levering en goede after-sales. Tevreden met fietsgoeroe, vond het erg prettig dat ik een persoonlijk contactpersoon kreeg.

• janna
    Review voor FietsGoeroe

Onduidelijke communicatie over hand/ terugtraprem. Pas na een week bezorgd.
    Geen retourlmogelijkheid wegens zg maataanpassing. (1 handrem!)
    Fiets intussen op marktplaats gezet...:(

Beste Janna,

Vervelend om te horen dat jouw ervaring met ons niet heel goed is. Uit ons opzicht hebben wij er alles aan gedaan om je als nog tevreden te stellen, helaas is dit niet helemaal gelukt.

Wij benadrukken graag dat u een fiets had besteld zonder handrem, deze hebben wij er vervolgens gratis op geïnstalleerd. De fiets is na de aanpassing meegegeven aan de koerier en die heeft 4 bezorgpogingen gedaan bij je thuis. Retourneren is mogelijk gedurende 14 dagen na de bestelling, deze was in jouw geval helaas verlopen.

Ik hoop dat we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen.

Guy
    FietsGoeroe

• A van der Linden

Geweldig.

Antwoord van FietsGoeroe

Bedankt. Fijne dag gewenst!

• Wytske
    Review voor FietsGoeroe

Fiets goeroe heeft mijn fiets snel bezorgd en ik vind het ook wel fijn dat je een persoonlijke goeroe toegewezen krijgt. Ik heb nog niet te maken gehad met garantie dus daarom geen cijfer daar voor.

Antwoord van FietsGoeroe

Dankjewel Wytske, we hopen dat je ook nooit te maken krijgt met garantie :).

• Annabel
    Review voor FietsGoeroe

Ik ben ontzettend blij met mijn fiets die ik van jullie heb gekregen. Hij is mooi, goedkoop, de volgende dag al geleverd en hij werkt perfect. Heb nog nooit met zo veel plezier naar school gefietst ;) Wat ik ook heel erg goed vind is dat je er een fietsbel, bagagedrager, jasbeschermers en lichten bij krijgt! Ik ben er super blij mee en zal het zeker aanraden aan anderen!

Antwoord van FietsGoeroe

Goed om te horen dat de fiets zo fijn is. We hopen dat je nog heel veel plezier van de fiets gaat hebben!

• Gerard
    Review voor FietsGoeroe

Goede afhandeling van de order, snelle gratis levering. Zeer tevreden met fietsgoeroe!

Dankjewel Gerard!

• Nataniel
    Review voor FietsGoeroe

binnen 2 dagen netjes geleverd, gewoon goed.

Antwoord van FietsGoeroe

Wij komen onze beloftes altijd na :). Bedankt voor jouw review Nataniel!

• Jolanda
    Review voor FietsGoeroe

Erg fijne ervaring met fietsgoeroe, had mijn elegance fiets na 1 dag al in huis. niks op aan te merken!!

Antwoord van FietsGoeroe

Bedankt voor uw review, we hadden ook niets anders verwacht :).

• Nick
    Review voor FietsGoeroe

Mooie prijzen, mooie website en snelle levering. In een woord: top!

Antwoord van FietsGoeroe

De FietsGoeroe vindt jou ook top. We hopen je snel terug te zien als klant!

• Matthijs
    Review voor FietsGoeroe

Aardige mensen en goede kwaliteit

Antwoord van FietsGoeroe

Bedankt Matthijs. Hoop je snel weer te zien bij FietsGoeroe.