Fietsmand.com

Fietsmand.com

Via Fietsmand.com verkopen wij fietsmanden, fietskratten en fietstassen.
8,9

• Kort
    Review voor Fietsmand.com

Arrogante klantenservice, niet echt behulpzaam. Kapotte bestelling wordt niet vergoedt, is een natuurproduct en de klant heeft het zelf gedaan ?????????

• Bob Bunnik
    Geverifieerde klant van Fietsmand.com

Scherpe prijs en super snel geleverd!

• Hoe beoordeel je Fietsmand.com?

• esther gun
    Geverifieerde klant van Fietsmand.com

Snelle levering, blijft steeds op de hoogte van status, goede kwaliteit product.

• k postma

prima service

• Jochem Rovers

prima!

• Jean-Claude Dalle
    Geverifieerde klant van Fietsmand.com

Duidelijke site, veel keuze, heel snelle levering

• Anne-Marie van der Weerden

• Fay de Bruin
    Geverifieerde klant van Fietsmand.com

Had er even duidelijker bijgezet dat er nog een iets los bij had moet worden besteld om het mandje te kunnen monteren

Antwoord van Fietsmand.com

We vinden het uiteraard echt vervelend als een klant iets bestelt en daarbij iets vergeet te bestellen. In dit geval gaat het om een fietsmand voor aan het stuur waarbij een verscheidenheid aan beugels beschikbaar is hiervoor. Immers, er bestaan vele verschillende sturen en daarmee ook vele verschillende beugels.

Dit staat expliciet zo beschreven in de tekst bij het product. Het gaat om dit product: https://www.fietsmand.com/basil-fietsmand-bremen-be-zwart.html

Nogmaals, we begrijpen de frustratie van de klant dat iets vergeten is bij te bestellen. We vinden het echter niet erg netjes om nu in een review te vermelden dat dit onze schuld zou zijn. Dat is dus zeker niet het geval.

• Angelique Admiraal
    Geverifieerde klant van Fietsmand.com

Geweldige service, zelfs op zondag kon ik nog wat aan mijn geplaatste bestelling wat toevoegen en kreeg ik reactie op mijn mail. En werd maandag al bezorgd, echt top!

• Leen Francis

Snelle levering goed product