Fightgloves.nl

Fightgloves.nl

Wij zijn gespecialiseerd in vechtsportartikelen en leveren alleen de merken die zich in de praktijk hebben bewezen. Bekijk hier wat onze klanten van ons vinden en bezoek onze website om ons assortiment te bekijken.

Lidmaatschap per 16-01-2022 stopgezet

9,3

• Max
    Review voor Fightgloves.nl

Koop hier niks je krijgt je goederen niet en je moet er tien keer achteraan bellen om je geld terug te krijgen reageren niet op mail en zeer moeizaam op de telefoon.

• Sean
    Review voor Fightgloves.nl

Ze zijn onbereikbaar, ze reageren niet op mail/chat of telefoon. Na mijn aankoop heb ik nooit wat gehoord en na 2.5 week hebben ze het bedrag plotseling teruggestort vanwege voorraad problemen. Al die tijd dacht ik het om oplichting ging.

• R Festen

Nvt nee

• Mario Gismondi

• Lenny van der Hulst
    Geverifieerde klant van Fightgloves.nl

Zeer snel in huis, voor een heel nette prijs

• Kelvin Reiding

Goede en snelle levering

• Jelmer Bakker
    Geverifieerde klant van Fightgloves.nl

Handschoenen waren ondanks black-friday snel bezorgd. Over de handschoenen ben ik zeer te spreken. Echter vond ik de betaalwijze bij deze site wat vreemd. Eerst gaf ik aan dat ik met creditcard wilde betalen. Vervolgens moest ik dat weer doen. Omdat de site voor mij onbekend is en een hoge korting verleende ivm black-friday had dit argwaan kunnen opleveren. Tegenwoordig kun je niemand meer vertrouwen helaas. Tot slot wil ik melden dat ik het een service van de zaak vind om bandages extra te leveren. Echter zijn deze van matige kwaliteit (bevatten geen rek en worden erg nat). Een gegeven paard mag ik niet in de bek kijken maar toch een mogelijk punt van verbetering.

• Dinesh

Top geleverd!

• Raoul de Paauw

Net product, snel geleverd

• Yvonne Linssen
    Geverifieerde klant van Fightgloves.nl

Goede prijs, snelle levering en leuke geste om bandagesetje als cadeautje bij de handschoenen te geven.

• dhr Jorian Schulze
    Geverifieerde klant van Fightgloves.nl

Erg tevreden met de levering.

• John Konings
    Geverifieerde klant van Fightgloves.nl

Top fight gear, super service!

• M.A.J.M Van Breugel
    Geverifieerde klant van Fightgloves.nl

Zeer snelle levering en afwerking.
    TOP SHOP.

• Marshall ~MJ Coffie

mooi product. snelle levering

• Tamer Őzhan

Goed!!!

• Ben Boosten
    Review voor Fightgloves.nl

Binen twee dagen in huis en een aardigheidje in de vorm van windsels.

• Bernardo Romero
    Review voor Fightgloves.nl

Netjes afgeleverd. Ondanks de drukke kerstperiode toch redelijk snel geleverd. Kennisgeving ontvangen met verontschuldiging voor de kleine vertraging. Een aanrader, ook prijstechnisch.

• Michael Es

Heel tevreden, goede levering

• S Ledda
    Review voor Fightgloves.nl

Prima handschoenen van het merk Twins! Phantom flexfit cap is veeeel te groot. Leuk cadeautje erbij de bandage. Snelle levering en totaal geen gezeur.

• Laurent Jacobs
    Review voor Fightgloves.nl

Zeer goede service, snel geleverd. persoonlijk contact