Fixfine Tegel Levelling Systeem
Kies je voor het tegel levelling systeem van Fixfine, dan kies je voor een foutloos en efficiënt geplaatste tegelvloer of -wand. Een tegel levelling systeem – ook wel nivelleersysteem genoemd – waarmee zowel de professionele tegelzetter als de doe-het-zelver op een eenvoudige en doeltreffende wijze de tegels werkelijk vlak kan plaatsen. Bovendien zorgt het levelling systeem ervoor dat de tegels op hun plaats blijven tijdens het droogproces met een dan gegarandeerd vlak en strak resultaat.

Bestel het tegel levelling systeem online
In onze webshop bestel je alle onderdelen van het tegel levelling systeem gemakkelijk online. We bieden alle onderdelen van het tegel levelling systeem los aan, dus de levelling clips, keggen en tang, maar ook in de vorm een complete tegel levelling starter set waar alles al in zit.
9,3
Filter 665 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 588 met beschrijving

• Luc Coppens
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Goede kwaliteit en zeer goede service .
    Ik heb al meerdere keren gekocht bij fixfine, dus ken hun produkten.

• Paul Vasquez

Goede service!!

• Hoe beoordeel je Fixfine.be?

• Dirk Hugo
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Nog altijd niets ontvangen. Slogan voor 16u besteld de dag erna geleverd.
    bESTELD OP 20/02 EN OP 26/2 NOG NIETS ONTVANGEN

• jan de schutter
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

zeer snelle levering.De Dag nadien was het er al

• jean pierre de bruycker

Snelle en vlotte levering

• Ronny Messig

Weeral een perfekte levering ,👍

• Ronny Messig
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Ben zeer tevreden veel sneller dan mijn vaste leveranciers Top

• René Arnouts

Altijd corecte levering, prima

• Mario VandeCasteele
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Heel vlotte samanwerking en zeer tevreden. Heel snel geleverd ( zelfs in het weekend ) zodat op maandag de werken konden starten. Er was iets te weinig geleverd en dit werd keurig terugbetaald of nageleverd. Top Service. Doe zo verder Maico!! Met groeten, Mario uit België

• Lynn De Palmenaer
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Zeer spoedige levering, heldere informatie, product perfect zoals beschreven aan een zeer goede prijs.

• luc Germeyns
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

bestelling wel betaald maar niets is geleverd,ook geen track code ontvangen!!!!

Antwoord van Fixfine.be

We zijn een onderzoek gestart bij DPD betreffende uw pakket. In de tussentijd zullen we u een nieuw pakket toesturen. Onze excuses voor het ongemak.

• André Vandekerkhove
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Is niet aangekomen thuis. btw is niet vermeld op factuur weten het btw nr beter dan ik staat op niet correct mijnvolgende bestelling idem zo zal ik verplicht zijn ergens anders te bestellen factuurnummer Be-5986

Geachte heer/mevrouw,

Uit onze gegevens blijkt dat het afleveradres voor uw pakket bij DPD tweemaal is gewijzigd door uzelf. Bovendien hebben we zowel een e-mail als een sms naar u verstuurd om u op de hoogte te stellen.

Uw pakket is momenteel beschikbaar voor afhaling in de volgende pakketshop:

SAS L'ART DU BIEN ETRE NATUREL
    Adres: RUE JEAN VINOIS 5
    Postcode: 7890 Ellezelles

Wij willen benadrukken dat wij ons best hebben gedaan om de aflevering volgens uw wensen te regelen. Wij verzoeken u vriendelijk om het pakket op te halen op de genoemde locatie.

Met vriendelijke groeten,

Maico
    Fixfine bv

• Petra Vranken
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Beter communiceren over wanneer geleverd zal worden.

• Eric Beullens
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Bij mijn bestelling een dubbele zuignap besteld om het plaatsen van tegels deze werkt niet ,een test gedaan op glas en na nog geen minuut valt die er gewoon af, antwoord ook niet op mails!!

• Stijn Debruyne
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Maar 1 tang ontvangen en 3 besteld en betaald!!

• Lignel Mario

• Jozef Mens
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

De bestelling werd op een verkeerd adres geleverd.

Beste Jozef,

Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren doordat de bestelling op een onjuist adres werd geleverd. We nemen dit incident zeer serieus en nemen stappen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt.

We hopen dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.

Fixfine bv

• johan Vernelen

bestelling nog niet geleverd

Beste meneer,

Onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is vrijdag geplaatst en volgens de trackinginformatie is het momenteel in uitlevering. We doen ons best om het zo snel mogelijk bij u te krijgen. Bedankt voor uw geduld.

Pepijn

• Louis Van Herck