Flashcards.nl

Flashcards.nl

Flitskaarten, leerkaartjes, systeemkaarten of flashcards, er zijn veel verschillende benamingen, maar allemaal met hetzelfde doel: jou helpen met leren. Met flashcards onthoud je de stof beter, wordt het studeren leuker en haal je beter cijfers!
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Charlie
    Review voor Flashcards.nl

Prijs is in verhouding en de kwaliteit is uitstekend. Het zijn stevige kaarten die lang mee gaan!

• Margo Caspers
    Review voor Flashcards.nl

Mijn bestelling is supersnel geleverd zodat ik er direct mee aan de gang kon. Zó blij!

• Hoe beoordeel je Flashcards.nl?

• Leo Oyen
    Review voor Flashcards.nl

Prima product, naar bezorging slecht.. ik vond alleen een briefje in de brievenbus en kon toen naar een pick-up point. Dar noem ik geen bezorgen

Antwoord van Flashcards.nl

Hoi Leo, jammer om te horen dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Hierbij zijn wij afhankelijk van derde partijen, wij hebben hier helaas maar beperkte invloed op. Bedankt voor de review en veel plezier met de flashcards!

• Dave van der Spek
    Review voor Flashcards.nl

Erg mooi en duidelijk gestructureerde tijd. Perfecte bezorging tijd. Voldoet volledige aan de verwachting (en overtreft).

• E. Vrij

Snel, vlot en voordelig

• lara de vries

Kwam heel snel

• ibti

Ben tevreden

• Leonore Cras
    Review voor Flashcards.nl

Goede kwaliteit flashcards. Gemaakt van stevig papier. Werd snel geleverd.

• Betty van der Hulst
    Review voor Flashcards.nl

Zeer snelle levering en de kwaliteit van de kaartjes was nog fijner dan verwacht!

• Daphne van Es

Snel verstuurd en betrouwbaar