Fluf Slime Shop

Fluf Slime Shop

Fluf Slime Shop is de eerste Nederlandse Slime shop! Vanaf nu kun je alles voor je Slime met o.a. Elmer's school glue direct vanuit Nederland kopen.

Lidmaatschap per 04-09-2020 stopgezet

8,0
Filter 1209 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 566 met beschrijving

• Britt Maas
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Snelle levering, uiteindelijk een fijn product.

• Lotte Vandenberghe
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

goede kwaliteit van de goederen

• Lois Lohuis

Omdat het handig is.

• Saar
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Leuke producten. Verzendverpakking is wel standaard. Op grond van promoties/ socials hadden we een leukere ‘unboxing’ verwacht.

• Cindy Theunissen

Snel geleverd. Leuk DIY pakket

• Tina Tency

Prima!

• Bram Bloem

Snelle en goede levering

• Juliëtte Dijkshoorn
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Echt goede service en snel bezorgd!

• Jenna Louwerse

Slijm is heel goed.

• Martin Hansen
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Ik vond het erg tegenvallen inverhouding prijs tot kwaliteit. Een hoop geld voor een mini bakje slijm.

• skz
    Review voor Fluf Slime Shop

Als ze bereikbaar worden. En eerlijk zijn over de bezorg tijd.

• J.h Fernandes
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Me bestelling had ik snel binnen en de producten zijn goed 👍🏽

• Michiel
    Review voor Fluf Slime Shop

Voor 23.59u besteld volgende dag geleverd: vergeet het maar. Contact krijgen over de status van je bestelling: idem. Bestelling tot surprise van mijn dochter toch gekregen na 4 dagen. Geen beste webshop dit, helaas...

• A
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Ik zou dus als ik voor 23.59 uur besteld had de bestelling de volgende dag krijgen. Maar dat gebeurde dus niet en mijn dochter was heel erg ongeduldig dus ik had via de site gezien dat ik een whatsappje kon sturen. Heb ik ook gedaan. Maar ik had geen antwoord na een paar uur. Dus ik heb daarna gemaild maar daar ook geen antwoord op. Maar uiteindelijk was de bestelling dus gewoon een dagje later dan gepland en ik heb ook weer geprobeerd om te zeggen dat alles goed is maar geen contact. De producten zijn perfect. Maar de klantenservice zou beter kunnen. Ik heb al vaker besteld en zou het zo weer doen.

• Serena Pinas
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Dit is de betste web winkel

• kim ekkerink
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

Niet zo tevreden. Ze konden niet leveren wat we besteld hadden,toen maar wat anders besteld. Lange levertijden geen reactie op mail. En sowieso erg duur voor wat lijm.

• Roos van de Laar
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

We hebben op een zaterdag iets besteld. Toen kregen we een mail dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Dat kan natuurlijk niet. Maar het is nu woensdag en we hebben nog steeds niets ontvangen. Gelukkig is er contact geweest en wordt het pakket alsnog bezorgd met excuses.

• Sabine
    Review voor Fluf Slime Shop

2 februari bestelling geplaats en tot op heden niets meer gehoord. 3x een mail gestuurd maar helaas geen antwoord op gekregen. Volgende stap wordt een klacht naar webwinkel keur, ik ben dus blijkbaar niet de eerste die rond deze periode wat besteld heeft een niets meer hoord

• Ilona
    Review voor Fluf Slime Shop

Op 25 januari pakket besteld. Op 29 januari mail gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen , antwoord gekregen dat ik dezelfde dag en update zou krijgen over de bestelling. Tot op heden nog niets gehoord. Heb wel betaald, maar na meerdere mails gestuurd te hebben nog steeds geen antwoord en geen product helaas....

• Mianda Van Bijnen
    Geverifieerde klant van Fluf Slime Shop

De levering duurde een paar dagen langer als aangegeven. De bestelling kwam keurig geleverd in een doos.