Kachelzaak Nederland B.V.

Kachelzaak Nederland B.V.

Focos Haardenspeciaalzaak is al 10 jaar de grootste webwinkel voor sfeervolle en functionele houtkachels, gashaarden en pelletkachels. Profiteer snel van onze hoge webshop kortingen en de beste service. Wij leveren vrijwel alle houtkachels, gashaarden en pelletkachels van de merken: Dru, Bellfires, Wanders, MCZ, Beaufort, Barbas, Bullerjan, Dik Geurts, Element4, Faber, Global Fires, Dovre en nog veel meer! Ons team staat dagelijks voor u klaar om vrijblijvend advies te geven voor de juiste haard in uw situatie. Maandelijks staan er nieuwe aanbiedingen en acties op onze website, dus blijf ons vooral volgen!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017