Fone4u.nl

Fone4u.nl

Verkoop van refurbished smartphones zowel zakelijk als particulier. Alle toestellen worden met 1 jaar garantie verkocht.
8,6

• Jan Romijn

Snelle afhandeling

• Pauline van pommeren

snelle levering, product top

• Hoe beoordeel je Fone4u.nl?

• Evy Guman

Goede service, top

• Ditte Van Rijsdam
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Werd later bezorgd dan op de website stond, en de aanbieding gratis hoesje erbij bij een snelle bestelling klopt niet. Verder is het product prima

• Roland Mouton

Batterij S7 onvoldoende

• Martin
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Het duurde een dag voordat mijn (refurbished) s10e verwerkt en geleverd zou worden, maar dat was geen probleem voor mijn. Toestel is zo goed als nieuw en geleverd met benodigde accessoires. Klantenservice reageerde snel op mailtjes. Kortom: aanrader.

• Ingrid De groot
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Refurbished wil naar mijn idee zeggen, helemaal nagekeken, schoon gemaakt, nou toestel net binnen, daar waar oplader in moet zat vol met stof en viezigheid!!! Dus is gewoon niet eens naar gekeken!?!? Schande voor €349,-

• Ankie Uittenboogaard
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Het hele proces verliep nogal moeizaam. Op 22 juli besteld. en Vervolgens horen we niets. Op een mailtje naar "info" wordt niet gereageerd. Pas wanneer we via de site mailen horen we (direct!)iets. Vervolgens horen we weer niets en reageren normaal via de site. Daarna gaat het snel en wordt binnen een dag een en ander verstuurd, helaas waren wij toen niet thuis.. vandaag moet het dan gaan gebeuren :-) Op zich allemaal niet zo'n ramp alleen.... communiceer!! Laat weten als het product wat later wordt verzonden!

• Frans Sanders

Snelle correcte levering

• 2gether strong
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Zeer lang wachter op een defecte toestel en de service vervolgens heel slecht.