Fone4u.nl

Fone4u.nl

Verkoop van refurbished smartphones zowel zakelijk als particulier. Alle toestellen worden met 1 jaar garantie verkocht.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-10-2021 ingetrokken

8,7

• H.J. van der Stege

Goede afwerking

• Quirijn
    Review voor Fone4u.nl

Ik heb geen idee waar mijn product is. Mail wordt niet beantwoord. Telefoon wordt niet opgenomen.

• Ruben
    Review voor Fone4u.nl

Moest eerst 1,5 week wachten op een telefoon vervolgens de bestelling maar geannulleerd het geld zou binnen 2-5 werkdagen op me rekening staan heb tot op heden werkdag 9 nog niks ontvangen. Contact is slecht en telefonisch zijn ze nooit bereikbaar geen aanrader

• Toos van Vree
    Review voor Fone4u.nl

Ik heb op 20/4 een telefoon besteld en ontvangen. Echter, het beloofde hoesje en protector ontbraken. Direct na ontvangst verscheidene keren gemaild, maar taal nog teken (d.d. 29/4).

• Olivier Janssen
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Service is aan de trage kant. Na 1 week nog geen reactie gehad op mijn mail terwijl dat wel op de website wordt beloofd.

• ivoS
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Snelle levering en er was wat mis waarna dat snel en vriendelijk naar tevredenheid is opgelost!

• cvr pinxten
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Snelle levering. Leuke aanbieding.

• Emiel
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

keurig toestel, niks opaan te merken

• Ingrid van der Poel
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Snelle levering. Telefoon zag er uitstekend uit.

• Sarah Odding
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Goede prijs voor deze telefoons en hij kan tegen water maar dan is het geluid voor een half uur slecht en daarna weer goed. Goede camera. Als je het mij vraagt goede en betrouwbare website