Fone4u.nl

Fone4u.nl

Verkoop van refurbished smartphones zowel zakelijk als particulier. Alle toestellen worden met 1 jaar garantie verkocht.
8,7

• Olivier Janssen
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Service is aan de trage kant. Na 1 week nog geen reactie gehad op mijn mail terwijl dat wel op de website wordt beloofd.

• ivoS
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Snelle levering en er was wat mis waarna dat snel en vriendelijk naar tevredenheid is opgelost!

• Hoe beoordeel je Fone4u.nl?

• cvr pinxten
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Snelle levering. Leuke aanbieding.

• Emiel
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

keurig toestel, niks opaan te merken

• Ingrid van der Poel
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Snelle levering. Telefoon zag er uitstekend uit.

• Sarah Odding
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Goede prijs voor deze telefoons en hij kan tegen water maar dan is het geluid voor een half uur slecht en daarna weer goed. Goede camera. Als je het mij vraagt goede en betrouwbare website

• I.B.
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

De omschrijving van de telefoon klopte helemaal. Ik denk dat ik een prima telefoon voor een goede prijs heb kunnen kopen. De siliconen hoes is prima1 De gratis screenprotector (omdat ik binnen 5 minuten had besteld) lag er echter na één dag al af, omdat deze slecht aan een klein randje aan de zijkant vastkleefde. Daar heb ik een nieuwe voor gekocht. Anders had ik de 5e ster ook gegeven.

• W Worms

Prima service, goed werk

• Raymond Schavemaker
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Telefoon is als nieuw, prijs is goed. Telefoon sneller geleverd dan is verteld

• Lynn Koster
    Geverifieerde klant van Fone4u.nl

Prima producten voor een hoede prijs