Forallbeauty

• Nour

Geweldige service. Producten zijn snel geleverd. Ik ben zeer tevreden

• Kim
    Review voor Forallbeauty

NAMAAK PRODUCTEN!!! In oktober heb ik na het horen van goede verhalen besloten Olaplex eens uit te proberen. Via Bol.com kwam ik de det van ‘For All Beauty’ voor een aantrekkelijke prijs tegen. Ik heb de producten direct in gebruik genomen en wat mij opviel was dat mijn haar erg snel vet werd (voorheen nooit last van) en ik uitslag in de vorm van puistjes/bultjes op mijn hoofdhuid kreeg. Ik zocht er in eerste instantie niets achter en ging ervan uit dat dit misschien lag aan het feit dat ik moest wennen aan een nieuw product. Echter kreeg ik vandaag een nieuwe set Olaplex binnen die ik besteld heb via een legitieme kapperswinkel. Wat me opviel was dat de producten anders ruiken en een andere substantie hebben, dus ben ik wat research gaan doen. Tot mijn schrik blijken er namaak producten van Olaplex in omloop te zijn, waarbij de QR codes worden doorgekrast. Uiteraard heb ik de oude flacons van ‘For All Beauty’ erbij gepakt en ja hoor... QR codes zijn doorgekrast zodat ik niet kan checken of het product legitiem is. Ik hoop anderen te kunnen waarschuwen voor deze verkoper, zeker gezien er meerdere mensen slechte of zelfs dezelfde ervaring(en) mee hebben. Let alsjeblieft goed op waar je je spullen koopt, want dit bedrijf schijnt niet de enige te zijn die handelt in namaak producten.

• Jacqueline Meeus

2 items besteld
    1 item geleverd
    Mail gestuurd voor opvolging : ofwel ontbrekend product nasturen ofwel geld terugstorten
    Bedrag is ondertussen terug gestort.

• Michelle
    Review voor Forallbeauty

Er worden neppe producten verkocht, qr-codes zijn doorgekrast en seals zijn geopend. Op de vraag hoe de bestelling retour gestuurd kan worden, wordt niet gereageerd

• Sana
    Review voor Forallbeauty

Een huidproduct besteld van het merk Image skincare. Het product ruikt en voelt heel anders dus ik denk dat het nep is.

• Tanja
    Review voor Forallbeauty

Snelle levering en bij verkeerde levering direct actie ondernomen retourkosten vergoed en nieuw product vandaag al ontvangen!

• kotryna
    Review voor Forallbeauty

purchased olaplex set for 120 eur and received fake items. There's no address to send them back, phone numbers that I could find online are not working, they don't reply emails at all. Im willing to go till the end even if it will take them to court for fake items distribution.

• Nicole
    Review voor Forallbeauty

Geen producten ontvangen na 8 dagen en geen antwoord op mijn e-mail ! Helaas telefonisch ook niet bereikbaar!!

• Gumus
    Review voor Forallbeauty

Bestelling gedaan. Gelukkig nog niet betaald en heb nu geen idee waar mijn bestelling is want klantservice reageert niet. NIET BETROUWBAAR DUS

• Karlijn Hermans
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

De producten die ze verkopen zijn NEP! Retour gestuurd maar ook nog eens GEEN geld teruggekregen! Niemand zou hier meer iets moeten bestellen!!!

• Maigosha Salido
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

Ik heb meerdere klachten over deze webwinkel.

1. Ze verkopen geen legitieme Olaplex producten. Elke Olaplex product heeft een unieke QR-code om de authenticiteit te waarborgen. De Olaplex die ik ontving was al opengemaakt en de QR-codes waren doorgekrast.

2. Na 2 weken had ik mijn bestelling nog niet binnen. Dus ik nam contact op via Whatsapp. Er werd tegen mij gezegd dat het geregeld zou worden maar het heeft me onwijs veel moeite gekost voor ze het uiteindelijk opstuurde. Het heeft me 8 dagen aan app contact gekost voor ik het eindelijk mocht ontvangen. Ik moest er telkens zelf achteraan, het bedrijf druipt in nalatigheid.

3. Ze betalen je niet terug als je je retour hebt opgestuurd. Natuurlijk wilde ik de neppe Olaplex niet houden dus ik heb het pakketje retour gedaan. Ze zeggen het nu al 3 weken te gaan overmaken. En dat is tot op heden nog niet gebeurd.

• Amber
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

Product niet ontvangen en geen reactie via de mail.

• Jacqueline Molenkamp

• Dorota Boronska

Super service

• Eef van Look
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

Het product was al geopend. Ik wacht op retour info zodat ik het terug kan sturen.

• Eda
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

Geweldige service! Ik kreeg mijn bestellingen heel erg snel aan de deur. Ze beantwoord ook heel snel via whatsapp en email! Ik was altijd goed geïnformeerd en ben tevreden met hun service!

• Monique
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

Snelle levering, leuk proefje erbij!

• Ilse den Heijer

snelle levering, goede prijs

• Sophie
    Geverifieerde klant van Forallbeauty

Ik heb geen product ontvangen, ook geen bevestiging the van verzending. Ze beantwoorden geen mail en aan de telefoon geen gehoor. Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Ik snap ook niet waarom ze een keurmerk hebben.
    ——-
    Naar aanleiding van mijn slechte review heeft forallbeauty wel contact met mij opgenomen. De andere mails werden genegeerd. Mijn product is alsnog verstuurd, daar ben ik blij om. Wel jammer dat de intentie hierin een goede review is, en niet de standaard service voor klanten.

• J.

Nooit mijn producten ontvangen