Foto-Armbanden.nl
Webshop met gepersonaliseerde armbanden.

• Irene
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

Echt een waanzinnig mooie armband. Een armband met voor mij grote emotionele waarde.
    Er werd goed mee gedacht door vriendelijke mensen omdat dat wat ik eigenlijk wou niet helemaal uitvoerbaar was.
    Nu toch gekregen wat ik wou op een net iets andere wijze. Dank je wel team Foto-armbanden!

• Michel
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

Mooi cadeau. Mooie gravering.

Jammer dat de fotoplaat vd armband niet in goudkleur verkrijgbaar is.

• Hoe beoordeel je Foto-Armbanden.nl?

• Lutgard JACOB
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

Bestelling gedaan op 13.06.2018 en pas geleverd op 04.07.2018, terwijl beloofde leveringstermijn 3 à 5 dagen was. Eerste maal contact ivm niet-levering verliep goed, daarna vond ik ze al iets minder vriendelijk. Ik kreeg te horen dat ze het ook wel konden zien dat het nog niet geleverd was en dat 9 op de 10 verzendingen naar België fout lopen bij post.nl (?) Persoonlijk heb ik die ervaring nog niet gehad met post.nl, altijd al netjes op tijd geleverd. Een laatste keer gemeld op 02.07.2018 dat ik mijn bestelling nog steeds niet had en 2 dagen later had ik mijn bestelling ineens in de bus. Dus uiteindelijk is het in orde gekomen maar ben niet tevreden over de communicatie. En het product : is niet wat ik ervan verwacht had. Fotogravure niet zo duidelijk.

Antwoord van Foto-Armbanden.nl

Bedankt voor uw beoordeling. Postnl heeft al weken problemen met het bezorgen naar Belgie met name. Wij hebben actie ondernomen en gaan vanaf volgende week alleen nog maar leveren via DPD. Hiermee moeten de problemen voorbij zijn. Zoals u ziet hebben we hier alles aan gedaan en ook op de achtergrond zijn we bezig om dit soort zaken te verbeteren. Een volgende bestelling zal dus anders worden geleverd.

• Jolanda Schutte
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

Snel geleverd en na ontvangst had ik een vraag daar is binnen een paar uur op geantwoord. Mooie armbanden zeer tevreden dus

• Francisca Stinstra
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

Na een vraag , ben ik terug gebeld en zeer netjes benaderd !
    Zeer tevereden 👌

Antwoord van Foto-Armbanden.nl

Wij reageren nooit op whattsapp dus volgens mij klopt er iets niet. U had een slechte foto gestuurd, na contact met een medewerker heeft u drie losse foto's gestuurd. Deze zijn allemaal vrijstaand gemaakt en is de armband gemaakt.. We weten niet wanneer u twee maal heeft gebeld.

• JF Spijk
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

2x gebeld ...maar krijg een beetje het gevoel dat ik het zelf maar moet oplossen. De armband is mooi. De service kan/mag beter voor zo'n prijs! VOOR de 3e keer nu een reactie...maar niet opgelost! De kleur is niet zoals word aangegeven ( maar daar kunnen ze niks aan doen, de schuldige is diegene die hun het leer levert) heb ik toch niks aan!!!?? De armband is te groot! ( maar dat kun je makkelijk ZELF oplossen) dus kortom service 0.0 ik moet eerlijk toe geven dat er nu is gebeld, door een boze meneer en onvriendelijke meneer omdat ik deze reactie heb geschreven over hun. En als er dan word gevraagd " wat is er aan de hand!!" Dan zakt mij de broek af! Ten eerste de manier hoe dit word gevraagd en ten tweede dat staat in één van mijn mailtjes en OOK in dit bericht! Hoe geïnteresseerd ben je dan in je klant??? En omdat ik onfatsoenlijk nu te woord ben gestaan...heb ik dit gesprek beëindigd!

Antwoord van Foto-Armbanden.nl

De eerste vraag nadat u opnam was: wat is er eigenlijk aan de hand? Normale vraag , waarop er een antwoord komt: als u dat al niet meer weet? en de telefoon wordt erop gegooid.. Wie is er onfatsoenlijk dan? U bent niet de enige klant van ons en willen graag weten wat er precies aan de hand is... heel normaal dus. Maar gezien uw reacties, lijkt het ons niet verstandig om hier op in te blijven gaan. Ons advies is dan om het product terug te sturen met een nette brief met uw bevindingen en dan zullen wij uw geld netjes terugsturen, wat ook in onze voorwaarden staat. De kleur van het leer staat u niet aan, daar kunnen we inderdaad niets aan doen, zoals u is uitgelegd en dat de armband te groot is, komt omdat deze niet goed is opgemeten...

Wij wensen u alsnog een heel fijn weekend en zien de armband graag retour komen.

• Gertrude Groeneveld-Poldervaart
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

Snelle levering. Jammer dat je geen proefdruk ontvangt voordat de armband wordt gemaakt. Hier had ik wel naar gevraagd. Hierdoor kun je nog kijken of je het anders zou willen. Het resultaat is super geworden.

• Harma
    Review voor Foto-Armbanden.nl

Super mooi geworden!
    Snelle levering!
    Erg blij mee....

• Jolande Vercammen
    Geverifieerde klant van Foto-Armbanden.nl

De armband is ten eerste super mooi.
    De eerste foto was niet Goed, maar dat was geen probleem ze belde en vroeg ze of ik meer foto's wilde door sturen.
    Heel vriendelijk en rustig.
    Na foto's door gestuurd kregen we 3 dagen later de armband binnen.

• Lucien Vrancken

Mooi afgewerkte armband