Elixer
Leer meer over natuurlijke strategieën voor een optimale gezondheid. Op mijn website kunt u blogs lezen, aanmelden voor workshops, bestellingen doen en direct een afspraak maken voor een helder plan.
9,9

• Wout Notenboom
    Geverifieerde klant van Elixer

Prima producten

• Jaap
    Geverifieerde klant van Elixer

Bedankt. Ik heb de mp3 gedownload. Heel fijn. Wanneer volgende? :-)

• Hoe beoordeel je Elixer?

• Sandra
    Review voor Elixer

Snelle service, goede klantenservice.

• Baukje
    Review voor Elixer

Prachtig, goed en compact verpakt. Altijd weer leuk om zo'n mooie en complete bestelling te ontvangen. Bedankt!

• Joris
    Review voor Elixer

Prachtige prijs waar het elders véél duurder is ... én een fantastische service en begeleiding in antwoorden bij bepaalde vragen.

• Ester

Goede service en informatie

• Daan
    Review voor Elixer

Heerlijke thee en snelle, nette bezorging.

• GK

Prima geregeld. Bedankt!

• O. Bruins
    Review voor Elixer

Frank begint zijn winkel net en heeft nog geen grote voorraden. Er leek een probleem te ontstaan mbt de levering van de voor mij nodige pillen. Frank deed een coullant voorstel hoe dit op te lossen, ik ging daar mee akkoord, en hij hield zich aan de afspraak. Het gratis thee monster werd door mijn partner ook zeer gewaardeerd. Een aanrader!

• Marion
    Review voor Elixer

Snel geregeld, goed communicatie, netjes verpakt. Perfect

• Spieren in Balance
    Review voor Elixer

Na een heel onverwachts contact door het het kopen van een boek dat Frank aanbood op marktplaats kreeg ik bij het boek een proefzakje thee. Ik was op dat moment op zoek naar nieuwe dingen voor verwenavondjes die ik wil gaan organiseren. De thee die we kregen was zo lekker dat ik meteen contact gezocht heb. Na een heel prettig mailcontact besloten we de bestelling zelf af zouden halen om persoonlijk contact te kunnen maken. We werden prettig ontvangen en vol trots liet Frank zijn werkruimte zien die hij nog aan het inrichten is omdat hij dit pand nog maar net betrokken heeft. Wij gaan nu uitgebreid proeven en beslissen welke thee soorten voor mijn bedrijf geschikt zijn om te laten proeven en voor de verkoop. Van 1 theesoort vertelde Frank al een heel mooi verhaal. Ik vind het jammer dat de afstand zo ver is anders zag hij me wekelijks om de verhalen achter de thee aan te mogen horen. Frank schrijf hier maar een boek over, ik ben de eerste die het gaat kopen.

• Rommie Kempenaar
    Review voor Elixer

Heerlijke smaken thee en goed verpakt. Ook is de verzending snel! Ik zou deze webwinkel zeker aanraden!

• Delano
    Review voor Elixer

Mooie prijzen en goede service

• Eleonora
    Review voor Elixer

Goede prijs alle Afspraken per mail en keurig vgl Afsoraak pakket goed verpakt

• Carla Kuster
    Review voor Elixer

Mooie duidelijke Webshop,snelle goede levering.
    Ik heb thee cadeau gedaan aan een vriendin en er is zelfs een kaartje voor mij bij gedaan.
    En wat het belangrijkste is zeer goede kwaliteit thee !

Antwoord van Elixer

Bedankt voor het idee om een kaartje toe te voegen. Iedereen kan er nu makkelijk gebruik van maken in de shop onder 'Cadeau doen'. Hier kunnen we heel veel mensen blij mee maken!

• Hilde
    Review voor Elixer

Goed advies en snelle service.

• MC
    Review voor Elixer

Erg overzichtelijk en mooie vormgeving. De eenvoud maakt het product! Ik zeg het voort ✔️

• Logan Maxwel
    Review voor Elixer

Het is soms lastig om goede thee te vinden. Frank kent de kruiden geneeskunde en weer wat hij in huis haalt. Dus top kwaliteit met ook nog een heerlijke smaak. Hoop dat hij zijn producten kan uitbreiden met nog meer top kwaliteit producten!

• Yoni Poelstra
    Review voor Elixer

Het is een duidelijke, vriendelijke en informatieve website! Producten zijn prachtig verpakt met duidelijke info en ziet er bijzonder mooi uit! Ook voor vragen over het gebruik krijg je direct een vriendelijk en informatief antwoord.

• Rennie
    Review voor Elixer

Mijn bestelling was de volgende dag meteen binnen, en de variatie van producten op de website is ook mooi groot en overzichtelijk.
    Natuurlijk was de thee ook heerlijk, en zal zeker meer soorten proberen!