Fred & Mardonio

Fred & Mardonio

interior design gifts home fashion

Lidmaatschap per 22-06-2022 stopgezet

9,3

• Lucas Kreukniet

Goede communicatie

• Caroline Steenvoort
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Te hoge prijs voor wat is voorgesteld

• Titia Leune
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Het bestelde artikel was tijdelijk niet op voorraad, maar werd met spoed bij de leverancier ingekocht. Duidelijke en heldere communicatie over de status van mijn order. Er werd alles aan gedaan om mijn bestelling zo snel mogelijk geleverd te krijgen.

• Mariska

Snelle levering, heerlijk spul

• Ineke Sneep
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Tijdens ons bezoek aan de winkel waren we al blij verrast door de vriendelijke ontvangst en uitleg van de mooie producten. Hierdoor ideeën opgedaan voor leuke kadootjes! Onze bestelling was er de volgende dag al. De volgende dag belden ze nog om te controleren of alles goed was gegaan, omdat ze twijfelden ze of ons email adres wel correct was voor de track and trace. Service!

• Elza P
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Het product was helemaal naar wens.De bezorging duurde langer dan toegezegd, maar was gelukkig niet echt een [probleem

• Francien de Boer
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Inderdaad heel tevreden, ook nog leuk verpakt.

• Emilie
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Top service. Snel en breekbare spullen goed verpakt verzonden.

• Evert de Visser
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Op tijd bezorgd volgens afspraak

• can
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

heel erg leuk en ook mooi om cadeau te geven

• Marianne Stenzel-Meijer
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

Mooie spullen, goede service met persoonlijke toets!

Antwoord van Fred & Mardonio

Hartelijk dank voor uw positieve reactie, dit helpt ons enorm een succes van onze webwinkel te maken.

• M Jansma-Huijbers

Rasp erg klein. Duur

Antwoord van Fred & Mardonio

Wij betreuren het dat uw niet tevreden bent met de Rivsalt. Op onze webwinkel staan de maten van de rasp, houder en brok salt aangegeven. Misschien is het aan de aandacht ontsnapt. Om het nog duidelijker te maken voor klanten hebben wij zojuist een extra zin toegevoegd om te benadrukken dat het formaat van de Rivsalt te vergelijken is met het traditionele formaat van een zout en peper stel.

Als u op internet gaat zoeken op dit product zult u zien dat onze prijs laag is ten opzichte van andere aanbieders. De prijs is gebaseerd op de materialen, hoogwaardig rasp van hoogste Japanse kwaliteit en massief houder van Europees eiken en het brok zout uit de Himalaya.

Als u ondanks onze aandacht en uitleg toch ontevreden blijft dan stellen wij voor dat u dit product, mits in originele verpakking, onbeschadigd en ongebruikt, aan ons te retourneren. Wij zullen de kosten voor het retourneren en het bedrag van het product aan u retourneren.

• Huib Bal
    Geverifieerde klant van Fred & Mardonio

We zijn heel blij dat we deze (web)winkel ontdekt hebben. Een heel mooi en bijzonder assortiment.
    Buitengewoon vriendelijk en kundig geholpen bij vragen die we hadden omtrent het bestelde artikel.
    Keurige persoonlijke afhandeling van bestelling via internet. Goede service en goed advies in de winkel.

• s romkes
    Review voor Fred & Mardonio

Goed en snel verzonden, in doos bestemd voor het product.
    Met de juiste gegevens over verzending .
    Geeft vertrouwen!!!

• Peggy van der Zel
    Review voor Fred & Mardonio

Prettig op de hoogte gehouden van reis van pakketje en prachtig als kado verpakt ontvangen.